"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Όλα είναι δρόμος stories of the city stories of the streets: Όλα είναι δρόμος

stories of the city stories of the streets

Wednesday, August 16, 2006

Όλα είναι δρόμος

Photobucket - Video and Image Hosting

Στην Πάνω Πόλη με περίμενε ένα πάρτι έκπληξη καθώς η Β, τα ψηλόπαιδα, ο Τ και η κοπέλα του η Ε είχαν στολίσει το σπίτι με μπαλόνια και ένα μεγάλο welcome home με περίμενε ακριβώς με το που μπήκα μέσα, είχαμε μια υπέροχη βραδιά με τα παιδιά πίνοντας ήλιο από τα μπαλόνια για να μιλάμε α λα καρτούν, έπεσε πολύ γέλιο.
Έπειτα από αρκετές μέρες και ακόμα περισσότερα τηλέφωνα κατάφερα να κλείσω ένα ραντεβού με μια εταιρεία που ίσως συνεργαστούμε. Δούλεψα δοκιμαστικά λίγες μέρες σε ένα πόστο που είναι σχετικά καινούργιο για μένα, αλλά φαίνεται να έχει ενδιαφέρον, τα λεφτά προς το παρόν δεν είναι θέμα (σχεδόν θα παίρνω τα μισά από ό,τι έπαιρνα, αλλά με πολλές προοπτικές για το μέλλον) και μετά μου δώσανε άδεια και μου ζήτησαν από 21 Αυγούστου να πάω δοκιμαστικά για έναν ακόμα μήνα.
Αρχές Αυγούστου να ψάχνεις για να κάνεις διακοπές είναι κομματάκι δύσκολο ως ακατόρθωτο. Ευτυχώς όμως που ήδη είχαμε δεχθεί προσφορές από συγγενείς της Β για να μας φιλοξενήσουν. Χωρίς ιδιαίτερη σκέψη η Β και γω αποφασίσαμε να φύγουμε από την Πάνω Πόλη για ένα Όλα είναι δρόμος τουρ. Τι σημαίνει αυτό;;;;
Γεμίζεις το αυτοκίνητο με ό,τι είναι απολύτως απαραίτητο, ρούχα, σκηνή, στρώμα, σεντόνια, φακούς κ.λπ. ώστε να είμαστε αυτάρκεις και να μην εξαρτώμαστε από τους ξενοδόχους και τις άγριες διαθέσεις τους. Ο Αύγουστος είναι ο μήνας που είναι αδίστακτοι και αν και δεν προτιμώ αυτό τον μήνα για διακοπές αφού έτσι μας ήρθαν τα πράγματα έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο για να ξεπεράσουμε τα εμπόδια του Αυγούστου, πολυκοσμία=κακή διάθεση+ υψηλές τιμές x κακές υπηρεσίες+μηδαμινή εξυπηρέτηση.
Ο δρόμος μάς έφερε στα Γρεβενά μέσα σε μιάμιση ώρα, ας είναι καλά η Εγνατία Οδός, θυμηθήκαμε τις καλές στιγμές που είχαμε περάσει εκεί και συνεχίσαμε για Γιάννενα και από κει για Ηγουμενίτσα, μας πρότειναν να ακολουθήσουμε την Εγνατία, αλλά έχουν δοθεί ελάχιστα μέρη της και στην ουσία όλα τα χιλιόμετρα είναι εκτός Εγνατίας, με πολλές στροφές με κλίση αλλά ευτυχώς χωρίς φορτηγά, για αυτό άλλωστε διαλέξαμε αυτό τον δρόμο. Έπειτα από αρκετή φιδίσια διαδρομή φτάσαμε Ηγουμενίτσα την οποία αμέσως προσπεράσαμε. Πρώτος προορισμός μας ήταν τα Σύβοτα, τα οποία ήταν πολύ κοντά στην Ηγουμενίτσα. Όταν συναντήσεις την πλατεία στα Σύβοτα ανεβαίνεις πάνω τον δρόμο που βγαίνει από την πλατεία και πας όλο ευθεία, δεν στρίβεις πουθενά μέχρι να τελειώσει ο δρόμος και να αρχίσει ο χωματόδρομος. Εκεί αφήνεις το αυτοκίνητο και παίρνεις ένα μικρό μονοπάτι που σε βγάζει σε μια ελάχιστη παραλία όπου απέναντί της (σε πολύ κοντινή απόσταση) υπάρχει ένα νησάκι καταπράσινο, με μια τριγωνική μικρή παραλία, περπατάς μέσα στη θάλασσα, το νερό φτάνει το πολύ μέχρι το γόνατο, για να περάσεις απέναντι στο νησάκι. Ήταν υπέροχο, τα νερά ζεστά (άρεσαν στη Β, εγώ πάλι προτιμώ τα κρύα). Το τριγωνάκι είναι οργανωμένο όσον αφορά τα θαλάσσια σπορ, δηλαδή έχει κανόε και σκάφη λέιζερ για να κάνεις τον γύρο του νησιού. Αλλιώς υπάρχει μέσα στη βλάστηση ένα μονοπάτι που αν το ακολουθήσεις σε βγάζει σε μια άλλη παραλία του νησιού.

Photobucket - Video and Image Hosting

Κάτσαμε αρκετή ώρα εκεί και αργά το απόγευμα πήγαμε στους Χαλκιάδες της Άρτας όπου μας φιλοξένησαν η σκουληκο-οικογένεια (θείος και θεία της Β), τους ονόμασα έτσι γιατί έχουν δύο υπέροχα πιτσιρίκια τα οποία τα φωνάζουν σκουλήκια, τον Δ που είναι 6 χρόνων και την Ε που δεν έχει κλείσει ακόμα τα 3, αλλά τους παίζει όλους μα όλους στα δάχτυλα. Το σπίτι τους είναι περικυκλωμένο από δέντρα, κάποια κλαδιά τους μάλιστα αγγίζουν το μπαλκόνι και κει καθόμουν συνέχεια.
Την επόμενη μέρα πήγαμε μαζί με τη σκουληκο-οικογένεια στις Πηγές του Αχέρωντα, όπου κατά τον μύθο μεταφέρονταν οι νεκροί στον Κάτω Κόσμο, ένα υπέροχο μέρος που είχα ξαναπάει πριν από κάποια χρόνια και μου είχε μείνει αξέχαστο. Εκεί μπορείς άνετα να κάνεις και ελεύθερο κάμπινγκ.

Αν και η μέρα ήταν πολλή ζεστή με το που φτάσαμε στο ποτάμι μάς ήρθε η δροσιά του. Αρχικά ακολουθήσαμε κάποια μονοπάτια που πηγαίναν παράλληλα στο ποτάμι μέσα σε πάρα πολύ πυκνή βλάστηση, έπειτα τολμήσαμε να περπατήσουμε μέσα στο ποτάμι, το νερό ερχόταν κατευθείαν από το βουνό από διάφορα σημεία και ήταν τόσο παγωμένο που αρχικά σου μούδιαζαν τα άκρα, η Β το πάλευε και τελικά τα κατάφερε, τα σκουλήκια βούτηξαν με τη μία και το κατευχαριστήθηκαν, λίγο πιο κει συναντήσαμε έναν βράχο κάπως μεγάλο και αποφάσισα να ρίξω και γω τη βουτιά μου. Κάτι Ιταλάκια που περνάγανε και με είδανε, κολλήσανε και αφού περάσανε τους πρώτους δισταγμούς τολμήσανε όπως και ο θείος της Β.

Photobucket - Video and Image Hosting

Ύστερα από αρκετό πλατσούρισμα και αφού ξεπέρασαν όλοι την κρυάδα των νερών, ξανά πήραμε ένα μονοπάτι κάτα μήκος του ποταμού. Πλησιάσαμε σε μία καφετέρια όπου δίπλα της υπήρχε μια σχολή ράφτινγκ. Αποφασίσαμε να το δοκιμάσουμε αφού ήταν εύκολο ποτάμι και δεν υπήρχε πρόβλημα για τα σκουλήκια. Ήταν απλά υπέροχο να ταξιδεύεις με τη ροή του ποταμού, να νιώθεις την ορμή και τη δύναμή του και ταυτόχρονα να ακούς το γέλιο των πιτσιρικιών που το λατρεύανε. Μου βγήκε λίγο η πίστη στο κουπί αλλά άξιζε.
Την άλλη μέρα αφήσαμε την υπέροχη παρέα της Άρτας. Τα σκουλήκια μου είχαν ανοίξει ήδη μεγάλες τρύπες στην καρδιά με τα καμώματά τους.
Προορισμός Σπάρτο - Αγρίνιο, με στάση νωρίτερα για μπάνιο στο Μονολίθι, λίγο πριν από την Πρέβεζα.
Μετά το μπάνιο σ'αυτή την παραλία γεμάτη νιάτα και beach bar περάσαμε από το Άκτιο την υποθαλάσσια σήραγγα, μου εξήγησε η Β πόσο χρόνο μάς γλίτωνε αυτή η σήραγγα σε σχέση με παλιά και συνεχίσαμε, περάσαμε από τη Βόνιτσα με το επιβλητικό της κάστρο, το Σπάρτο, το χωριό της Β από τον μπαμπά της, ένα αμφιθεατρικό χωριό με θέα στη θάλασσα συνεχίσαμε την πορεία μας και βρεθήκαμε στο δεύτερο σπίτι που θα μας φιλοξενούσε στο Αγρίνιο. Εκεί μας περίμενε ο πατέρας της και το Θειδιό, πολλές θείες και θείοι της Β, ξαδέλφια, λόχος ολόκληρος, άνθρωποι αρκετά ζεστοί και ζωντανοί οι οποίοι αν και πρώτη φορά με γνωρίζανε με ενσωματώσανε στον λόχο τους.
Την επομένη πήγαμε για μπάνιο σε μια τεχνιτή παραλία που έχουν φτιάξει εκεί και ονομάζεται κουλούρι, γιατί έχει το σχήμα του κουλουριού, είναι στον Αμβρακικό επομένως έχει ζεστά νερά. Κάτσαμε άλλη μια μέρα στο Αγρίνιο για να κάνουμε ένα τουρ της Αιτωλοακαρνανίας, Βόνιτσα (φρέσκα καλαμαράκια, γαρίδες μούρλια σαγανάκι), Πάλαιρο (γεμάτο ωραίες παραλίες), Μύτικα (το χωριό αυτό κάνει μια μύτη στη θάλασσα προσπαθώντας να φτάσει ένα υπέροχο νησάκι τον Κάλαμο, που μοιάζει με νησί του Ειρηνικού, δηλαδή καταπράσινο βουνό-νησί που νομίζεις ότι στην κορυφή του θα εκραγεί το ηφαίστειο το οποίο βέβαια δεν υπάρχει), Αστακό.
Ήταν κουραστική μέρα αλλά άξιζε τον κόπο. Την άλλη μέρα φύγαμε από το Αγρίνιο, περάσαμε λίγο από τη Βόνιτσα να ξεψαχνίσω το κάστρο της (τρελαίνομαι για κάστρα, πύργους) και στη συνέχεια Λευκάδα. Η Β μού εξήγησε πως περνάγανε παλιότερα στη Λευκάδα το αυτοκίνητο με σχεδία, πριν φτιαχτεί αυτή η γέφυρα. Στη Λευκάδα βρήκαμε ένα μικρό κάμπινγκ στον Επίσκοπο, κοντά στο Νυδρί. Ένα απογευματινό μπανάκι στον Πόρο ήταν ό,τι έπρεπε για να ξανανιώσουμε.

Photobucket - Video and Image Hosting

Το Νυδρί κόντευε να βουλιάξει από τον κόσμο, το νησί ολόκληρο απειλούταν με καθίζηση λόγω πολυκοσμίας. Το Νυδρί καθαρά τουριστικό κιτς θέρετρο, με ότι αυτό συνεπάγεται καφετέριες με έντονο νέον και μπαμπού καρέκλες, μουσική 2002GR, άλλα μπαρ με πισίνες και happy hour κ.λπ. κ.λπ., καράβια με κράχτες είχαν παραταχθεί και περίμεναν τους τουρίστες να κλείσουν μια βόλτα μαζί τους.
10 το πρωί ήμασταν στο 3ο κατάστρωμα του πλοίου. Ξέραμε ότι θα ήταν ένα πασάλειμα, γιατί είχε πολλούς προορισμούς, αλλά τα καλά μικρά ήταν κλεισμένα για πολλές μέρες και δεν είχαμε τόσες στη διάθεσή μας (δυστυχώς). Έπειτα από μία ώρα είχαμε φτάσει στο Πόρτο Κατσίκι, αλλά απλά το είδαμε, δεν σταματήσαμε εκεί, είχε αρκετό κόσμο, πολλά αυτοκίνητα, ένα καφέ και θάλασσα από οινόπνευμα. Λίγο πιο κει ήταν οι Εγκρεμνοί, ένα εκπληκτικό μέρος χωρίς κόσμο πλην των σκαφών που το προσεγγίζανε γιατί που να κατέβουν τα πόσα(;;;) σκαλοπάτια του.

Με το που σταμάτησε το πλοίο ανέβηκα πάνω στην κουπαστή του και βούτηξα, αφήνοντας τους άλλους να με κοιτάζουν με φόβο (τότε μου ήρθε η εικόνα του μικρού σκουληκιού όταν το πρωτοσυνάντησα που έκανε το χέρι της στριφογυριστό από το αυτί και πάνω και μου είπε αυτός είναι τσίου τσίου). Όταν βούλιαξα μέσα στην οινοπνευματώδη θάλασσα ένιωσα μια λύτρωση. Σε μια ώρα μάς μάζεψαν και βάλανε πλώρη για το Φισκάρδο Κεφαλονιά,

Photobucket - Video and Image Hosting

ένα γραφικό λιμανάκι-χωριό που είναι πιο γνωστό λόγω της Τασσίας την ταβέρνα που έχει καθηλώσει πολλούς διάσημους αστέρες και μη, το οποίο δεν μας άφησαν να το χορτάσουμε. Μέσα σε λιγότερο από μια ώρα μάς πήραν και πήγαμε στο Κιόνι Ιθάκη άλλο γραφικό χωριό με λιμάνι. Αυτή τη φορά στάθηκαν γενναιόδωροι καθώς μείναμε περίπου 2ώρες.

Οι περισσότεροι πήγανε για φαγητό, εμείς πήγαμε λίγο πιο πέρα που είχε κάτι μικρά κολπάκια με καταπράσινα νερά και κολυμπήσαμε. Έπειτα από δύο ώρες σειρά είχε η σπηλιά Παπανικολή την βλέπεις, βγάζεις φωτό, φύγαμε,

ο Σκορπιός δεν θα γλίτωνε από τους αδηφάγους φακούς όλων των επίδοξων φωτογράφων, ρίξαμε και σε μια παραλία του Σκορπιού μια βουτιά και γυρίσαμε πίσω στο Νυδρί, ήταν ένα καλό πασάλειμα, που δεν το πολυχωνεύω αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. Προτείνω ανεπιφύλακτα τα μικρά καραβάκια, με λιγότερους προορισμούς, φαγητό και μπόλικο κέφι, καθώς υπάρχει προσωπική επαφή με το πλήρωμα, ενώ τα άλλα είναι απρόσωπα.
Η καταπράσινη αγκαλιά του κάμπινγκ μάς περίμενε για να μας ξεκουράσει.
Την άλλη μέρα σηκωθήκαμε και πήγαμε στο Κάθισμα, στο οποίο γινόταν ο χαμός, πριν από την παραλία και τη θάλασσα υπήρχε μια θάλασσα από αυτοκίντα που έμοιαζε με ωκεανό.

Photobucket - Video and Image Hosting

Δεν κάτσαμε πολλή ώρα και πήγαμε στον Άγιο Νικήτα, ένα γραφικό χωριουδάκι, στο οποίο επίσης υπήρχε αρκετός κόσμος. Από κει πήραμε ένα μικρό καραβάκι το οποίο μας μετέφερε στον Μύλο. Κατά τη δικιά μου πάντα γνώμη, η καλύτερη παραλία της Λευκάδας, καθώς συνδυάζει πεντακάθαρα νερά, υπέροχη παραλία, στην άκρη τής οποίας δεσπόζει ένας ασυνήθιστος βράχος. Πολύ καλός προορισμός και για ελεύθερο κάμπινγκ, αχ και να τον ήξερα νωρίτερα...

(to be continued ή αλλιώς αντέχετε και άλλα γιατί το όλα είναι δρόμος έχει και συνέχεια)
posted by street spirit at 3:25 PM

24 Comments:

Πού είσαι ρε street spirit επιτέλους αμάν καρδιά μου το εξαφανιζόλ στο αίμα σου το έχεις.

Αντλώ κουράγιο από τις φωτογραφίες σας τέκνα μου, σε δυο βδομάδες εκεί θα είμαι.

6:46 PM

Επίτηδες το κάνεις;;; :)))

Θα σου κοστίσει τουλάχιστον 3 ακόμα βόλτες με τη μηχανή!...

8:12 PM

Η Λευκάδα είναι υπέροχη!:))
Στον Αχέροντα είχα πάει πριν πολλά χρόνια, και μόλις είδα τις φωτό νόμιζα ότι ήταν χτες.
Καλές βόλτες πνεύμα του δρόμου;)

8:32 PM

ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΙ ΘΕΛΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

Στείλε με πίσω στις αναμνήσεις μου!
Γουστάρω τρελά!

ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

9:42 PM

Είχες δεν είχες πάλι στα μέρη μου τριγυρνούσες....

Από Γλυκί μπήκες Αχέρωντα ή πάνω πάνω;;;; Έκανες όλο το ποτάμι ρε θηρίο;;;;

11:09 AM

Όμορφες εικόνες.. Όμορφες στιγμές.. Όμορφοι άνθρωποι.. Φαντάζομαι τα χαμόγελα στα πρόσωπά σας και γλυκαίνομαι. Χαρούμενοι άνθρωποι! Έχει λείψει αυτή η ομορφιά εδώ μέσα τελευταία... Να είναι πάντα τα μάτια σας ηλιόλουστα! :)

2:35 PM

sofaki sorry που άργησα λίγο να απαντήσω αλλά οι συνθήκες έχουν πια αλλάξει και δεν έχω εύκολη πρόσβαση στον κυβερνοχώρο όπως πριν, όμως δεν τα παρατάω, πού είσαι συ;;;εκεί πού ακριβώς θα έρθεις;;;;)

9:49 PM

invertedlightblue, μα φυσικά επίτηδες το κάνω, τι νόμιζες;;;) μόνο 3;;;;)

9:51 PM

citronella, η Λευκάδα είναι πολύ καλή, μερικοί άνθρωποι μόνο προσπαθούν να τη χαλάσουν όπως και όλα τα μέρη στην Ελλάδα, χαίρομαι που σε ταξίδεψα ξανά στον Αχέρωντα, μαγευτικό μέρος ;)

9:53 PM

μικρούλι, γι'αυτό σε πάω, μόλις βρω μια πιο γρήγορη σύνδεση θα ανεβάσω τη συνέχεια ;)

9:54 PM

darthirr, προσπαθώ να σε φανταστώ στον Αχέροντα με την καμήλα σου, απίστευτη εικόνα, από Γλυκί μπήκα και ανέβηκα και έπειτα απλά το κατέβηκα ;)

9:56 PM

sikelia, ήταν ό,τι χρειαζόμουν και ό,τι μου είχε λείψει, ε και συ έλειψες λιγάκι από δω μέσα, σε είχα ρίξει;;;;κρίμα :(

9:57 PM

Παίζει ο θεός με την τύχη μου και τυχαίνει πρώτη μέρα δουλειάς με την Αθήνα να βράζει να επισκεφτώ πρώτη φορά το μπλογκ σου και να δω όλο αυτό το καλοκαιρινό ποστ...;;;

Είναι καλό να φαντάζεσαι μέσα απ' τους άλλους οτι το καλοκαίρι εξακολουθεί να συνεχίζεται εκεί έξω...:)

10:21 PM

ladychill, καλώς ήλθες στο φτωχικό μου, και μένα πρώτη μέρα στη δουλειά ήταν, αλλά τι πειράζει να κρατάμε το καλοκαίρι έστω και αν μας κάνει νάζια με καύσωνες κ.λπ. λίγο παραπάνω, το καλοκαίρι δεν έφυγε ακόμα και αν επιστρέψαμε πίσω στα καβούκια μας το κρατάμε ζωντανό στο μυαλό μας για να παίρνουμε δυνάμεις για τη δύσκολη συνέχεια ;)

10:38 PM

Όμορφες στιγμές! Καλή Τύχη στη δουλειά!

11:59 PM

Εσύ να μου χαλάσεις την διάθεση? Δύσκολο... Πάντα βγαίνω με ένα γλυκό χαμόγελο από εδώ μέσα ;) Για την blogόσφαιρα μιλούσα.
Συνέχισε δυναμικά!! :)

12:27 PM

ένα σου λέω: βούρκωσα και ανατρίχιασα...
λες και κάποιος έκανε ποστ με τις αναμνήσεις μου!
(ο Αχέρωντας εξακολουθεί ναναι τόσο παγωμένος?)
αχ, θύμισε μου πως λέγανε εκείνη την παραλία στην πρώτη σου φωτογραφία , έχω και γω την ίδια φωτό κάπου χαμένη στα συρτάρια μου...

υπέροχα όλα spirit!
νασαι καλά και πάντα να ξαναγυρνάς στα όμορφα μέρη! ;)

10:04 AM

juanita, μάλλον θα την χρειαστώ όλη την καλή τύχη γιατί τα πράγματα είναι λιγουλάκι πολύ δύσκολα ;)

12:17 PM

sikelia, προσπαθώ να φανταστώ το μεγαλύτερο και πιο ζεστό χαμόγελο σου ;)

12:19 PM

jojo, άστα να πάνε τα νερά στον Αχέρωντα όσο καθαρά είναι άλλο τόσο κρύα μπούζι είναι. Το μυστικό είναι να αποφεύγεις τις πηγές από όπου αναβλύζει το νερό, γιατί εκεί είναι ακόμα πιο κρύο, αλλά είναι τόσες πολλές οι άτιμες... Η παραλία στα Σύβοτα έχει πολύ αστεία ονομασία, Μπέλα Βράκα. Χαίρομαι που και συ... οργώνεις την Ελλάδα ;)

12:22 PM

ναι βρε, μπράβο! Μπέλα Βράκα! το "βράκα" το θυμόμουνα το "μπέλα" μουλειπε...;)

στον Αχέρωντα βούτηξα, και αφού το συνήθισα δεν ήθελα να βγω... βέβαια μετά είχα για 2 μήνες βήχα, αλλά χαλάλι του! :)

3:00 PM

Οι φωτογραφίες σου μου φέρνουν κόμπο στο λαιμό..δεν είναι υπέροχες απλώς..σαν να ζείς μέσα τους..
σκέτο ψάρι έχεις γίνει στις διακοπές σου φέτος, Νηρέας σωστός..
Και του χρόνου!

4:01 PM

Υπεροχα σχολια με ακομα πιο φοβερες φωτογραφιες!

Ναντια

2:21 PM

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉