"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Χρόνια Πολλά Χοντρή μου!!!! stories of the city stories of the streets: Χρόνια Πολλά Χοντρή μου!!!!

stories of the city stories of the streets

Thursday, June 29, 2006

Χρόνια Πολλά Χοντρή μου!!!!

Photobucket - Video and Image Hosting


Η Χοντρή (η μάνα μου, με έχει πιάσει μάλλον το οικογενειακό μου) είναι ο στυλοβάτης της οικογένειας. Πόσες φορές σήκωσε και πήρε στους ώμους της ολόκληρη την οικογένεια, μάλλον αμέτρητες. Έκανε μέχρι και 3 δουλειές όταν ήταν έγκυος σε μένα για να μαζέψει λεφτά να κτίσει το σπίτι μας. Τη θυμάμαι πάντα στο προσκεφάλι μου όταν ήμουν στο κρεβάτι του πόνου, να ξενυχτάει, το ίδιο και με την αδελφή μου, μερικές φορές ένιωθα ότι δεν κοιμόταν ποτέ. Τη θυμάμαι τρελαμένη όταν βρήκα που είχε κρύψει τις οικονομίες της (στην ηλικία των 5) και τις πέταγα από το μπαλκόνι ως μεγάλος Ωνάσης και κείνη έτρεχε να τις μαζέψει. Πόσες λαχτάρες τράβηξε μαζί μου από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω. Ήμουν ανεξέλεγκτος, ερχόταν από τη δουλειά και με έβλεπε να κρέμομαι έξω από τα κάγκελα του μπαλκονιού μας (στον 2ο όροφο). Στο σχολείο ντρεπόταν να έρχεται να παίρνει τον έλεγχό μου, γιατί την αρχίζανε οι καθηγητές στις δοξασίες και τα τροπάρια, πού έχω μπλέξει κ.λπ. Παρότι ένιωθε ντροπιασμένη και ταπεινωμένη, συνέχιζε να έρχεται και πολλές φορές να αντιστέκεται σθεναρά στη λύσσα των καθηγητών. Θυμάμαι εκείνο το βράδυ που κτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων είχαν πάρει για να την τρομοκρατήσουν και να μη με αφήσει να πάρω μέρος στην κατάληψη. Το... χέσιμο που φάγανε ακόμα το θυμούνται. Και ας ντρεπόταν μετά στο γραφείο όταν έτυχε να είμαι φωτό σε πρωτοσέλιδο εφημερίδας. Στην αδελφή μου στάθηκε δίπλα της σε όλες τις περιπέτειές της και έγινε η πιο καλή της φίλη. Ακόμα συζητάμε για εκείνον τον απαράδεκτο Παιδίατρο που είχε βγάλει πως η αδελφή μου έχει στραβή καρδιά και απορούσε πώς ζει. Ακόμα τρέχει αυτός ο γιατρός. Ακόμα και όταν η αδελφή μου έμπλεξε... αυτή εκεί δεν την παράτησε ποτέ. Ως παιδιά δεν μας περιόρισε ποτέ. Ήμασταν ελεύθερα. Πάντα τρέχει για τους άλλους. Σλόγκαν της μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα. Δυναμική. Πολλές φορές ήταν και πατέρας. Η ασφάλεια αυτής της οικογένειας, ο βράχος. Καθώς ο πατέρας μου ήταν ο αέρας (και όπως όλοι ξέρουμε ο αέρας δεν πιάνεται). Έτοιμη να θυσιαστεί για την οικογένειά της. Ο βράχος που μας κρατούσε ακόμα και όταν τα κύματα ήταν μεγάλα, δεν κατάφεραν ποτέ να μας παρασύρουν.
Είναι ο σούπερμαν και ο σπάιντερμαν μαζί. Είναι η μελωδία με τον θόρυβο στη μουσική. Παρορμητική, δεν μπορεί τις πλάγιες οδούς, ό,τι είναι να στο πει θα στο πει στα ίσα. Όταν πίνει ένα ποτηράκι κρασί ή μπίρα γίνεται κόκκινη σαν παντζάρι. Το ίδιο παθαίνει και όταν θυμώνει.
Το 9 είναι ο αγαπημένος μου αριθμός, ο τυχερός μου αν θέλετε. Ακόμα και αν βρίσκεται δίπλα σε άλλον ή σε άρθροισμα.
29 Ιουνίου είναι τα γενέθλια της Χοντρής.
Μαμά σ'αγαπάμε πολύ!!!!
Και σ'ευχαριστώ για όλα
Κάθε στιγμή δίπλα σου είναι και ένα καινούργιο μάθημα για μένα.

Photobucket - Video and Image Hosting

ΥΣ: Ευχαριστώ τον Ζήση για τις φωτό
posted by street spirit at 10:06 PM

27 Comments:

Να την χαίρεστε,street, και να είναι γερή να σάς χαίρεται και να σάς καμαρώνει κι αυτή!!:))

3:01 AM  

Να τη χαίρεστε τη μαμά!!! Τώρα εξηγείται πως βγήκε και ο γιός με ψυχή ναυτικού!

11:03 AM  

citronella, σ'ευχαριστούμε όλοι ;)

2:52 PM  

maiandre, σ'ευχαριστούμε και αλήθεια λες έτσι να εξηγείται... ;)

2:53 PM  

Δεν υπάρχει τίποτα πιο τρυφερό και ιερό απο την μανούλα!!!
Να την χαίρεστε!!!

3:11 PM  

"Το ευχαριστώ που σου χρωστώ
είναι βαθύ, βαθύτερο απ' τον έρωτα
κι όμως αυτό το ευχαριστώ
δεν έχω βρει τα λόγια να στο πω!"

Οτι πιο ιερο εχουμε σ'αυτη τη ζωη.Και ας τους την κανουμε δυσκολη.Να τη χαιρεσαι και να σε χαιρεται.

3:23 PM  

Τη μανούλα και τα μάτια σου.
Χρόνια της πολλά.

4:11 PM  

chrisa, έχεις δίκιο σ'ευχαριστούμε ;)

4:50 PM  

archive, μερικές φορές τα λόγια είναι πολύ λίγα για να εκφράσουν αυτό που νιώθεις, σ'ευχαριστώ πολύ ;)

4:58 PM  

marina, μπορώ να κάνω και αλλιώς; σ'ευχαριστώ ;)

4:58 PM  

όλα τα καλά του θεού να έχει... χάπι μπεεεεεερθντέι!!

να την χαίρεστε!

5:42 PM  

Χρόνια πολλά στη μαμά-βράχο.
Να την χαίρεστε, να έχει να σας χαίρεται.
Να είναι καλά σαν τα ψηλά τα βουνά.
Να παραμείνει ακλόνητη, σταθερή, πάντα στο ύψος της+να την έχετε δίπλα σας χαρούμενη+ευτυχισμένη. Μπορεί να είναι ο Σούπερμαν+ο Σπάιντερμαν μαζί αλλά μη ξεχνάς ότι+οι σούπερ ήρωες κουράζονται.

7:09 PM  

Να τη χαίρεστε και να την καμαρώνετε καλέ! Τρελό respect στη μαμά, πολύ λίγες γυναίκες ξέρω με τέτοια δύναμη και αντοχή.

Α, και για το μήλο που έπεσε κάτω απ'τη μηλιά έχεις ακούσει, ε;
:-)

10:02 PM  

Να τη χαίρεσαι!!
πιστεύω θα της άρεσε πολύ αν διάβαζε αυτό το γλυκό κείμενο.

ΥΓ: Καλά, τι έκανες κρεμασμένος στα κάγκελα?? :)

4:46 PM  

Πολύχρονη και δυνατή! Να μπορεί να στηρίζει και να συντροφεύει πολλά χρόνια ακόμα την οικογένειά σου!

8:26 PM  

Να την χαίρεσαι!Αχ εσείς τα αγοράκια με τις μαμάδες σας!

5:22 PM  

Χρόνια πολλά μαμά Street Spirit. Την υγειά σου να έχεις, να χαίρεσαι και τα δυο σου τα καμάρια.

Πνευματάκι να τη χαίρεστε. :-)

4:47 PM  

Την έχουμε την χάρη οι..χοντρές!! Το λέει και ο ..Botero! ;)

Χρόνια της πολλά να τη χαιρόσαστε, να τους χαιρόσαστε γερούς και μακρόβιους.

1:20 AM  

Χρόνια της πολλά :-)
Kαρκίνος σαν την μαμά μου... Βράχος λοιπόν, να την χαίρεστε γερή και δυνατή για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακομα :-)

Σου έχω μια ερώτηση στο blog μου, αν δεν σου κάνει κόπο θα ήθελα να ξέρω την άποψή σου
Φιλιά και καλημέρα :-)
http://vistam.blogspot.com/2006/07/blog-post_05.html

11:26 AM  

πνευματάκι, σήκωσα μια φωτό από το μπλοκ σου για να τη βάλω στο ποστ μου, ελπίζω να μη σε πειράζει..:)
http://paparouna.blogspot.com/2006/07/blog-post_08.html

12:46 PM  

Να σου ζήσει αγαπητέ...

2:23 PM  

μπορεί τα γεννέθλιά της πια ναχουν μέρες που εχουν περάσει,
όμως εγώ θέλω να σου ευχηθώ να τη χαίρεσαι,
κάθε μέρα,
όλο το χρόνο.
είσαι πολύ τυχερός που έχεις αυτόν τον βράχο δίπλα σου!
μακάρι να γίνουμε και μεις όταν θαρθει η ώρα τόσο άξιοι γονείς...

9:26 AM  

This comment has been removed by a blog administrator.

2:15 PM  

Ευχαριστώ όλα τα παιδιά μέσα από την καρδιά μου για τα χρόνια πολλά και τα σχόλιά τους, συγγνώμη που άργησα να απαντήσω αλλά πολλά συνέβησαν αυτό τον καιρό, όπως την επόμενη μέρα αυτού του ποστ παραιτήθηκα από τη δουλειά, με αποτέλεσμα να χάσω και προσωρινά την πρόσβασή μου στο μπλογκ ;)

2:19 PM  

... παραιτήθηκα από τη δουλειά...

Oh !!!!!!!!! Και τώρα;;;;;;;;
Kαλή δύναμη και επιτυχία στα σχέδιά σου :-)

2:55 PM  

vista, θα βάλω τα δυνατά μου σίγουρα ;)

4:55 PM  

Πολλά φιλιά στη σούπερ-μάμα (όλες η μανάδες σούπερ είναι, ειδικά όταν η ζωές τους δεν ήταν στρωμένες με ροδοπέταλα).
Να τη χαίρεσαι καμάρι μου, να χαίρεται κι αυτή το γιόκα της, να 'σαι σίγουρος είναι πολύ περήφανη για σένα.

Σας χαίρομαι και τους δυο :)

12:28 PM  

Post a Comment

<< Home