"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Το θηρίο... stories of the city stories of the streets: Το θηρίο...

stories of the city stories of the streets

Monday, December 13, 2004

Το θηρίο...

Συνωμότησα με το θηρίο για ένα ταξίδι-αστραπή, με πήρε στη σιδερένια ράχη του και λαχανιάζοντας λόγω κεκτημένης ταχύτητας πάνω στις ράγες του με μετέφερε στην Πάνω Πόλη (Θεσσαλονίκη). Εκείνη με πήρε στην αγκαλιά της, με ζέστανε, με ζωντάνεψε, με ξύπνησε, με βοήθησε να ανοίξω τα μάτια, με πλάνεψε για άλλη μια φορά, μ'άφησε να τη γευτώ, μου 'δωσε πνοή για να ζήσω τη στιγμή, όμως κάθε συναλλαγή με το θηρίο έχει και το τίμημά της. Ήρθε με το φως του ήλιου, μουγκρίζοντας και στριγγλίζοντας γεμάτο οργή, ήξερε ότι ήθελα να το ξεγελάσω και να παραμείνω στην Πάνω Πόλη, με άρπαξε με τα σιδερένια του νύχια, με έβαλε στη ράχη του και πήρε τον δρόμο της επιστροφής. Εκείνο πάνω στις ράγες του να αγκομαχάει και γω για πρώτη φορά να βλέπω. Έβλεπα δέντρα και κομμάτια γης να το βάζουν στα πόδια μόλις μας αντίκρυζαν, ολόκληρες πόλεις να εξαφανίζονται, τον ήλιο να κρύβεται πίσω από τα σύννεφα, στα καθρεφτένια του πτερύγια όμως έβλεπα τη μορφή σου να μου δίνει κουράγιο, γύρναγα πάλι στον λήθαργο, σε λίγο θα 'κλειναν τα μάτια μου, θα ήμουν στο καβούκι μου και θα πέρναγα στην καθημερινότητα των ζωντανών-νεκρών. Μέχρι να βρω και πάλι τον τρόπο να πείσω το θηρίο να με ξαναπάει στην Πάνω Πόλη και κει να βρω έναν τρόπο να το ξεγελάσω και να μείνω εκεί!!! If you were here if i was there... έρχεται το σκοτάδι να με σκεπάσει σαν σεντόνι... Τα βλέφαρα βαραίνουν καθώς το θηρίο απομακρύνεται... Ώς την επόμενη φορά...
posted by street spirit at 8:17 PM

15 Comments:

Με συγκινείς. Πόσες λέξεις να έχουν γραφτεί για την Πάνω Πόλη; Λες να είναι ποτέ αρκετές;

1:04 AM  

Μου θύμισες κάτι από Δον Κιχώτη...

11:15 AM  

Εμένα μου θύμισες ερωτευμένο άντρα.Και λογοτέχνες γίνεστε άμα θέλετε :-)

1:02 PM  

Γράφω από ανάγκη να ανασάνω και τα καλά σας λόγια μου δίνουν μεγαλύτερης διάρκειας ανάσα :)

7:35 PM  

Τί να σου πω βρε τέκνον μου, είσαι πολύ δημοφιλής με τα θηλυκά στο blogosphere - εύγε.

12:58 AM  

εγώ τώρα που είμαι πεζή και καθόλου ρομαντική τολμώ να ερωτήσω.
Πόσες ώρες μπορείς να κάτσεις στην σέλα χωρίς ο πωπός σου να γίνει μπλαβί;
Και επειδή άλλο να οδηγείς άλλο να είσαι συνοδηγός, θα είχες την απαίτηση από την κοπελιά (γκόμενα, σύντροφο, γουατέβερ) να κάτσει τις απαιτούμενες ώρες αδιαμαρτύρητα στη μηχανή;

1:35 PM  

Δεν μπορείς να επιβάλλεις ή να αναγκάσεις κανέναν να ανέβει σε μηχανή, δεν μ'αρέσει καθόλου αυτό. Αν όμως θελήσει η κοπέλα μου να ανέβει κανένα πρόβλημα... Όσο για τον πωπό που λες είναι αναλόγως τη μηχανή υπάρχουν μηχανές πολύ άνετες και άλλες πολύ δύσκολες. Η δικιά μου είναι δύσκολη... το λέω κωλομασάζ ξέρεις σαν αυτά που κάνουν για τη χαλάρωση και την κυτταρίτιδα, πέρα από την πλάκα... η μηχανή είναι σαν τα άλογα χρειάζεται να τη δαμάσεις... μετά είναι απόλαυση... :)

8:11 PM  

Ρώτα κι εμένα titania μου που πιάστηκε ο κώλος μου κάποτε επί της KTM (Kick-start Twenty Minutes) αλλα πολύ καλά πέρασα πάνω σε μια Aprilia Pegaso.
Ασε πάντως το pillion δεν πιάνεται πολύ. Αν δεν οδηγήσεις (και άρα ο κώλος σου κάθεται σωστά) δεν το έπιασες το νόημα λένε οι σοφοί.

---------
Αλλα να σημειώσω ότι ΠΟΤΕ δεν ανεβαινουμε σε μηχανή με τακούνι. Ετσι όπως βάζεις το πόδι σου στο μαρσπιέ το γαμησες το παπούτσι.

9:48 PM  

η ερώτηση βασικά ήταν αν θα ξενέρωνες που δεν συμμερίζεται το πάθος σου για τη μηχανή...
Σοφάκι αυτό το τιπ το'ξερα και γω ;-)

7:16 PM  

Με έχεις παρεξηγήσει, δεν είμαι κολλημένος με τη μηχανή, δεν κοιμάμαι μαζί της, πχ το καλοκαίρι επειδή δεν βόλευε με τα δρομολόγια δεν την πήρα μαζί μου στο νησί που είχα πάει, απλά δεν θα μ'άρεσε κάποια κοπέλα να μη με θέλει επειδή ντεν έχει αφτοκίνητο μάτια μου αλλά μηχανή ή κάτι τέτοιο... Μια τέτοια κόπελα δεν τη θέλω σίγουρα εγώ

10:30 PM  

πάλι δεν με κατάλαβες...
ας πούμε ότι εσύ είσαι κολλημένος με τη μηχανή, δεν μετακινείσαι παρά μόνο με αυτή και δεν γουστάρεις καθόλου το αυτοκίνητο.
Και ας πούμε (υποθετικά πάντα) πως η τάδε, εντάξει να ανέβει μια φορά που θα κάνει και καλό καιρό κομμάτια να γίνει, αλλά γενικά δεν πολύ ψήνεται να μεταφέρεται όλη την ώρα με την μηχανή σου.
Θα ξενέρωνες αν δεν συμμεριζόταν το πάθος σου?

2:30 PM  

μάλλον εσύ δεν κατάλαβες θα το καταλάβαινα όπως και μου 'χει ήδη συμβεί και δεν υπήρχε κάνα πρόβλημα, θα ξενέρωνα μόνο αν με απόρριπτε λόγω μηχανής

3:12 PM  

αν τώρα μιλάς για κάποιον άλλον γιατί με την τόση υπόθεση μόνο για άλλον μιλάς... αν το πάθος του για τη μηχανή είναι μεγαλύτερο από το πάθος του για σένα (ας πούμε) ναι θα ξενέρωνε...

3:18 PM  

Συγγνώμη τώρα που επεμβαίνω αλλά με σκάσατε. Αν κάτι άψυχο έχει μεγαλύτερη σημασία από κάτι έμψυχο τότε το έμψυχο απλά δε σου κάνει. Πόση φιλοσοφία πρέπει να θέλει;
Ήρθε δηλαδή τώρα η γυναίκα των ονείρων σου (του/μου) - ψοφάς για πάρτη της - κι επειδή δε θέλει μηχανή θα κολλήσεις; Μη τρελαθώ! Τότε ο μηχανοψυχοσικός να κάτσει με τη μηχανή του.

8:53 PM  

手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉

8:49 PM  

Post a Comment

<< Home