"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Ρούνι ύπουλο κακό πλην σέξι γουρούνι... stories of the city stories of the streets: Ρούνι ύπουλο κακό πλην σέξι γουρούνι...

stories of the city stories of the streets

Friday, October 14, 2005

Ρούνι ύπουλο κακό πλην σέξι γουρούνι...

Image hosted by Photobucket.com



Αν τσιρίζεις για 8 χρόνια, 7 μήνες και 6 μέρες, θα δημιουργούσες ηχητική ενέργεια που θα αρκούσε για να ζεστάνεις μία κούπα καφέ! (Δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο! Δεν έχουν μετρήσει την αδελφή μου η οποία με την τσιρίδα της θα ζέσταινε ολόκληρη πισίνα) - Αν κλάνεις συνεχώς επί 6 χρόνια και 9 μήνες, παράγεις αρκετό αέριο για να φτιάξεις μία ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ! (Τώρα, κάτι κάνουμε... Ο Τ μάλλον ήδη την έχει φτιάξει) - Ο οργασμός από ένα γουρούνι κρατάει 30 λεπτά!!!! (Στην επόμενη ζωή μου, θέλω να είμαι γουρούνι!) (Πώς όμως το κατάλαβαν αυτό και γιατί το έψαξαν;;;).- Αν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, χρησιμοποιείς 150 θερμίδες την ώρα. (Μην το δοκιμάσετε στο σπίτι.... Στη δουλειά ίσως;;;) (Εν τω μεταξύ, ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω το θέμα με το γουρούνι...) - Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα μοναδικά όντα στη Γη που κάνουν σεξ όχι μόνο για την αναπαραγωγή, αλλά και για ευχαρίστηση. (Γι' αυτό ο Φλίπερ το δελφίνι στη γνωστή σειρά της τηλεόρασης, συνεχώς χαμογελούσε; Μπορεί κάποιος να ενημερώση την εκκλησία;). (Και τα γουρούνια έχουν 30 λεπτά οργασμό; Δεν μου φαίνεται δίκαιο αυτό!) - Ο ποιο δυνατός μυς στο σώμα μας, είναι η γλώσσα. (Μμμμμμμμμμμ..........) - Οι δεξιόχειρες άνθρωποι ζουν κατά μέσο όρο 9 χρόνια περισσότερο από τους αριστερόχειρες. (Αν χρησιμοποιείς και τα δύο χέρια, χωρίζεις τη διαφορά των χρόνων στα δύο; Θα ζήσω λιγότερο δηλαδή ως αριστερόχειρας, να πάρει!!) - Το μυρμήγκι μπορεί να σηκώσει 50 φορές το βάρος του, και να τραβήξει 30 φορές το βάρος του, και πέφτει πάντα στη δεξιά πλευρά όταν ζαλιστεί. (Το μυρμήγκι από τι ζαλίζεται; Από την πολλή μπίρα BUD που πίνει;). Πλήρωσαν οι φορολογούμενοι πολίτες για αυτήν την έρευνα; Θα ήθελα κάποιος να μου δώσει μια υπεύθυνη απάντηση σε αυτό το θέμα! - Οι πολικές αρκούδες είναι αριστερόχειρες! (Καλά, και ποιος νοιάζεται γι' αυτό; Και πώς το ανακάλυψαν; Τις ρώτησαν με ποιο χέρι γράφουν; Ή τους δώσανε πιρούνι για το φαγητό τους; Ώστε έχω κοινά σημεία με τις πολικές αρκούδες;) - Το γατόψαρο έχει πάνω από 27.000 γευστικές απολήξεις. (Τώρα τι είναι ΤΟΣΟ νόστιμο στον πάτο της λίμνης... ποιος ξέρει!) - Οι ψύλλοι μπορούν πηδήξουν 350 φορές το μήκος του σώματός τους. Είναι σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου (και λένε μετά ότι οι μαύροι ξέρουν να πηδάνε)! (30 λεπτά οργασμός.... Το φαντάζεστε; Και γιατί μόνο τα γουρούνια;) - Μια κατσαρίδα ζει για 9 μέρες χωρίς το κεφάλι της πριν πεθάνει από ασιτία. (Τρομακτικό! Μπρρρρ... άντε πες το στο αρσενικό «αλογάκι της Παναγιάς») - Το αρσενικό «αλογάκι της Παναγιάς» δεν μπορεί να εκσπερματώσει όσο το κεφάλι του είναι συνδεμένο ακόμα με το σώμα του. Έτσι το θηλυκό, τον βοηθάει την κατάλληλη στιγμή, αποκεφαλίζοντάς τον. («- Ναι μωρό μου, ναι, αγάπη μου, τελειώνω τώρα, ναι, ναι, ναι... Τι κάνεις αγάπη μου;... Μη το κεφάλι μου... μη... πονάει.. ΑΑΑΑΑΑΑΑ»). (Τουλάχιστον τα γουρούνια περνάνε καλύτερα!) - Μερικά λιοντάρια, ζευγαρώνουν 50 φορές την ημέρα... (Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω να είμαι γουρούνι στην επόμενη ζωή μου!Προτιμώ την «Ποιότητα» από την «Ποσότητα») - Οι πεταλούδες μυρίζουν με τα πόδια τους (άουουου... πολύ φετιχιστικό!) (Είναι σχεδόν το ίδιο βλακεία όπως και με το γατόψαρο!) - Το μάτι της στρουθοκαμήλου είναι μεγαλύτερο από τον εγκέφαλό της. (Ξέρω κάποιους γνωστούς μου που έχουν το ίδιο πρόβλημα!) - Τα χρυσόψαρα δεν έχουν εγκέφαλο (Και τέτοιους γνωστούς έχω!). Έπειτα από όλες αυτές τις έρευνες, ένα πράγμα έχω να πω: ΤΥΧΕΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ!!!!

ΥΣ: Σίγουρα δεν θα ξανανιώσω άσχημα αν με χαρακτηρίσουνε γουρούνι....
ΥΣ: Την καλύτερη ερωτική ιστορία της χρονιάς τη διάβασα εδώ, δεν είχα ιδέα ότι οι καρχαρίες είναι τόσο ρομαντικοί εσείς;
posted by street spirit at 12:31 PM

30 Comments:

πολύ γέλιο αυτή η ερευνα!!!!

να , ένα επάγγελμα που θα είχε πολύ ενδιαφέρον!!!
να είσαι ερευνητής και να εξετάζεις το απο ποιά πλευρά θα πέσει το μυρμήγκι όταν ζαλιστεί...

μιλάμε για ιώβεια υπομονή...

χαχαχαχαχα.....

12:53 PM  

είσαι jojo να το γυρίσουμε σε ερευνητές;; ;)

1:19 PM  

Δεν ξέρω πως δε σε είχα βρεί νωρίτερα... Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις.
Στο συγκεκριμμένο θέμα λοιπόν...
Πάντα θαυμαζα τα δελφίνια, μέχρι τώρα τα σύνδεα με την αίσθηση της ελευθερίας, της ανάλαφρης και περήφανης κίνησης, την θάλασσα. Τελευταία ασκούν μια έντονη ερωτική έλξη. Ενδιαφέρον...
Τη δε ιστορία με το αλογάκι της παναγιάς... πάντα την ακούω με ένα χαμόγελο. Άτιμοι άνδρες, να που μια φορά και εμείς έχουμε το πάνω χέρι ;-)
Για τις πεταλούδες δεν το ήξερα. Μου φαίνεται τρομερά ενδιαφέρον.
Όσο για τα γουρούνια... γιατί νομίζεις κάνω αθλητισμό; Για να στρώσει η κοιλιά, ή για να πέσουν τα παχάκια; Για άλλους λόγους παιδί μου, για άλλους. Και τότε δεν χρειάζεται να περιμένει κανείς την μετεμψύχωση :-)

3:30 PM  

Χαχαχαχα! Το έχω ξαναδεί κάπου παλιότερα-φανταστικά τα σχόλια!
Εγώ πιστεύω ότι γουρουνάκια είναι αξιολάτρευτα!

4:50 PM  

γκρόινγκ....

12:31 AM  

Καλό, πολύ καλό!! ;))
Τώρα αυτό με το αλογάκι της Παναγίας πολύ μπερδεμένη υπόθεση.. να υποθέσω το γνωρίζουν από πριν τα αρσενικά αυτό:).Δεν τίθεται εδώ θέμα απιστίας..
Χάνεται μια ζωή για να δημιουργηθεί άλλη-ες..!

Αν ήθελα να δω κατσαρίδα, θα 'ταν μόνο μία ακέφαλη που "κουτουλάει" στους τοίχους:).

Πάλι καλά που δε φοράνε κλειστά παπούτσια οι πεταλούδες :Ρ, χαχα!


Πόσο παράξενοι θα φαινόμαστε στα ζώα.. δεν έχουν κι άδικο τελικά που μας φοβούνται τα περισσότερα.

2:29 AM  

Αν ποτέ δουλέψεις ως παρουσιαστής-σχολιαστής, θα έρθω να σου φτιάξω κερκίδα. :-)

Εγώ ανέκαθεν τα συμπαθούσα υπερβολικά τα γουρούνια πάντως. Η μάνα μου είχε πρόβλημα γιατί όποτε έβλεπα κανένα στο χωριό έτρεχα να το χαϊδέψω. Νόμιζα ότι αυτό το γρύλισμα που έκαναν πάντα στο τέλος, το έκαναν γιατί ήταν στεναχωρημένα και κλαίγανε (τί να πει κανείς...). :-P

2:27 PM  

vista χαίρομαι τελικά που βρεθήκαμε... έχουμε και ένα κοινό με τον θαυμασμό μας προς τα δελφίνια... αλήθεια τι είδους αθλητισμό κάνεις γιατί δεν το 'πιασα;;; ;)

6:01 PM  

despoina εκ μέρους όλων των γουρουνιών σε ευχαριστούμε... ;)

6:02 PM  

darthirr βλέπω μιλάμε την ίδια γλώσσα... ;)

6:03 PM  

wisdom μιλώντας εκ μέρους όλου του ζωικού βασίλειου... είστε πολύ παράξενα πλάσματα... πολύ θα 'θελα να 'βλεπα παπουτσομένη πεταλούδα... τα λουλούδια θα αποκτούσαν άλλα αρώματα... όσο για το ακέφαλι κατσαρίδα να κουτουλάει στους τοίχους... νομίζω ότι με ξεπέρασες ;)

6:08 PM  

mindstripper τιμή μου, όσο ζούμε μαθαίνουμε... αχ τυχερά γουρούνια ακόμα και τα χάδια της mindstripper έχετε κερδίσει... darthiir πάμε... γκρόινγκ γκρόινγκ... ;)

6:13 PM  

Γουρουνάκι βρομερό
Δώσε κάτι να πιαστώ!
Μου 'χεις κλέψει την καρδιά
Σου 'χω χάδια και φιλιά!
Μην αρχίσεις τα γιατί
Έχεις ευωδιά πολλή!
Σεξ μου κάνεις νύχτα μέρα
Άντε, κάνουμε καριέρα?
Πρωταγωνιστές σε τσόντα
Κι όπου θέλεις βρόντα!
Ο Γκουζγκούνης θα ζουλέψει
και να δούμε πού θα παίξει!
Είσαι άρχοντας κυμπάρης
Έλα απόψε να με πάρεις!
Αχ, γουρούνι μου γλυκούλι
Θα το κάνεις με μικρούλι;
;-)
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

7:01 PM  

μικρούλι να βάλω τα σκρατς ή προτιμάς τις κιθάρες;;; θα γίνει μεγάλο σουξέ... γκρόινγκ γκρόινγκ τα δεύτερα φωνητικά από μένα και τον darthiir ;)

7:08 PM  

Την εβδομάδα συνήθως βρήσκω χρόνο για γυμναστική, τρεξιμο και μπασκετ. Καναδυό φορές το μήνα πάω και για κολύμπι.

Το body building συκώνοντας τον γιόκα μου που είναι γύρω στα 16 κιλά και τον τέταρτο όροφο χωρίς ασανσέρ δε τα συμπεριλαμβάνω :-)

7:26 PM  

Κλείστε στούντιο και φωνάξτε!

7:46 PM  

vista είσαι σούπερ αθλήτρια... σε θαυμάζω... πας για μπάσκετ;; δυστυχώς μέχρι πέρυσι έπαιζα με την ομάδα της δουλειάς μου μετά όμως ξέμεινα από ομάδα και από μπάσκετ... Κολύμπι τώρα που πιάσανε τα κρύα;;;μπρρρρ... Σούπερ γυμναστική να σηκώσεις τον 16κιλο γιο σου και να ανέβεις μέχρι τον τέταρτο... ο άντρα σου πρέπει να 'ναι ευτυχισμένος... (τουλάχιστον μέχρι να του πάρεις το κεφάλι) ;)

8:06 PM  

ήδη το ψάχνω darthiir... ;)

8:10 PM  

Αν το γουρούνι είναι και μαύρο, κάνει και καταπληκτικό jamón.

10:38 PM  

γλυκιά juanita δεν ξέρω τι είναι jamon... και γιατί θα πρέπει να 'ναι και μαύρο... εδώ μας αρέσουν όλα τα χρώματα... αν θες γίνε λίγο πιο επεξηγηματική... να μάθουμε και μεις... ;)

10:49 PM  

εγώ πάλι γιατί κόλλησα με τα χρυσόψαρα; :ρρρ

11:50 PM  

Με τον αθλητισμό αδειάζω το μυαλό μου, άρα μου είναι απαραίτητος... Μπασκετ έπεζα στα 14α μου σε ομάδα, αργότερα έκανα άλλα, μετά δεν είχα καιρό, αλλά φέτος ξανάρχισα και μου αρέσει πολύ. Έχω προσέξει πως βαζω καλύτερα τα καλάθια, εαν δε φοράω τα γυαλιά μου (έχω -0,75 αστιγματισμό, δεν ειναι πολύ αλλά πρέπει να τα φοράω). Ενδιαφέρον, όταν τα βλέπω όλα ξεκάθαρα, είμαι πιεσμένη, αντίθετα είμαι σε διάθεση "ότι μπεί" και μπαίνουν έτσι 2 από τα 3.
Κολύμπι εδώ κάνουμε στην πισίνα, και αυτό το έκανα μικρή σε όμιλο.

...ο άντρα σου πρέπει να 'ναι ευτυχισμένος... (τουλάχιστον μέχρι να του πάρεις το κεφάλι) ;)...
Θα του το πώ για να το ξέρει λίγο πριν του πάρω το κεφάλι. Aυτήν την Πέμπτη ειναι η δικάσημος του διαζυγίου, άρα δε θα το πώ στον άνδρα μου αλλά σε κάποιον άλλον ;-)

10:36 AM  

και γω όταν έπαιζα χωρίς γυαλιά είχα καλύτερη μάλλον αίσθηση του χώρου... κάτι τέτοιο... αλλά δύο στα τρία από τι απόσταση;; (καλή είσαι)... είναι θερμαινόμενη η πισίνα; Καλή τύχη με τη δικάσιμο... θα πάρεις αλλουνού το κεφάλι; ;)

6:34 PM  

παπαρούνα τα χρυσόψαρα;;; γιατί ξεχνάνε στο επόμενο δευτερόλεπτο ή γιατί είναι όμορφα και άμυαλα; ;)

6:50 PM  

Και εγώ πάντα συμπαθούσα τα γουρούνια...Ειδικά όταν γυρνάνε γύρω-γύρω σε δυνατή φωτιά και στέκεται δίπλα τους ο μάστορας με τη μαχαίρα.Ε εντάξει ρε παιδιά,αφού ο έρωτας περνάει από το στομάχι,νομίζω είμαι μέσα στο θέμα!!!

8:37 PM  

δεν υπάρχει έρευνα που να πιστοποιεί ότι αν φας γουρούνι έχεις και οργασμό 30 λεπτών... το καλύτερο είναι να γίνεις... ;)

9:01 PM  

vista μού φερες τύχη μόλις μου αποκαλύψανε ότι η ομάδα μπάσκετ ξαναφτιάχνετε... να γυμναστούμε και μεις λίγο... ;)

9:02 PM  

Street Spirit μη χαίρεσαι τόσο για τά γουρούνια, κάπου διάβασα ότι ζευγαρώνουν ελάχιστες φορές το χρόνο... Οπότε τελειώνουν μια και καλή! Όσο για το jamon,σημαίνει μπέικον (ή ζαμπόν, δε θυμάμαι) στα ισπανικά. :)

12:41 AM  

κρίμα pooka να θες να με απογοητεύσεις... κάτι είχα καταλάβει αλλά δεν ήθελα να το πω καθότι δεν ήμουν σίγουρος για το ζαμπόν... καπνιστό;;;)

6:13 PM  

成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home