"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Αναζήτηση... stories of the city stories of the streets: Αναζήτηση...

stories of the city stories of the streets

Saturday, October 22, 2005

Αναζήτηση...

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

Παράδοξα συνέχεια... ενώ δεν υπάρχουν λεφτά, ο κόσμος... πεινάει... γιατί δεν έβρισκα κάπου να κλείσω και γω για 28η Οκτωβρίου;;;; Σχεδόν σε όλα τα ξενοδοχεία που τηλεφώνησαμε είχαν πληρότητα. Επίσης πολλές εκδρομές για το εξωτερικό είχανε κλείσει και μόνο μερικές αρκετά ακριβές είχαν θέσεις, όσο για να ταξιδέψεις μόνος με εισιτήρια από Ελλάδα... άστο καλύτερα... τσούζει...
Τελικά πήρα την τελευταία μου άδεια αν και χρειάζεται να δουλέψω Σάββατο γι' αυτόν τον λόγο αλλά δεν με πειράζει καθόλου, καθώς μετά κάθομαι για μιάμιση εβδομάδα χεχεχε... Μετά τη δουλειά φεύγω για την Πάνω πόλη (Θεσσαλονίκη) και έπειτα από τρεις μέρες για Γρεβενά, επιτέλους θα επισκεφθώ τη Βάλια Κάλντα, μετά πάω Καστράκι, κάτω ακριβώς από τα Μετέωρα, από κει ελπίζω να κάνω τις βόλτες μου στο Περτούλι, Ελάτη, Λίμνη Πλαστήρα...
Βλέπεται ψάχνω σημεία ... ζωής όσων... πτηνών γλιτώσανε από τη γρίπη των ανθρώπων...
Λοιπόν ξεκινώ την αναζήτηση... να περνάτε υπέροχα!!!!!
posted by street spirit at 9:54 AM

22 Comments:

Τυχερούλη!!!

Καλό ταξίδι και να περάσεις ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

Σε περίπτωση που βρεις πτηνά να κρύβονται στο δάσος
μην τα τρομάξεις και χαθούν
θα είν' μεγάλο λάθος

Βάλε φαγάκι και νερό
και άσε τα να ζήσουν
πέρασαν πολλά και αυτά
δεν λέει να ψοφήσουν!!!

Φιλιά και να περάσετε ανεπανάληπτα!

3:14 PM  

Καλά να περάσεις!!
Να περιμένω φωτό από Βάλια Κάλντα;;:)

11:38 PM  

..Ζηλεύω :ΡΡ!
Άντε, καλά να περάσεις!!

1:31 AM  

Καλά να περάσεις βρε μπαγάσα! Να περνάς καλά εκεί πάνω!

7:38 AM  

Ο Έλληνας πάντα γκρινιάζει...
Άλλά μην νομίζεις ότι υπάρχει πολύς κόσμος που πάει "εκδρομές"

9:11 PM  

Να σου πω...
Δεν είναι καλοκαίρι πια! (Άντεεε...) :-PP

Να γεμίσεις εικόνες και να μας φέρεις πίσω άλλες τόσες. Καλό ταξίδι, καλή ξεκούραση και να τα περάσεις πολύ πολύ όμορφα. :-)

10:05 PM  

Άσε βρε τον άνθρωπο να πάει εκδρομή.. άκου το καλοκαίρι τελείωσε.... ε καί;;;;
Καλό ταξίδι! Εγώ φεύγω την Πέμπτη για ΠΣΚ!!! Πάω Βόρεια Ελλάδα...

11:41 AM  

Καλή αναζήτηση και να περάσεις καλά. Εμάς εδώ θα μας βρεις όταν γυρίσεις, δε θα χρειαστει να μας ψάξεις καθόλου :-)

9:17 PM  

Και εγώ έψαχνα για Πήλιο πριν 2 εβδομάδες...και γελούσαν μαζί μου...Αλλά θα πάω το επόμενο ΣΚ από το τριήμερο γιατί ο καλός γκρινιάρης ξέρει και άλλο μονοπάτι!

11:09 PM  

Πριν δυο βδομάδες;;;
Κοίταξε, εγώ στο Νυμφαίο το ξενοδοχείο το έκλεισα αρχές Σεπτέμβρη....

11:22 PM  

Ζηλεύω, ζηλεύω, ζηλεύω, έχω πρασινίσει σου λέω απ΄τη ζήλεια μου!!
Καλά να περάσεις, να μας γυρίσεις με πολλές ιστορίες και φωτογραφίες!!

7:15 PM  

Kαλα ταξιδια Street.

5:02 PM  

Να περάσεις καλά... που θα περάσεις! Την έχω κα΄νει αυτή τη διαδρομή και είναι θεσπέσια! Αχ αυτή η Ελλάδα...έστω κι αν δεν βρίσκεις ξενοδοχεία όποτε τηα θές... (ουτε εγώ βρήκα αλλά και στο σπίτι μου δεν είναι και άσχημα)

9:33 AM  

Εει, ψιτ, εσύ, οι διακοπές τελείωσαν, τα κεφάλια μέσα....

11:30 AM  

ουάααουυυ.... τι έγινε εδώ παιδιά... είχα μπόλικη θετική ενέργεια για αυτό ξεπέρασα και όποια δυσκολία βρέθηκε τόσο ευκολά... θα προσπαθήσω σύντομα να ανεβάσω ποστ... ειλικρινά σας ευχαριστώ ;)

12:14 AM  

... τα κεφάλια darthiir πάλι μέσα... ;)

12:18 AM  

Χεχεχε θα στα σπάσω εγώ τώρα τα νεύρα που άργησες...
Φεύγω την Άλλη Παρασκευή για πενθήμερες ΔΙΑΚΟΠΕΣ και ουχί ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ στη σαλλόνικα!!!

10:08 AM  

Υπέροχες οι φωτογραφίες..Πέρασες καλά ή ακόμη είσαι κρυμένος στα βουνά?

Ναί, λέμε ότι στην Ελλάδα ο κόσμος δεν έχει λεφτά, πώς τα καταφέρνουμε όμως και δεν μας λείπει τίποτα?

11:38 AM  

It's kind of magic!!!

1:46 PM  

όπου να ΄ναι θα 'χετε τις φωτό... δυστυχώς τα άφησα τα βουνά...
It's a kind of magic εμάς θα είχαν κατά νου τους οι Queen όταν έβγαλαν αυτό το κομμάτι... ;)

3:49 PM  

darthiir πώς το παίζουμε αυτό το παιχνίδι φύγε συ, έλα συ;;; ;)

3:50 PM  

Εύκολο....
Την μία Παρασκευή παίρνβω εγώ το αμάξι και την κάνω, την επόμενη το παίρνεις εσύ.
Θα παρατηρήσεις τί εννοώ την Παρασκευή που μας έρχεται :p

10:17 AM  

Post a Comment

<< Home