"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Πλανήτης Ζ stories of the city stories of the streets: Πλανήτης Ζ

stories of the city stories of the streets

Saturday, February 05, 2005

Πλανήτης Ζ

Παρασκευή βράδυ, έξω ψόφος, ρίχνει χιονόνερο, βγήκα χωρίς τη μηχανή, να πιω και γω λίγο παραπάνω και όταν βγαίνω χωρίς τη μηχανή ο καλύτερός μου φίλος είναι αυτός της κίτρινης φυλής, σταμάτησε μπροστά μου χωρίς να του κάνω σήμα. «Θα 'ρθεις;», «Ναι» του απαντώ, «μπήκα μέσα, καλά με τηλεπάθεια λειτουργείς;», μου λέει, του χαμογελώ. Είναι γύρω στα πενήντα φεύγα, αξύριστος, με περίεργα μάτια, «πού πάμε;», στη ΝΣ του απαντώ, «είδες καιρός;», με ρωτάει...
-ναι, κρύο πολύ...
-Εμείς το κάνουμε...
-Εμείς;;;;
-Ναι εμείς οι εξωγήινοι!!!!
Μήπως ήπια πολύ, μήπως τελικά τα ποτά ήταν μπόμπα, πειραγμένα και μου προκαλούν παραισθήσεις;
-Δεν πιστεύω να σε τρόμαξα...
-Ε, όχι... λέω με χαμόγελο αμηχανίας... ας μπω λοιπόν στο παιχνίδι... Από ποιον πλανήτη είσαι;
-Από τον Ζ έναν πολύ μακρινό πλανήτη...
- Και τι ήρθατε να κάνετε εδώ;
-Να σας παρατηρήσουμε...
-Τι καλό έχει ο πλανήτης σας;
-Πολλές γυναίκες... πρόθυμες για όλα...
-Καλά και τι κάνεις εδώ πέρα, αφού είναι τόσο καλά στον πλανήτη σας;
-Έρευνα, έχετε καλύτερη ατμόσφαιρα...
-Πού είπες είναι ο πλανήτης σας;
-Μη σε νοιάζει θα σε πάω μόλις περάσουμε από τη γέφυρα θα φύγουμε για τον πλανήτη μου...
Ουπς, τώρα αυτό πώς να το πάρω, καθότι έχω γαλουχηθεί με όλα τα θρίλερ του κόσμου, ως απειλή, μήπως δεν κάνει πλάκα και είναι κάνας ψυχοπαθής, να πανικοβληθώ, να κρατήσω ψυχραιμία, μήπως θα δω τα ραδίκια ανάποδα, το μυαλό δημιουργεί περίεργα παιχνίδια, παίζει όλα τα πιθανά σενάρια, μέχρι και το σενάριο του σίριαλ κίλερ, αρχίζω να χαμογελώ και του λέω και πώς θα επιζήσω εκεί χωρίς ειδική στολή τι ατμόσφαιρα έχετε;
κολλάει για λίγο...
γελάει, «Όπως είναι απόψε, έχει κόκκινο ουρανό και οξυγόνο που προκαλεί γέλιο, δεν φαίνεται;»...
Περάσαμε τη γέφυρα, κράτησε σταθερή πορεία, φτάναμε και ο φόβος δεν υπήρχε πια... Καλός ο πλανήτης σου μοιάζει πολύ με τον δικό μου... κάτι κορίτσια τρέχουν να περάσουν τον δρόμο για να μπουν σ'ένα μπαράκι...
Έχετε και ωραία κορίτσια... μου φαίνεται ότι θα κατέβω εδώ στον πλανήτη σου για μερικά χρόνια μ'αρέσει, να εδώ είναι μια χαρά... ευχαριστώ... Τώρα πρέπει να σε πληρώσω αφού είσαι εξωγήινος δεν τα χρειάζεσαι τα λεφτά...
-Κανείς δεν τα χρειάζεται πραγματικά, αλλά καθώς κάνω έρευνα θέλω να δω τις επιπτώσεις της ασθένειας του χρήματος για να μην πάθουμε και μεις τα ίδια στον πλανήτη μου, εξάλλου στον πλανήτη μου σου είναι άχρηστα...
-Καλά αν είναι έτσι κράτα και τα ρέστα... και καλή έρευνα...
Άλλη μία ενδιαφέρον νύχτα πέρασε... στον πλανήτη Ζ...



posted by street spirit at 1:03 PM

6 Comments:

Αγαπητέ street spirit,
η ιστορία σου μάλλον παίρνει μέχρι στιγμής πρώτο βραβείο στον άτυπο διαγωνισμό εμπειριών με την κίτρινη φυλή.
Μου θύμισε ανάλογη -αλλά όχι τόσο καλή- εμπειρία μου με τασίστα ο οποίος μου ανακοίνωσε σοβαρά (προ Ολυμπιακών) ότι στις 13 Αυγούστου 2004 το απόγευμα θα έκανε ο Μπιν Λάντεν αεροπειρατεία στόν ελληνικό εναέριο χώρο.
Ιφιμέδεια

9:11 PM  

thanks καλή σίγουρα και η αεροπειρατεία και ο πλανήτης Ζ, αλλά η καλύτερη ιστορία που να σχετίζεται με την κίτρινη φυλή την είχε μια παλιά μου φίλη, όταν ο ταρίφας έπειτα από αρκετή επιχειρηματολογία τής ζήτησε κατά επανάληψη και εξακολούθηση να του πει τι χρώμα είναι το κυλοτάκι της... βέβαια το γέλιο στην υπόθεση ήταν ο τρόπος της έτσι όπως εξιστορούσε την εμπειρία της πχ ο ταρίφας έμοιζε με τον γεράκο του Μπένυ Χιλς (δεν ξέρω αν τον θυμάσαι ήταν κάποιας ηλικίας αρκετά προχωρημένης, κοντούλης, αδύνατος, φοβερή φυσιογνωμία που καρπάζωνε πάντα με έναν ιδιαίτερο τρόπο ο Μπένυ), όπως και το πώς μας τελείωσε την ιστορία... τελικά του είπα πράσινο, χεχεχε τον ξεγέλασα κόκκινο ήταν ;)

12:08 PM  

Την ταινία Q-Pax με τον Κέβιν Σπέισυ τη θυμάστε; Τον ρωτάει ο ψυχίατρος, "μπορείς να ταξιδέψεις στον πλανήτη σου;", "ναι, βέβαια, οποιαδήποτε στιγμή θέλω", απαντάει, "ε, γιατί δεν πετάγεσαι", του λέει, "μόλις το έκανα, πήγα και γύρισα μέχρι ν'ανοιγοκλείσεις εσύ τα μάτια σου", απαντάει...

12:49 PM  

Σωστή ;) ωραία ταινία...

2:30 PM  

Βρε παιδιά μήπως ήταν από το δικό μου πλανήτη ο άνθρωπος και τον παρεξηγήσατε;
βλέπε http://www.zpiderland.blogspot.com

11:40 PM  

καλώς τον Zpiderman αν και δεν μου μίλησε για σένα... πάλι δεν το αποκλείω... αν η zpiderland ανοίκει στoν πλανήτη Ζ, τότε περιμένω σχέδιο απόδρασης από τον πλανήτη Ζ και επίσης μερικά post πιο κάτω σε περιμένει μια ιστορία να βάλεις τη z στάμπα σου και την τεχνογνωσία ενός zpiderlander και ενός σημαντήρωα!!!

12:07 AM  

Post a Comment

<< Home