"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Ο αυτού μεγαλειότης Αλήτης stories of the city stories of the streets: Ο αυτού μεγαλειότης Αλήτης

stories of the city stories of the streets

Wednesday, November 30, 2005

Ο αυτού μεγαλειότης Αλήτης

Καθώς γύρισα χθες το βράδυ με τη μηχανή στο σπίτι, όταν την πάρκαρα στον κήπο είδα με μια έκπληξη δύο τεράστια μάτια μέσα στο σκοτάδι να με παρακολουθούν... ήταν κάποιος κλέφτης;κάποιος λωποδύτης; Πλησίασα με το φοβερό πάτημα της γάτας, που μας είχαν εκπαιδεύσει άρτια στα ελληνικά στρατά... τελικά ήταν ένας σκύλος που είχε ξαπλώσει στο κάλυμμα της μηχανής μου και δεν ήξερε αν έπρεπε να κάνει χαρές ή αν θα έπρεπε να φοβάται γι'αυτό παρακολουθούσε την κάθε μου κίνηση. Τα μάτια του ένιωθα ότι με σκανάρανε, ήταν διαπεραστικά, σαν ακτινογραφία. Ξέρετε αυτή τη ματιά που νιώθεις ευάλωτος, γυμνός, που κοιτάει μέσα στην ψυχή σου. Πήγα και του έφερα λίγο φαγητό και νερό και κείνο έκανε σαν τρελό από τη χαρά του, τον άφησα ξαπλωμένο στο κάλυμμα της μηχανής μάλλον είχε μελί χρώμα με διάφορες γραμμές πιθανόν μαύρες, έμεινα λίγο μαζί του, όποτε τον έλεγα Αλήτη με κοιτούσε στα μάτια και έκανε χαρές και νάζια, αλλά δεν ήταν όποιος και όποιος αλήτης γιατί ήθελε και ειδικό κρεβάτι (βλέπε κάλυμμα), ήταν αλήτης από σπίτι, τι σπίτι ο αυτού μεγαλειότης Αλήτης ήταν. Έπειτα από κάμποση ώρα πήγα για ύπνο, την άλλη μέρα ο Αλήτης την είχε κάνει... για νέες περιπέτειες.
Όπου και να είσαι Αλήτη ελπίζω να είσαι καλά...
Αφιερωμένο σε όλα τα τετράποδα του κόσμου

Image hosted by Photobucket.com

κάπως έτσι τον αντίκρυσα...


Image hosted by Photobucket.com
ο σκληρός... έχω πληροφορίες ότι έχει μαύρη ζώνη στο καράτε...

Image hosted by Photobucket.com

για να τα ακούει όλααα, μιλάμε για μεγάλο κουτσομπόλη...

Image hosted by Photobucket.com
γ... ουφ, άλλη μια προσπάθεια να πετάξω και πάπαλα.... μα γιατί είναι τόσο δύσκολο αφού έχω φτερά;;;

Image hosted by Photobucket.com
αλήθεια σας λέω είμαι γαλαζοαίματος!!!

Image hosted by Photobucket.com
καλέ πού είναι αυτός ο Αλήτης;; Φτιάχτηκα, στολίστηκα, έβαλα το καλό μου καπέλο, έβαψα και τα νύχια μου και αυτός με έστησε;;;;

Image hosted by Photobucket.com
αχχχ, δεν αντέχω μ'αυτά που ακούω... ταπειροκρανιώσηη!!!! ε ψεύτικο είναι καλές μου κυρίες μη φοβάστε...

Image hosted by Photobucket.com
μπορώ να πάρω μέρος στο Big Dogger; Τι ακόμα να γίνει αυτό το ριάλιτι; χμμμ γι'αυτό τα πήρε στο κρανίο ο προηγούμενος

Image hosted by Photobucket.com
κάπως έτσι φαντάζομαι τώρα τον Αλήτη (παρεμπιπτόντως ο πρώτος μοιάζει στον Άρη), αφού δεν μπορούμε να γίνουμε γουρούνια (αχ αυτά τα γουρούνια δύσκολα ξεχνιούνται), ας το διασκεδάσουμε όσο καλύτερα μπορούμε
posted by street spirit at 6:48 PM

39 Comments:

O Aλήτης κι αν δεν ξέρει τι θα πει "street spirit".. Kάτι μου λέει ότι θα περάσει ξανά μια βόλτα :)

Υ.Γ.:Τι φατσoύλα αυτός ο Fluffy!

11:54 PM  

το καλυμμά μου στις προσταγές του θα είναι ;) ο fluffy είναι η αγαπημένη μου μουσούδα...

12:12 AM  

Ωχου!! Και ακού την καρδιά μου πως πέφτει και κάνει "σπλαααατ!"

12:58 AM  

Χαχα..
Σκυλί σε στύλ "Ντάμπο το ελεφαντάκι" δεν έχω ξαναδεί....

11:36 AM  

Μπράβο σου και συγχαρητήρια που το φρόντισες και του έδειξες πως υπάρχουν και καλοί άνθρωποι!!!

1:40 PM  

despoina σπλααατ είπαμε κάνει η καρδιά σου; μέλωσε ή ελειωσέ; ;)

6:35 PM  

darthiir φοβερό δεν είναι;;; αλλά ο καρατερίστας fluffy είναι η κορυφή ;)

6:38 PM  

chrisa σ'ευχαριστώ δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά ;)

6:40 PM  

Ποιός είναι ο Άρης;

8:51 PM  

ο σκύλος μου, δεν διάβασες το προηγούμενο ποστ με την πλάκα που έκανα στην Κ; θα σε μαλώσω... ;)

9:07 PM  

Ο Άρης σε πήρε χαμπάρι που φρόντισες τον Αλήτη;

12:09 AM  

maiandre ο Άρης έβλεπε το τρίτο όνειρο, γιατί αν με είχε πάρει χαμπάρι θα 'χαμε... σηκώσει τη γειτονιά ;)

12:28 AM  

Ευτυχής τότε ο Άρης...

1:15 AM  

Ουπς! Το διάβασα κυρ-δάσκαλε, αλλά δεν συγκράτησα το όνομα. Δε θα επαναληφθεί! Έχει και μια φίλη μου σκύλο Άρη που μοιάζει με αυτόν της φωτογραφίας, γι αυτό ρώτησα. Καλημερούδια!

9:56 AM  

Κοίτα, η μορφή είναι αυτός που αυτοκτονεί.....

10:44 AM  

καλημέρα και σε σένα juanita βλέπω συμορφώθηκες χεχε ;) ε ο δικός μου Άρης όμως είναι μεγάλη μορφή

11:01 AM  

darthiir είναι Η μορφή!!!! ο αυτόχειρ ή αυτόποδος;;;)

11:04 AM  

Τώρα λοιπόν ξέρετε πώς είμαι κάθε φορά που φεύγω από το γραφείο του ΝΚ :p

1:07 PM  

darthiir και γω θέλω, πειράζει; ;) θα σε μάθω να κάνεις και snowboard και της καμήλας σου φυσικά

2:12 PM  

Εμένα με τρέλλανε αυτή η σκύλλα με τα βαμμένα νύχια! Ακου βαμμένα νύχια σκύλου! Σε λίγο θα δούμε και άνθρωπο με βαμμένα δόντια!

2:32 PM  

marina τι σούπερ ιδέα έδωσες να λανσάρουμε ως καινούργια μόδα;;; θα πάθουν πλάκα όλοι, πάμε να την πατεντάρουμε;;;; σε λίγο όλοι θα κυκλοφορούν με βαμμένα δόντια ;)

2:37 PM  

Αν τα βάφουμε, δε θα χρειάζεται να νοιαζόμαστε και για λεύκανση! Καλή ιδέα! Θα τα βάφουμε καθημερινά όμως; Ανάλογα το χρώμα της μπλούζας μας ας πούμε;
Ατσουρτί το δοντάκι με το πουκάμισο το θαλασσί, που μια φορούσα εγώ και μια ... εγώ πάλι, τα ρούχα δεν δανείζονται πλέον.

4:00 PM  

street spirit με έχεισ τρελλάνει με τισ φωτογραφίες που βαζεις! Θελω τη σκυλίτσα με τα βαμμένα νύχια τώραααααααααα! Και τον αλήτη και όλα τα τετραποδα....τέσσερα έχω και κάποτε θα τα βάλω στο blog μου αν με αφήσουν να τα φωτογραφήσω...γιατι έχουν και μια αξιοπρέπεια τα άτιμα! χε χε χε

10:05 PM  

juanita σε βρίσκω ενθουσιασμένη με την ιδέα της Μαρίνας άντε και θα γίνει και το πρώτο μας μοντέλο ;)

7:14 PM  

τέσσερα!!! να σου ζήσουν storyteller :)

7:22 PM  

για μένα η πρώτη φωτό είναι η καλύτερη...

τέτοια φάτσα!
είναι ο ίδιος ο αλήτης, ή βρήκες κάποιον που του μοιάζει να μας δείξεις?

2:47 PM  

jojo προσπαθώ να μπω στο μπλογκ σου πόσο καιρό και με πετάει έξω... γιατί μας χωρίσανε;;;) όχι δεν είχα τη μηχανή μαζί μου αλλά αυτή η φωτό είναι σχεδόν σαν να ζω το σκηνικό και ο σκύλος μοιάζει πολύ στον Αλήτη ;)

6:52 PM  

Κάτσε... Με μπέρδεψες... ΤΙ θέλεις και εσύ;;;;
Να είσαι έτσι κάθε φορά που φεύγεις από το γραφείο;;;
Να έχεις έναν ΝΚ;;;
Να σου τον στείλω βρε αδερφέ... δεν είναι θέμα....

Τώρα πειράζει που εγώ συνεχίζω να προτιμάω το καλό κρασί στο τζάκι και το χιόνι για χιονοπόλεμο;;;
Δεν λέω... σε διάφορες φάσεις μου έχει καρφωθεί η ιδέα να μάθω σκί αλλά απλά... δεν ψήνομαι ιδιαίτερα...

10:41 AM  

Gold retriever o Aλητης;
Την καλημερα μου :-)

12:28 PM  

αααα... τί λες βρε spirit! συμβαίνει τέτοιο πράγμα???
σίγουρα θα πρόκειται για σαμποτάζ!
σκοτεινές δυνάμεις και δαίμονες του διαδικτύου, ρίχνουν την κακία τους πάνω μου... (πω πω φαντασία πρωινιάτικα!)

δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω να το διορθώσω, τουλάχιστον εγώ μπορώ και σε διαβάζω ακόμα...

ελπίζω να αποκατασταθεί η βλάβη σύντομα.

1:00 PM  

Street, βαρεθήκαμε τους σκύλους...
Δεν βάζεις κανένα άλλο ζωντανό τώρα; Πως φαίνεται το πήξιμο! Κουράγιο!

2:04 PM  

vista όχι απλά είχε το ίδιο βλέμμα με αυτό και ήταν έτσι σκοτεινά, ο Αλήτης ήταν αλήτης... ;)

2:31 PM  

darthiir το σκι καλό είναι αλλά για ξενέρωτους όλα τα λεφτά και το fun είναι στο snowboard ;)

2:32 PM  

jojo έτσι όπως τα λες είναι οι δαίμονες του διαδικτύου με κρατάνε μακριά από το μπλογκ σου ελπίζω όχι για πολύ ;)

2:34 PM  

juanita με καταλαβαίνεις τρελό πήξιμο, θες πάλι ζώα έλεγα να ανεβάσω κάτι άλλο πρώτα... ;)

2:35 PM  

χαχαχαχα!
Στα 4 πόδια λοιπόν! Μπράβο σου!

3:19 PM  

Ε, τώρα να με συγχωρείς βρε Spirit μου, αλλά πολύ τουπέ κι αυτή η Λαίδη... Καλά της το έκανε κι ο Αλήτης το καψωνάκι της και καμουφλαρίστηκε με το κάλυμμα της μηχανής.

(μεγάλη μουσούδα ο μάγκας πάντως) :-P

9:30 PM  

theodora στα τέσσερα όλοι!!! Τι λες για τη μόδα που λανσάρει η Μαρίνα; Να βάφουμε τα δόντια μας;;;)

10:19 PM  

mindstripper ήταν και η πρώτη μουσούδα ο Αλήτης, κάθε βράδυ κοιτάω πρώτα στο κάλλυμα μήπως ξαναδώ αυτά τα μάτια, αλλά τίποτα... ;)

10:20 PM  

Post a Comment

<< Home