"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Ελεύθερη κατάδυση stories of the city stories of the streets: Ελεύθερη κατάδυση

stories of the city stories of the streets

Monday, July 17, 2006

Ελεύθερη κατάδυση

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Είναι κάποιες φορές που όλοι μας βρισκόμαστε σ'ένα σταυροδρόμι και πρέπει να αποφασίσουμε ποιον δρόμο θα ακολουθήσουμε. Έχω βρεθεί σ'αυτό το σταυροδρόμι εδώ και καιρό και ταλανίζομαι στη χάση και στη φέξη για να πάρω μια απόφαση. Τι ακούει λοιπόν κανείς τι φωνή της λογικής ή της καρδιάς; Και αν στη θεωρία φαίνεται εύκολο στην πράξη είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ιδίως στη δικιά μου ηλικία (των 30και κάτι) που κάθε απόφαση κουβαλάει και τις συνέπειές τις. Κάτω Πόλη ή Πάνω Πόλη;
Κάτω Πόλη ίσον η ασφάλεια μιας καλής δουλειάς, με καλά λεφτά, χωρίς προοπτικές, με μιζέρια, αντικοινωνική, είναι κυρίως βραδινή, χωρίς ελεύθερη Κυριακή, με πολύ καλό ταμείο για νοσηλευτικά και συνταξιοδοτικό. Καλοί φίλοι, που γνωρίζω εδώ και πολλά χρόνια. Η οικογένειά μου που λατρεύω. Ο πατροπαράδοτος καφές κάθε Σάββατο πρωί στην Πλατεία Ν. Σμύρνης. Όπου πάμε δύο και φεύγουμε δεκα-δύο. Ο Άρης ο σκύλος μέλος της οικογένειας και ο πιο παιχνιδιάρης. Ο Βίτο ο γάτος μέλος της οικογένειας, τον οποίο ήδη τον βλέπω ελάχιστα από τότε που ξεκίνησε η περιπέτεια της υγείας μου. Μου λείπει απίστευτα. Η μοναξιά μου γιατί η Β δεν είναι εδώ.
Πάνω Πόλη υπάρχει κάποια δουλειά στον ορίζοντα, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο ή σταθερό. Υπάρχει η Β που με περιμένει με την πιο μεγάλη αγκαλιά. Ο κολλητός μου, είμαστε φίλοι από τα 5 μας, με την κοπέλα του, η οποία είναι κολλητή της Β. Τα ψηλόπαιδα που είναι οι πιο πρόσφατοι φίλοι μου και έχουν φοβερή αίσθηση του χιούμορ. Οι φοβίες μου αν δεν τα καταφέρω, αν είμαι κατώτερος των προσδοκιών, οι ανασφάλειές μου και η ατάκα μου «το πολύ να γίνω ρακοσυλλέκτης στην Πάνω Πόλη».
Τα καλοκαίρια ένα από τα αγαπημένα μου χόμπι είναι να βρίσκω τις παραλίες με τους ψηλούς βράχους και τα βαθιά νερά, να πηγαίνω στο πιο ψηλό τους σημείο και να αφήνω τον εαυτό μου να πέφτει στο κενό, να βυθίζεται, να χαζεύει τις φυσαλίδες καθώς κατεβαίνει στον βυθό και έπειτα να ανεβαίνει μέχρι να βγει στο οξυγόνο μέσα σε απόλυτη χαλάρωση.
Πολλές φορές είναι αλήθεια μπήκα στον πειρασμό να σας θέσω το δίλλημά μου μήπως κάποιοι μπορούσατε να με βοηθήσετε, όμως αυτές είναι κάποιες αποφάσεις που πρέπει να παίρνουμε μόνος μας. Έτσι λοιπόν έκανα και γω πήρα τις αποφάσεις μου.
Μόλις έκανα αίτηση παραιτήσης και έγινε δεκτή νωρίτερα από ό,τι περίμενα. Είπα και στους δικούς μου ότι ανεβαίνω στην Πάνω Πόλη. Είμαι έτοιμος πάλι για ελεύθερη κατάδυση, ελπίζω πως δεν θα είναι βουτιά από ψηλά σε μολυβένια θάλασσα όπως τραγουδούσαν κάποτε οι Ενδελέχεια.
Θυμάμαι τον βράχο στη Μήλο στο Σαρακήνικο επιβλητικός, όταν έφτασα στην κορυφή του η Β φοβήθηκε, για μια στιγμή και γω, είχα πιο πριν τσεκάρει τον βυθό της θάλασσας, για να μικρύνω το ρίσκο. Όταν άφησα τον εαυτό μου στο κενό θυμάμαι πώς πέρασε όλη μου η ζωή σαν βιντεοκλίπ από μπροστά μου, ενώ η καρδιά μου δεν είχε ακολουθήσει το σώμα, έπειτα ένιωσα να μπαίνω στην αγκαλιά της θάλασσας, με τράβαγε στον βυθό της, κοιτούσα τον χορό των φυσαλίδων, τελικά με παρέδωσε σε αυτόν και άρχισε η άνοδος, μέσα σε μια απέραντη γαλήνη σ'ένα τεράστιο μπλε, για μια στιγμή ένιωθα πως ήθελα να μείνω για πάντα εκεί, όμως κάτι με τράβηξε προς τα πάνω, προς το οξυγόνο, ίσως η έννοια των δικών μου, ίσως και της Β.
Τώρα είμαι αντιμέτωπος με τον πιο ψηλό βράχο της ζωής μου. Δίχως να έχω την ευκαιρία να ελέγξω τον βυθό της θάλασσας. Έχω πάρει τα βήματα, τραβάω αέρα, βγάζω αέρα, καθαρίζω το μυαλό από όλες τις σκέψεις και αφήνομαι στο κενό, μόνο που δεν ξέρω τι θα βρω κάτω....

Photobucket - Video and Image Hosting


ΥΣ: Παραλίγο να ήταν ένα lost post γιατί γράφτηκε στις 30 Ιουνίου, αλλά δεν πρόλαβα να το βάλω στο μπλογκ με πρόλαβαν τα γεγονότα
posted by street spirit at 2:54 PM

33 Comments:

Εδώ και τρία χρόνια βρίσκομαι σε μια Πέρα Πόλη, η οποία έχει κάμποσα από τα καλά που λες για την Κάτω Πόλη.
Θέλω όμως να έρθω σε μια Δώθε Πόλη, που δεν έχει κανένα πρακτικό καλό, αλλά ΙΣΩΣ και να έχει κάποτε την αγκαλιά μιας Β, που την έχει η Πάνω Πόλη.
Γιατί αυτό μετράει, η αγκαλιά, στη σύνταξη κάπως θα τα καταφέρουμε...

Άκου την καρδιά σου, άκου την...

4:25 PM  

maiandre, σου εύχομαι σύντομα να βρεθείς στη Δώθε Πόλη και στην πιο μεγάλη αγκαλιά, έχω ήδη ακολουθήσει τον δρόμο της καρδιάς, δεν έχω ιδέα πού θα βγάλει, αλλά έχω την πιο ζεστή αγκαλιά ήδη κερδίσει ;)

4:37 PM  

Αυτό κι αν ήταν καλό νέο!!
Την αποφάσισα κι εγώ την βουτιά από ψηλά (γιατί δεν ήθελα να κοιτάω τα όνειρα σε μια διαμαντένια προβλήτα;).
Δεν είναι ταινία για να πεις "προσγειώθηκα σώος άρα όλα καλά", αλλά έτσι κι αλλιώς το πού θα βγάλει ποτέ δεν το ξέρουμε.

Αυτό που μετράει όμως τελικά είναι..
you did it your way.


Εύχομαι να'ναι έτσι όμορφη και η συνέχεια street:)

5:34 PM  

Μπράβο, μόνο καλά θα σε βγάλει ο δρόμος που ακολούθησες!

9:20 PM  

citronella, έτσι είναι δεν είναι η ζωή ταινία, αλλά πάντα πεισματάρης και κάνοντας πάντα ό,τι μου έρχεται είμαι έτοιμος, ακόμα και αν ο βυθός είναι μικρός, ακόμα και αν κρύβονται πονηρά μυτερά βραχάκια, καλύτερα να μετανιώνω για κάτι που έκανα παρά για κάτι που δεν... ελπίζω στη συνέχεια ;)

2:40 PM  

maiandre, ο δρόμος που έχω διαλέξει είναι χωματόδρομος, γεμάτος παγίδες, αλλά έχω καλή παρέα ;)

2:45 PM  

Σου εύχομαι τα καλύτερα Street Spirit. Και το ξέρω ότι θα τα βρεις, είναι λίγο μετά από την επόμενη στροφή πίσω από κείνο το σύννεφο σκόνης, βλέπεις;...

Φιλιά πολλά και καλή αρχή. :-)

10:20 PM  

:)) Kαλή αρχή σου εύχομαι spirit!
Νομίζω πως όχι μόνο θα τα καταφέρεις, αλλά θα φέρεις τα πράγματα στα μέτρα σου εν καιρώ! Το σίγουρο είναι ότι θα δίνεις βάση στα θετικά και όμορφα που θα κερδίσεις από αυτή την απόφασή σου κι αυτό μετράει..

Καλές βουτιές ;)

11:16 PM  

Γενναίος λοιπόν st.spirit μου! Καλή συνέχεια λοιπόν στην πόλη της καρδιάς σου και είθε παιδί μου όλα μα όλα να έλθουν καλύτερα απ΄ότι τα περιμένεις!

3:54 AM  

Kαι εγώ της βουτιάς είμαι και καταλαβαίνω τα διπλά αισθήματα (και τα θετικά αλλά και τα αρνητικά), όμως όπως είπες δεν είναι υπέροχες οι στιγμές που αιωρήσαι ή εκείνες παρέα με τις φυσαλίδες;
Και εγώ στην "από εδώ πόλη" βρίσκομαι τώρα, ο χρόνος και η εποχή της "από εκεί" τέλειωσε.

Καλή επιτυχία στην συνέχεια :-)

9:40 PM  

Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...

10:01 AM  

Ζήτωωωωωω!!!!
Κέρδισε η Πάνω Πόλη!!!!

πολύ χαίρομαι γιαυτό!

λοιπόν, πριν ένα χρόνο και κάτι,
το ίδιο βήμα με σένα,
έκανε και ο καλός μου...

νομίζω οτι αν τον ρωτήσεις θα σου πει οτι ως τώρα δεν το μετανοιωσε.

οχι, ας τολμήσει να πει το αντίθετο!!!!

καλώς να μας ορίσεις! :)))

2:48 PM  

με το καλό Street Spirit! Πολλά φιλιά!!

4:14 PM  

Συμπαράσταση! Το ίδιο ακριβώς έκανα πριν από τρεις μήνες! Άφησα την Κάτω Πόλη για την Πάνω. Άφησα σταθερή -καλή για να είμαι ειλικρινής- δουλειά, φίλους -παρόλο που δεν πιστεύω ότι τους άφησα, η απόσταση δεν κάνει τις φιλίες-, οικογένεια -ισχύει το ίδιο- πήρα όμως τη γάτα μου μαζί...:-)
Μόνο μου κίνητρο για την απόφασή μου αυτή ήταν η ανάγκη μου να ΖΗΣΩ! Δεν ήθελα να με καθοριζει η δουλειά μου, ούτε η υποτιθέμενη ανεξαρτησία μου -ο μύθος οτι αν δουλεύεις και μένεις μόνος από μικρός, είσαι και ανεξάρτητος, και άρα δε θες τίποτε άλλο, καταρρίπτεται- το μόνο που ήθελα ήταν να αναπνεύσω ξανά και να έχω αυτή τη μεγάλη αγκαλιά που λες και που ο κάθε άνθρωπος έχει ανάγκη.

Δε μπορώ να σου πω ότι ήρθα εδώ και άνοιξαν για μένα οι πύλες του Παραδείσου... Ζορίζομαι με τις δουλειές, μπερδεύομαι λίγο με τους δρόμους και δυσκολεύομαι να παραγγείλω (σουβλάκι/σάντουιτς??Και φυσικά η φάση με το τυρί.
- Ένα τοστ με ζαμπόν και τυρί
- με φέτα εννοείτε?
- όχι με τυρί
- α! με κασέρι!
- ναι, ναι!Αυτό ήθελα να πω...)Συνηθίζω πάντως!!!!

Δεν αλλάζω με τίποτα όμως αυτό που νιώθω εδώ, τη μεταδοτική χαλαρότητα της πόλης, το καλό φαγητό -μην ξεχνιόμαστε- τους ανοικτούς, φιλόξενους ανθρώπους και πάνω απ' όλα το γεγονός ότι εδώ έχω το σπίτι μου, με τον άνθρωπό μου, όπως ακριβώς το ήθελα.
Όπως είπε και ο maiandros "Γιατί αυτό μετράει, η αγκαλιά, στη σύνταξη κάπως θα τα καταφέρουμε..."

θα δείς ότι θα αγαπήσεις ακόμα περισσότερο την Πάνω Πόλη όταν έρθεις μόνιμα και για να μη μακρυγορώ άλλο και καταλήξω να γράψω έκθεση, σου εύχομαι να σου έρθουν όλα όπως τα θες και τις δύσκολες στιγμές να σκέφτεσαι ότι έχεις πάρει τη σωστή απόφαση, no matter what!
Cheers!

5:12 PM  

mind, φοβερή ενέργεια έχει το μπλογκ, τι να πω τα καλύτερα έρχονται πίσω από αυτό το σύννεφο ή το άλλο από αριστερά μου;;;;) πολλά φιλιά

1:06 PM  

wisdom, θα βάλω τα δυνατά μου για τις καλύτερες βουτιές ;)

1:08 PM  

katerina μου, στην πόλη της καρδιάς μου θα έχω μπόλικη θετική ενέργεια αυτό είναι το σίγουρο, ήδη είμαι εδώ στην Πάνω Πόλη και το νιώθω χωρίς ακόμα να έχει συμβεί κάτι τρομερό ;)

1:10 PM  

vista, ήμουν σίγουρος γι'αυτό αφού και συ δελφίνι είσαι ;)

1:11 PM  

darthirr, τέρμα ο συναγωνισμός μας με το ποιος θα έρθει στην Πάνω Πόλη τώρα απλά θα σε περιμένω ;) εννοείται με το καραβάνι σου

1:13 PM  

jojo, ο καλός σου είχε έναν πολύ καλό λόγο για να έρθει πάνω όπως και γω, πού είναι να τον ρωτήσω λοιπόν ένα χρόνο μετά;;;;)

1:15 PM  

blogarismenh, δεν θα είμαστε πια γειτονόπουλα, ξέχασα να ρωτήσω αν έχουν willy στη θεσσαλονίκη, ξέρεις;;; φιλιά ;)

1:16 PM  

μαρία, χαίρομαι πολύ που και συ έχεις πάρει ήδη αυτό τον δρόμο, αυτά τα μικρά προβλήματα συννενόησης δεν είναι τίποτα, οι δρόμοι σίγουρα είναι πιο εύκολοι από την Κάτω Πόλη, είναι πολύ λιγότεροι βλέπεις. Βλέπω αυτή τη ζεστασιά και χαλαρώτητα των ανθρώπων αλλά δεν ξέρω αν είναι παροδική ή μόνιμη. Περιμένω πώς και πώς να φέρω τη μηχανή μου από κάτω, τον Βίτο ήδη εδώ και πολλούς μήνες τον βλέπω μόνο ως επισκέπτης, τώρα θα βλέπω έτσι και τον Άρη. Ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά, καθώς εσύ έχεις ήδη κάνει τη βουτιά και έχεις βγει ήδη στην επιφάνεια ;)

1:24 PM  

Είναι δύσκολη απόφαση και στο λέω μετά ένα χρόνο που έχω μετακομίσει στην Πάνω Πόλη …
Δεν το έχω μετανιώσει ….Οι επαγγελματικές προοπτικές ήταν διαφορετικές για την μετακίνηση μου αλλά παρέα δεν υπήρχε να με στηρίξει πέρα από την κοπελιά μου τότε και σύζυγο μου τώρα ..
Δυο λύσεις υπάρχουν :
η κάνεις μια «τρέλα» και τα παρατάς όλα και ξεκινάς από την αρχή μια νέα ζωή ..
η παραμένεις στα ίδια με τα καλά και τις δυσκολίες που ήδη υπάρχουν και ζεις ...

και τα δυο έχουν και τις δυσκολίες άλλα και την ομορφιά τους … να είσαι σίγουρος για το βήμα που θέλεις να κάνεις και όποιο και να είναι το αποτέλεσμα να μην το μετανιώσεις.

Το μόνο που μπορώ να σου πω και να σου ευχηθώ είναι: να είναι τυχερή η επιλογή σου και να την απολαύσεις όσο γίνετε περισσότερο.
O σύζυγος πλέον της jojo’s .

3:12 PM  

Καιρός ήταν να προχωρήσεις.
Την απόφαση φαινόταν ότι την έχεις πάρει από καιρό, απλά χρειαζόσουν λίγο χρόνο για να το συνειδητοποιήσεις.
Χαίρομαι για σένα. Όποια και αν είναι η εξέλιξη, τουλάχιστον θα έχεις πάντα την ηθική ικανοποίηση ότι προσπάθησες.

11:06 PM  

καλύτερα ρακοσυλλέκτης της Πάνω Πόλης, παρά μίζερο ανθρωπάκι όλο με το κεφάλι στη δουλειά;)

-χμμμ, αν κι εγώ τη λατρεύω την Αθήνα...:ρ-

12:36 AM  

ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΛΕΨΩ....

10:34 AM  

isos, καλώς όρισες, λες να είμαι στα χνάρια σου; θέλω να σου δηλώσω ότι είσαι ο τυχερός της μπλογκόσφαιρας. Και όπως είπε και η jojo δεν φαίνεσαι μετανιωμένος μάλλον το αντίθετο, το επαγγελματικό είναι ένα πολύ δύσκολο κομμάτι, αλλά πού θα πάει;;; isos ας γίνουμε φιλαράκια ή ας κάνουμε κάτι σαν λέσχη όσοι ήρθαμε από κάτω πάνω και πήγαμε ενάντια στο ρεύμα καθώς οι περισσότεροι από την Πάνω Πόλη πάνε στην Κάτω Πόλη... ;)

12:23 PM  

juanita, έχεις απόλυτο δίκιο για όλα, εξάλλου το ταξίδι έχει σημασία όχι ο προορισμός ;)

12:24 PM  

παπαρούνα, θα ήταν μεγάλο ψέμα να πω ότι δεν αγαπώ την Αθήνα, αλλά δεν θέλω να είμαι ένα μίζερο ανθρωπάκι με σκυμμένο το κεφάλι ;) ρακοσυλλέκτης δαγκωτό, λοιπόν

12:26 PM  

darthirr, πάλι με κατάλαβες, να πάρει!!!! ;)

12:26 PM  

Τις καλυτερότερες ευχές μου!!! :) Κλείνω σε ένα φακελάκι μπόλικη νεραϊδόσκονη και στην στέλνω στην Πάνω Πόλη συστημένη για να έχεις πολλή πολλή τύχη!
Είναι ωραίο όταν επιλέγεις να την ζήσεις την ζωή σου όπως ονειρεύεσαι. Κι ας έχει τρικυμία...

7:08 PM  

sikelia, ελπίζω η νεραϊδόσκονη να έχει θετική επίδραση στην Πάνω Πόλη, έστω και ως δραμαμίνη για να αντέξω την τρικυμία ;)

3:44 PM  

徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信社,徵信

12:20 PM  

Post a Comment

<< Home