"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Ο μπλε δεινόσαυρος stories of the city stories of the streets: Ο μπλε δεινόσαυρος

stories of the city stories of the streets

Wednesday, April 05, 2006

Ο μπλε δεινόσαυρος

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μου έστειλαν chain-mails γιατί:

1. Σταμάτησα να πίνω Coca-Cola, αφού έμαθα ότι χρησιμοποίειται για να καθαρίζουν τους λεκέδες στα WC.

2. Δεν πάω, πλέον, σινεμά για να μην κάτσω σε κάνα κάθισμα που ίσως να έχει καρφίτσα που φέρει τον ιό του AIDS.

3. Μυρίζω άσχημα, καθώς δεν βάζω, πλέον, αποσμητικό, διότι ίσως μου προκαλέσει καρκίνο.

4. Δεν παρκάρω το αυτοκίνητό μου στα super markets, γιατί ίσως κάποιος μού δώσει ένα tester κάποιου αρώματος για να με ληστέψει αργότερα.

5. Δεν απαντώ στο κινητό μου, διότι ίσως μετά μου πουν να πάρω σε κανένα παράξενο νούμερο και μου έρθει έπειτα ο λογαριασμός με κλήσεις σε Ουγκάντα, Σιγκαπούρη ή Τόκιο.

6. Δεν πίνω πλέον από τενεκεδάκι, διότι φοβάμαι ότι ίσως μου προκαλέσουν κάποια ασθένεια.

7. Κατέθεσα όλες μου τις οικονομίες στον λογαριασμό τής Amy Bruce, που είναι άρρωστη στο νοσοκομείο, περίπου 7.000 φορές. Είναι αξιοθαύμαστο πως αυτό το παιδί είναι 8 χρόνων από το 1995.

8. Έγραψα το όνομά μου περίπου 3.οοο φορές σε μια λίστα για να σώσω ένα σπάνιο είδος σκίουρου.

9. Ξέρω τι να κάνω για να μην είμαι εργένης. Πρέπει να γράψω το όνομα κάποιας σε ένα χαρτί, να τη σκέφτομαι πολύ και μετά να κάνω 600 γύρους στη φορά των δεικτών του ρολογιού.

10. Έχω μαζέψει περίπου 3.000 χρόνια με καλή τύχη και έχω πεθάνει 67 φορές από τα chain letters που μου έστειλαν.

ΥΣ1: ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΕ EMAIL ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 9.500.000 ΑΤΟΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΝΑΣ ΜΠΛΕ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ, ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 17.33 ΑΚΡΙΒΩΣ!!!

Image hosting by Photobucketμην σας ξεγελάει με την εμφάνισή του

Image hosting by Photobucket



σας το 'λεγα, μόνο που αυτός είναι από τον Εισαγγελάτο από τον οποίο έμαθα:

1. Να κοιμάμαι στο πάτωμα και όχι στο κρεβάτι γιατί αυτό είναι γεμισμένο με σκουπίδια.

2. Να μην κάνω μπάνιο με σαμπουάν και αφρόλουτρα γιατί έχουν καρκινογόνες ουσίες (έχω το υπέροχο άρωμα Ο' de Vromic).

3. Να μην πίνω γάλα γιατί είναι γεμάτο τοξίνες.

4. Να μην τρώω φέτα γιατί είναι όλο αντιβίωση και ο βλάκας τόσο καιρό έτρεχα στα φαρμακεία για αντιβίωση ενώ μπορούσα να πω στον μπακάλη βάλε μου μισό κιλό φέτα αντιβίωση, ξέρετε πόσο την τραβάνε τα φασολάκια;;;

5. Να μην πηγαίνω σε εστιατόρια, παρότι τα πιάτα τους είναι γεμάτα από πρωτεΐνες (βλέπε κατσαρίδες και αράχνες γλυκιά μου και πού και πού και κάνα ποντικάκι), επίσης τα κρέατά τους είναι σαπισμένα, τα διάφορα προϊόντα τους ληγμένα, κρίμα θα γέμιζα με αντισώματα

6. Να μην τηλεφωνώ στα 090 γιατί δεν υπάρχουν σέξι ξανθιές δίμετρες παρά μόνο κοντές χοντρές που γουστάρουν να με δουλεύουν, μια φαντασίωση είχα ο άνθρωπος πάει και αυτή
7. Να μην περιμένω να μάθω το μέλλον της σχέσης μου ή της δουλειάς μου από το τηλέφωνο γιατί αυτοί οι κακοί άνθρωποι είναι άσχετοι και το μόνο που θέλουν είναι να μου φάνε τα λεφτά μου (μα καλά δεν μπορούσαν τουλάχιστον να βγάλουν ένα Πανεπιστήμιο Μεταφυσικής;)
8. Να μην πλησιάζω τις αντικερί γιατί εκεί μέσα στο πίσω δωμάτιο κρύβουν αλλοδαπές γυναίκες που τις εκδίδουν.

9. Και τέλος, ο κάθε τέτοιος ιδιοκτήτης αντικερί Σάκης, Μπάμπης, Σούλης μπορεί να μας κάνει και τσαμπουκά μέσα στο σπίτι μας μέσω της τηλεόρασης...

Άρα είχα δίκιο για τη δεύτερη εικόνα;




ΥΣ2: Rapunzel, έτσι για να ξεφύγεις λίγο, είναι από τους Novac, οι οποίοι δυστυχώς διαλύθηκαν και δεν υπάρχουν πια να μας συντροφεύουν με τη μουσική τους.
posted by street spirit at 10:59 PM

31 Comments:

Εύστοχο!

υ.γ. Το ήθελα αυτό το τραγούδι και δεν το είχα :)

1:56 PM  

neraida, καλώς ήλθες χαίρομαι που σε βοήθησα να βρεις το τραγούδι είναι δυσεύρετο ;)

2:11 PM  

Πώ πώ...

Πολύ τηλεόραση παρακολουθείς...

Βλάπτει...

2:16 PM  

Αμα ακούς πολλά κεράσια πάρε καλαθάκι.. Μου άρεσε το κείμενο πολύ. Και ο δεινόσαυρος είναι κούκλος..

2:16 PM  

I'm going to begin now to read the story of Rapunzel...
Thanks!

2:28 PM  

darthiir, όχι τόσο πολύ αλλά έχω σούπερ καλή ενημέρωση από τη Σ, η καλή μου μάνα ανησυχεί και ο Εισαγγελάτος την τρομοκρατεί ;)

2:53 PM  

marina, το καλαθάκι το ΄χω παραμάσχαλα, τον dino και γω όταν τον εντόπισα έπαθα!!!

2:56 PM  

juanita, δεν είναι φοβερό κομμάτι;;;)

2:56 PM  

Και μετά σου λένε πως η καθημερινότητα είναι βαρετή! Τς τς τς, μια ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ είναι!
:-))

6:09 PM  

Τέλειο :-)
"Να μην τρώω φέτα γιατί είναι όλο αντιβίωση και ο βλάκας τόσο καιρό έτρεχα στα φαρμακεία για αντιβίωση ενώ μπορούσα να πω στον μπακάλη βάλε μου μισό κιλό φέτα αντιβίωση, ξέρετε πόσο την τραβάνε τα φασολάκια."
To καλύτερο!!!!
Tην καλησπέρα μου έτσι όπως ακούω τώρα δυνατά το κομμάτι σου :-)

7:52 PM  

diafimiste me...etsi gia na mathoun merikoi "paragontes"!!!

12:05 PM  

Τελικά πήγες στους Tarantinos χθες; Στην Cubanita γινόταν χαμός... Το πιο κουφό όμως συνέβη σε ένα πολωνέζικο εστιατόριο στην Μιχαήλ Βόδα, όπου κάθε Σάββατο μετατρέπεται σε "disco" ή αίθουσα δεξιώσεων γάμων (!), με dj και τα σχετικά και μαζεύονται φορώντας τα καλά τους οι Πολωνοί της Αθήνας και ξεβιδώνονται στον χορό και στην βότκα. Καλό φαγητό και απίστευτο κέφι! Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας! Στα όρια του κιτς, αν είσαι σε καλή διάθεση περνάς εξαιρετικά!

3:02 PM  

Χαχαχα, πράγματι πάντως αξίζει να το στείλω το ποστ με μαίηλ σε όλους τους γνωστούς!! Φοβερό, street:)
Και το τραγουδάκι επίσης, γκράσιας!

9:55 PM  

despoina, τείνει να γίνει η πιο μεγάλη περιπέτεια ;)

8:21 PM  

vista, καλησπέρα και σε σένα λίγο πιο δυνατά βάλε το κομμάτι ακούγεται πιο καλά έτσι ;)

8:22 PM  

mourlokakomoira, μήπως είσαι «παράγοντας» τι διαφημίστε με είναι αυτά, καλώς ήλθες ;)

8:23 PM  

juanita, πήγα στους tarantinos, δεν τρελάθηκα, αλλά δεν ήταν και άσχημα, είχε λίγο κόσμο (!). Κρίμα αυτά τα νέα πρέπει να τα διαδίδεις γρήγορα για ΄ντισκοπολις, φυσικά έχεις πάει στο βινύλιο για ντισκο-αταστάσεις ;)

8:47 PM  

snowflake, δεν φοβάσαι μη φάει ο μπλε δεινόσαυρο τους φίλους σου; Καλή ακρόαση ;)

8:49 PM  

Στις 355.000 φορές που έστειλα το ποστάκι σου τα φτυσε ο server. Τουλάχιστον κερδίζω λίγες ώρες καθυστέρησης ώσπου να μας φάει ο μπλέ δεινόσαυρος;;;; Υπόσχομαι να συνεχίσω αύριο!

2:06 PM  

maiandre, μάλλον είναι χορτάτος για την ώρα, προφανώς πολλοί δεν τα κατάφεραν οπότε σου δίνεται μια ακόμα ευκαιρία, τον νου σου όμως στον μπλε δεινόσαυρο ;)

6:00 PM  

Kαλησπέρα καλέ μου φίλε, η rapunzel κάνει παρέα με άλλα καλά τραγούδια στο μουσικό μου αρχείο και σκοπεύω να το χαρίσω στη μεγάλη μου κόρη που της άρεσε ιδιαίτερα το παραμύθι.
Μας τρόμαξε το κείμενό σου! ;)

8:35 PM  

katerina, καλησπέρα και σε σένα καλή μου φίλη, σας τρόμαξε το κείμενο και όχι ο μπλε δεινόσαυρος;μάλλον πρέπει να τον εκπαιδεύσω καλύτερα ;)

9:44 PM  

9.500.032 φορές! Ξεπέρασα τον κίνδυνο!

11:56 AM  

maiandre, φτηνά τη γλίτωσες μα φυσικά ώς την επόμενη φορά ;)

5:58 PM  

χαχαχα! Επιτέλους κάποιος τολμάει να αντισταθεί :pp
Τι γλυκούλι που είναι το δεινοσαυράκι! κούτσι κούτσι! ;)

10:38 PM  

sikelia, φοβού τους γλυκούς δεινόσαυρους ;)

10:03 PM  

Η εποχή των δεινοσαύρων ΞΑΝΑζει!

Π.... μας έλεγαν ότι τους έφαγε η μαρμάγκα.

Να'ναι καλά η Ελληνική Του-Βου (πώς λέμε Θου-Βου;)

8:01 PM  

μικρούλι, η του βου απέθανε. Ζήτω η του βου!!!

8:12 PM  

hi street spirit! se diavazo genikos kai auto einai ena apo ta post pou mou arese para poli. to apisteuto einai oti simera to elava se chain mail!!!

12:06 PM  

carpediem, χαχαχχχααααα αυτό ήταν το πιο ωραίο σ'αυτό το ποστ, έγινε chain mail ;)

1:56 PM  

徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信社,徵信

12:24 PM  

Post a Comment

<< Home