"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Κώδικας Da Σιγά τα αυγά(ντσι) stories of the city stories of the streets: Κώδικας Da Σιγά τα αυγά(ντσι)

stories of the city stories of the streets

Wednesday, May 17, 2006

Κώδικας Da Σιγά τα αυγά(ντσι)

Photobucket - Video and Image Hosting

Xαντζόπουλος


Από μικρός είχα ένα πρόβλημα με το μάθημα των Θρησκευτικών, μα πιο πολύ με τους θεολόγους. Το χειρότερο όμως ήταν ότι και αυτοί είχαν πρόβλημα μαζί μου. Όσο δεν κατανοούσαν τους προβληματισμούς μου και φυσικά το χιούμορ μου τόσο τους πήγαινα κόντρα. Με αποτέλεσμα να διεκδικώ ακόμα θέση στα ρεκόρ του Βιβλίου Γκίνες, καθώς έγινα ο πρώτος μαθητής Γυμνασίου που έμεινε στο μάθημα των Θρησκευτικών (με τα τρίμηνα 10-10-8, ευτυχώς που πέρασα από τον μέσο όρο την τάξη). Από τότε έμαθα ότι δεν πρέπει να τα βάζεις με τα θεία. Στο Λύκειο όταν αντίκρυσα τον καθηγητή των Θρησκευτικών, ήμουν σίγουρος ότι θα γινόταν σύρραξη, ο καθηγητής ήταν παππάς! Τελικά ο πατέρας Δ είχε φοβερή αίσθηση του χιούμορ και αρκετά ανοιχτό μυαλό ώστε οι φοβίες μου εξανεμίστηκαν. Οι μεταφυσικές μου ανησυχίες βρήκαν επιτέλους έναν άξιο καπετάνιο για να τις κατευνάσει καθώς ήταν πάντα έτοιμος με τα ερωτήματά μας να λοξοδρομήσει από το μάθημα και να εστιάσει στις όποιες ανησυχίες μας. Το αγαπημένο μου θέμα εκείνο το καιρό οι Μασόνοι, για τους οποίους είχε αρκετές πληροφορίες. Ποτέ πριν δεν πίστευα ότι θα ήταν αγαπημένος μου καθηγητής ένας καθηγητής Θεολογίας και δη παππάς. Τα περιοδικά Ανεξήγητο και Τρίτο Μάτι τότε ήταν τα αγαπημένα μου με θέματα για το Γκράαλ, τη Σινδόνη, θέματα που γίνονταν συζητήσεις στο μάθημα των Θρησκευτικών και πέρναγε ευχάριστα η ώρα σε ένα ανιαρό μάθημα. Όταν διάβασα τον Τελευταίο Πειρασμό είχα ενθουσιαστεί πάρα πολύ με αυτό το βιβλίο που όταν αργότερα έγινε ταινία και είχαμε τα φοβερά έκτροπα που τα θυμάμαι σαν χθες, ένιωσα ότι ζούμε στον Μεσαίωνα.
Έπειτα από τόσα χρόνια άλλο ένα βιβλίο (καμία σχέση όμως με τον Τελευταίο Πειρασμό, μη τρελαθούμε κιόλας) ήρθε να ταράξει την ηρεμία της εκκλησίας και να σηκώσει φουρτούνες με την ταινία του.

Photobucket - Video and Image Hosting
τα θυμιατά τα κάναμε και μεις πριν από το μάθημα των Θρησκευτικών γιατί έτσι σπάγαμε τα νεύρα του Θεολόγου

Ευτυχώς τα δικαστήρια απέρριψαν την προσφυγή που κατατέθηκε για να απαγορευθεί η προβολή της ταινίας «Κώδικας Ντα Βίντσι». Όμως η διαφήμιση που ήδη απλόχερα είχε προσφέρει η εκκλησία ήταν αρκετή. Κόσμος ξετρελαμένος με το βιβλίο του Νταν Μπράουν Κώδικας Ντα Βίντσι έτοιμος να κάνει επέλαση στις αίθουσες για να δει ό,τι έχει φανταστεί με το βιβλίο στο πανί και άλλοι που μπορεί να βαριόνταν να το διαβάσουν βρήκαν ευκαιρία και αυτοί να πάνε να το δουν στη μεγάλη οθόνη. Πάρτε δύο δόσεις από το Τρίτο μάτι και τρεις δόσεις από το ανεξήγητο, βάλε μια πρέζα από θεωρίες συνωμοσίας (τώρα και χούφτα ολόκληρη να βάλεις δεν πειράζει), μερικά δάκτυλα από μυστικιστικές οργανώσεις, βάλε και όσα μπορείς από μύθους, άντε και λίγη στοιχειώδη τέχνη και έχεις ένα βιβλίο που μπορεί να διαβάζεται εύκολα, εύπεπτα, καλό για συντροφιά για ταξίδι (έτσι το διάβασα και γω). Άλλη μια μεγάλη επιτυχία του σωστού μάρκετινγκ. 100.000 εισιτήρια προπωλήθηκαν λέει, ακατάλληλη για ανηλίκους κάτω τα 17 γιατί θα βρεθούν σε σύγχυση (άλλο αστείο). Τώρα ποιος νέος δεν θα πάει να το δει;
Από τους 150κάτι κινηματογράφους οι 140 το προβάλλουν.
Ρε παιδιά, Σιγά τα αυγά!!!

Photobucket - Video and Image Hosting




ΥΣ: Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι μορφές να κάνουν κάτι που μοιάζει τόσο επικίνδυνο, τουλάχιστον αστείο και γραφικό


Photobucket - Video and Image Hosting


ΥΣ2: Για όσους είναι κολλημένοι και με την Άννα και τον... θεσμό της Γιουροβίζιον. Προσοχή κυκλοφορεί σε περιορισμένα αντίτυπα!!!

Photobucket - Video and Image Hosting
posted by street spirit at 12:26 AM

23 Comments:

Καλό πσκ!
Λουκά φορέβερ!!!

1:07 PM  

Σιγά τα αυγά, γιατί υπάρχει και η νόσος των πουλερικών!
Τα λέμε το βράδυ Street στους Buena Vista. Hasta pronto!

1:45 PM  

0 comments καλό πσκ και σε σένα, Λουκά ανπέκταμπολ!!!

2:29 PM  

juanita, κάτι μου λέει ότι θα λειώσουμε απόψε από τον χορό θα είναι από τη ζέστη, ίσως και τα δύο μαζί ;)

2:34 PM  

Μπουαχαχαχαχα...

Το "κομικ" όλα τα λεφτά :ppp

4:01 PM  

Bλάσφημον street spirit πως κατάντησες τη ..Τζοκόντα βρέεεε?
Ακου ..Βίσσυ!

(Σκέφτομαι να εισηγηθώ τον.. αφορισμό σου, μόνο που δεν ξέρω πού! Μήπως στην κυρία ..Πλάκα;) :)

10:39 AM  

Αν σου πω ότι ξέχασα το εισιτήριό μου και γύρισα σπίτι να το πάρω και τελικά μπήκα στον Κεραμεικό 9:45, αφού αυτοί -ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ- είχαν ξεκινήσει στην ώρα τους στις 9:30, τί θα μου πεις; Ότι άρχισαν τα πρώτα δείγματα Alzheimer; Κανείς δεν το πίστευε από τους φίλους, επειδή είμαι πάντα το οργανωτικό πνεύμα κλπ, χαχαχα!!!
Μετά Sobar στην Ναυάρχου Αποστόλου στου Ψυρρή, κάθε Παρασκευή παίζουν latin, μαζεύονται και από κάποιο γυμναστήριο-σχολή χορού και γίνεται ωραίο κέφι με πολύ χορό.
Σήμερα με κλεισμένο λαιμό και πτώμαααα!
Εσύ;

12:52 PM  

Λες να ήμασταν συμμαθητές street????!
Α΄Λυκειου, κι είχα ακριβώς την ίδια εμπειρία με σένα! Θεολόγος - παπάς, που άκουγε με υπομονή,κατανόηση και διάθεση για διάλογο όλα όσα έλεγα και με όλη τη θέρμη που τα έλεγα.
Περνούσαμε διαλείμματα να συζητάμε για τον Μπακούνιν, και τελικά μετά τόσα χρόνια είναι σίγουρα από τους καθηγητές μου που θυμάμαι με πολλή αγάπη:)

Όσο για τα διάφορα φρούτα.. πέσε φρούτο να σε φάω:Ρ

7:34 PM  

Οι φωτό όλα τα λεφτά!!!

Είχα κι εγώ αγαπημένο μου καθηγητή το Θεολόγο. Τι καλά που θα ήμαστε αν όλοι οι Θεολόγοι ήταν σαν τις εξαιρέσεις τους...

Την καλησπέρα μου

5:26 PM  

darthiir, νόμιζα ότι έσεις το πάτε με τις καμήλες και όχι με τα λεφτά ;)

7:01 PM  

katerina, στην κυρία Πλάκα όπωσδήποτε και που να της έλεγες και τι είχα κάνει στο λύκειο όταν παραλίγο να με αφορήσει ο αγαπημένος μου παππάς-καθηγητής και με το δίκιο του άλλωστε ;)

7:05 PM  

juanita, δεν ξέρω τι θα κάνω πρέπει αλλά κάτι πρέπει να αλλάξω μάλλον, γιατί δεν γίνεται αλλιώς, ο κολλητός μου ο Μ δεν ξύπνησε και με έστησε, η αδελφή μου που ήθελε τόσο πολύ να πάμε τελικά είχε επισκέψεις στο σπίτι και δεν μπορούσε να έρθει με αποτέλεσμα να το χάσω. Απίστευτο!!!! :( Πώς ήταν;
Στο fuego έχεις πάει ποτέ;

9:57 PM  

citronella, συμμαθήτριά μου, είμαστε και μεις... άλλα φρούτα ;)

10:05 PM  

maiandre, γεια σου και σένα, το περίεργο σ'αυτή την ιστορία ήταν ότι όσους θεολόγους είχα (3) ήταν νέοι-ες, συμπαθητικές φυσιογνωμίες, θα περίμενε κανείς να είναι πιο ανεκτικοί και πιο ανοιχτόμυαλοι, αλλά αυτοί ήταν τελείως κολλημένοι και στόκοι, ενώ ο παππάς(4ος), αν και κάποιας ηλικίας (όχι μεγάλος απλά σε σχέση μ'αυτούς) ήταν μέσα στο χιούμορ, ανοιχτό μυαλό και αν και κάποια στιγμή το τράβηξα λίγο πιο πέρα το σκοινί, όπου και θα είχε κάθε δίκιο για το οτιδήποτε, αυτός με κατάλαβε και με συγχώρεσε ;)

10:34 PM  

Δεν σε πιστεύω! Και γιατί δεν πήγες μόνος σου; Λοιπόν, στείλε email να οργανωθούμε ώστε να έρχεσαι μαζί μας όταν σε στήνει η παρέα σου. Κάνοντας αρχή στις 8 Ιουνίου, στον Duquende.
Στο Fuego είχαμε πάει κάποια στιγμή και προσωπικά είχα ενθουσιαστεί. Αλλά κάποιοι από την παρέα θεώρησαν ότι ήταν λίγο άγρια τα πράγματα (αηδίες και υπερβολές!) και δεν θέλουν να ξαναπάμε, αυτοί τουλάχιστον που είναι χορευταράδες και αποτελούν την ιδανική παρέα για τέτοιους χώρους.

11:43 PM  

juanita, thanks για την πρόσκληση, στο fuego πήγαινα 3 χρόνια, μέχρι και πέρυσι, όπου είχα το περιστατικό της σπασμένης μύτης (βλέπε http://streetchronicles.blogspot.com/2005_04_01_streetchronicles_archive.html) και αν και φίλοι μου, τότε, τους έκοψα... ;)

11:56 PM  

Πωπω! Φοβερό! Δηλαδή τελικά λες να είχαν δίκιο οι δικοί μου; Έγινε τέτοιο αισχρό σκηνικό; Ελπίζω να μην διαβάσουν ποτέ οι κουμπάροι μου το post σου, γιατί θα με πρήζουν μέχρι την επόμενη ζωή, για το πόσο δίκιο έχουν που δε θέλουν να ξαναπάμε εκεί.

10:59 PM  

Χατζοπουλος ο μεγιστος! Ετσι μου'ρχεται να ξαναρχισω ΤΑ ΝΕΑ. Ωραιος ρε street, μη σου κατσει παππας-αφεντικο να προσεχεις! Καλημερες!

11:14 AM  

juanita, τι να πω, τελικά η μόνη πραγματική φίλη (σκέψου ότι κολλητός το έπαιζε ο πορτιέρης, ο οποίος τους άφησε να φύγουν) εκεί μέσα ήταν η Χ η σερβιτόρα που τους παράτησε έπειτα από λίγο καιρό, επίσης σκέψου τι θα πάθαινε κάποιος αν δεν ήταν γνωστός και φίλος, εγώ απλά έφτιαξα λίγο παραπάνω τη γοητεία μου ;)

12:14 PM  

dcd, 3 αξίζουν στα ΝΕΑ Χαντζόπουλος, Βρανάς και ο Καπλάνι ;)

12:17 PM  

Συμφωνω απολυτα!

3:02 PM  

Looking for information and found it at this great site... » »

5:41 PM  

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » » »

3:13 AM  

Post a Comment

<< Home