"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: MP3 stories of the city stories of the streets: MP3

stories of the city stories of the streets

Monday, June 19, 2006

MP3

Photobucket - Video and Image Hosting

Σήμερα το πρωί, μόλις βγήκα από το σπίτι, φόρεσα τα ακουστικά μου και αμέσως μεταφέρθηκα στον κόσμο μου, μπήκα στο τραμ, οι μισοί τουλάχιστον φόραγαν επίσης ακουστικά, απομονώνονται _ ή τουλάχιστον έτσι νομίζουν _, ακούνε τη μουσική τους, τα MP3 τους. Ακούω και γω MP3 αλλά του μυαλού τους. Ναι ακούω τις σκέψεις τους, όπως αυτής της πιτσιρίκας που μόλις γύρισε από την παραλία και σκέφτεται τον πιτσιρικά που της την έπεσε, όταν της ζήτησε το αντηλιακό της. Ένας πενηντάρης πιο κει, αναρωτιέται αν τελικά θα γίνει η συναυλία των rolling stones.
_ Επόμενη στάση Νέος Κόσμος, σύνδεσει με Μετρό.

Να πάρει πρέπει να κατέβω.
Όμως, έχω άλλη μια ευκαιρία στο Μετρό τώρα.
Μπαίνω στο προτελευταίο βαγόνι, σκέφτομαι πόσο μου λείπει η μηχανή μου, ότι κάποτε πρέπει να τη φτιάξω, ωχ λες να με ακούει κανείς; Βλέπω μια νεαρή με την παρέα της λίγο πιο κει να με σκανάρει. Λες να μ'άκουσε; Να κάνει ό,τι κάνω;
Είναι 3 κοπέλες και 2 αγόρια, γύρω στα 18-19. Φοράνε όλα τις ψείρες τους. Σκέφτονται την πορεία της Πέμπτης, δεν θα περάσει της Ματ-ριέττας. Ένας συνομίληκός μου με κουστούμι, γραβάτα, ξεψαχνίζει μια οικονομική εφημερίδα, έτοιμος για το χρηματιστήριο, επίσης με ψείρες, ξεφεύγει με σκληρή μουσική, θυμάται τότε που φόραγε τις Iron Maden μπλούζες του και αναρωτιέται πώς κατέληξε τώρα στα σκυλάδικα...
Ένας σαραντάρης μπήκε στην επόμενη στάση, ξεφυσώντας, λαχανιασμένος, φοράει τα ακουστικά του, στο ΜP3 του μυαλού του παίζουν οι δόσεις του για τις πιστωτικές του κάρτες, τα δάνεια που έχει πάρει, μα πιο πολύ σκέφτεται να πάρει ένα διακοποδάνειο μπας και καταφέρει να πάει και αυτός μερικές μέρες διακοπές σε κανένα νησάκι με την οικογένειά του. Μια σαραντάρα παρασέρνεται κοιτώντας από το παράθυρο το τούνελ και ξεχνιέται έστω για λίγο, έχει μετά το γραφείο, να γυρίσει σπίτι, να μαγειρεύσει, να σιδερώσει, να βάλει πλυντήριο, να απλώσει, σκέφτεται και την κόρη της θα αν χάσει την εξεταστική, θα πρέπει να μείνει άλλο ένα εξάμηνο μακριά από το σπίτι και να ΄σου εξτρά έξοδα που δεν είχε υπολογίσει.
Μία οικονομική μετανάστρια δίπλα της καθισμένη ελπίζει ακόμα στο όνειρο και ας μην είναι όλα όπως τα είχε φανταστεί πριν από δύο χρόνια στην πατρίδα της, όταν χώρεσε όλα της τα όνειρα σε μια βαλίτσα και πήρε τη μεγάλη απόφαση να κυνηγήσει την ελπίδα. Ακόμα την κυνηγάει.

Επόμενη στάση... ουπς, εδώ κατεβαίνω...
Όλοι γύρω μου βιαστικοί τρέχουν να προλάβουν, τρέχουν στις κυλιόμενες, προσπερνάνε χωρίς να κοιτάξουν τον Άλεξ, που μας κοιτάει όλους και μας συγχωρεί με το χαμόγελό του. Δίπλα του άλλες δύο φωτό παιδιών επίσης χαμένων και μάλιστα από καιρό γιατί έχουν μία φωτό πώς ήταν όταν χάθηκαν και πώς πρέπει να είναι τώρα έπειτα από κάποια χρόνια, που κανείς δεν κάνει τον κόπο να κόψει λίγο την ταχύτητά του για να κοιτάξει. Όλοι βιάζονται πολύ.
Οι κυλιόμενες σκάλες με ξέρασαν πάνω σε τρεις μοντέλες που είχαν ανοιχτούς χάρτες και ψάχνανε να χαράξουν ρότα.
Τελικά άργησα να πάω στο γραφείο.
Μου λείπει η μηχανή, αλλά μου αρέσει το παιχνίδι τής λαθροακρόασης του ΜP3 του μυαλού των άλλων.
Λες κάποιος να ακούει το δικό μου; Δεν ξέρω αν το ελπίζω ή αν το φοβάμαι.


ΥΣ: Τουλάχιστον, δεν άκουσα αυτό από κανέναν (ακούστε το αν και δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα), αλλά κατάλαβα γιατί κόψανε την εκπομπή του αξιότιμου κ. Μικρούτσικου. Καημένε Ρεξ!!!!

Photobucket - Video and Image Hosting



ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Photobucket - Video and Image Hosting

Το όραμα ενός παιδιού έγινε πραγματικότητα

Photobucket - Video and Image Hosting

Ελπίζω ότι θα ρίξετε έστω και μια κλεφτή ματιά και ένα χαμόγελο εδώ
posted by street spirit at 2:09 PM

23 Comments:

Από τις λίγες φορές που χάνω τα λόγια μου.. τα μοναδικά soundtracks των μοναδικών ταξιδιών μας;))
Να'σαι καλά street,καλή βδομάδα!
Και μπράβο για το λινκ που δίνεις - σε αυτούς τους ανθρώπους αξίζει το πιο πλατύ μας χαμόγελο!:)

9:47 PM  

Είναι μια κίνηση γονέων; Πολύ ενδιαφέρον, σε ευχαριστώ για το link :-)

Να είσαι καλά :-)

1:31 AM  

...Λες κάποιος να ακούει το δικό μου; Δεν ξέρω αν το ελπίζω ή αν το φοβάμαι...

Ακούμε όσα μας λες, και μερικές φορές λίγο παραπάνω. Εύχομαι να σου είναι ευχάριστο και να μας προσφέρεις πάντα τόσο απλόχερα τις σκέψεις σου.

1:33 AM  

Ο άνθρωπος δε νήταν ποτέ ον μόνο. Και αυτό εφεύρεση του αιώνα είναι. Και πληρώνουμε ως τιμωρία την μοναξιά που εμείς αλόγιστα ζητήσαμε...

10:08 AM  

Προσυπογράφω τον προλαλήσαντα Darthiir...

Τα άκουγες ε;...

11:34 AM  

citronella, και τα δικά σου σάουντρακ μού αρέσουν πολύ, καλή εβδομάδα ;)

10:00 PM  

vista, άμα είναι και παραπάνω πώς μπορώ να σταματήσω τότε εγώ... ;)

10:43 PM  

darthiir, συμφωνώ μαζί σου, αλλά το θέμα δεν είναι απλά η αναζήτηση της απομόνωσης μόνο, αλλά και τα προβλήματα, τα όνειρα, που κουβαλάμε είτε είναι μικρά είτε μεγάλα, τα... σάουντρακ της ζωής μας μέσα από καλώδια και ράγες. Μάλλον με έχει καταβάλει η ζέστη ;)

11:13 PM  

maiandre, πού ξέρεις μπορεί να έχω ακούσει και σένα ;)

11:15 PM  

Έχεις αρκετή φαντασία τελικά ;)

Υ.Γ.: Μου αρέσει που στη σελίδα του χαμόγελου του παιδιού, παίζει από πίσω το τραγούδι του Καλλίρη

1:47 AM  

wisdom, αυτό είναι καλό ή κακό;;;;)

7:33 PM  

μα ούτε ένα σχόλιο για το φοβερό τραγούδι με ατάκες από την εκπομπή «από καρδιάς» για τον καημένο τον Ρεξ, κρίμα... :(

7:34 PM  

Μου άρεσε η περιγραφή σου όταν σκαρφαλώνεις στο μυαλό των συνεπιβατών σου στα ΜΜΜ..όλοι προσπαθούν να μην έχουν ίσως εκφραση, αλλά προδίδονται σχεδόν πάντα..

Τα παιδιά των φαναριών κάνουμε πώς δεν τα βλέπουμε, ενώ είναι και αυτά παιδιά, έχουμε γίνει πολύ ρατσιστες και αδιάφοροι πιστεύοντας ότι λίγα κέρματα θα λύσουν το πρόβλημα της συνείδησής μας και της πείνας τους..

12:00 PM  

:)) Καλό είναι! Από μια εικόνα απλά έβγαλες ολόκληρες ιστορίες -με λεπτομέρειες.. δημιουργικότατο!;)

Ναι, είχα πάει να κάνω σχόλιο για το "τραγούδι".. δεν είχα ακούσει τη σχετική ιστορία!!! Ρόκυ νομίζω το λένε το "θύμα".
"..να έχει εραστή ή ερωμένη ένα σκύλο?" χαχα :D τραγελαφικό

6:16 PM  

Χριστέ μου βρε Street, γράφεις τόσο όμορφα ώρες ώρες...
:-))

7:41 PM  

marina, το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω εξοπλισμό ορειβασίας, γενικά τα παιδιά τα προσπερνάμε δυστυχώς

3:52 PM  

wisdom, η ιστορία με τον Ρεξ είναι τραγελαφική και κει που λέει ο πατέρας στον γιο ότι αν δεν βρίσκει γυναίκες υπάρχει και ο Ρεξ... τι να πω. Αχ, Ρεξ τι τραβάς

4:05 PM  

despoina, τι να πω, γράφω μόνο ό,τι νιώθω, ό,τι με... τρώει μέσα μου, αν αυτό βγαίνει και καλό, τότε αισθάνομαι κάτι σαν λύτρωση, γι' αυτό και σε ευχαριστώ ;)

4:10 PM  

Υπέροχο ποστ φίλε μου.

Τα mp3s του μυαλού μας...

3:58 PM  

εγω σ'ακουω.Πρεπει να το παρεις αποφαση επιτελους να φτιαξεις την αγαπημενη σου μηχανη
ελπιζοντας σε μεγαλυτερα ταξιδια...του μυαλου!

την καλησπερα μου street και ελπιζω να συνεχισεις ετσι

12:50 PM  

laid back, αλήθεια πόσο back;;;; θα τη φτιάξω τη μηχανή και τότε θα γίνουμε πάλι riders to the moon, αλλά από τις λαθροακροάσεις μου δεν σας γλιτώνω ;)

7:51 PM  

mindstripper, υπέροχα και τα δικά σου mp3s ;)

8:01 PM  

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »

8:10 PM  

Post a Comment

<< Home