"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Πσστ φίλε stories of the city stories of the streets: Πσστ φίλε

stories of the city stories of the streets

Wednesday, September 06, 2006

Πσστ φίλε

Δυσκολεύομαι με τη νέα μου ζωή, τη νέα μου αρχή, με όλα αυτά τα καινούργια πρόσωπα που μπήκαν στη ζωή μου, αλλά όσο τα πράγματα στενεύουν τόσο πεισμώνω. Κάθε αρχή και δύσκολη λένε, μόνο που μερικές φορές είναι πιο δύσκολη και στα μάτια εκείνου που την περνάει αυτή τη φάση φαίνονται όλα βουνό, τι βουνό, Ιμαλάια και βάλε. Όχι ότι δεν ήθελα να πάω στα Ιμαλάια, αλλά να έρθουν αυτά να με βρουν;;;
Όσο και αν φαίνεται περίεργο πήρα κουράγιο από τα κατορθώματα της εθνικής. Θέλει υπομονή και επιμονή για να καταφέρεις ό,τι έχεις βάλει στόχο και φυσικά πολλή δουλειά. Ο δικός μου στόχος είναι να τα καταφέρω σ'αυτή τη σαγηνευτική Πάνω Πόλη, έστω και αν η μηχανή μου αντιστέκεται σ'αυτήν και κάνει νάζια, έσπασε το κλειδί μέσα στην κλειδαριά και δεν υπάρχει και δεύτερο. Έστω θα τις περάσουν και θα οργώσουμε την Πάνω Πόλη γιατί μου είναι άκρως απαραίτητη για την καινούργια δουλειά στην οποία βρίσκομαι σε δοκιμαστικό στάδιο και σχεδόν μετέωρο. Οι φόβοι μεγαλώνουν αλλά ποιος ασχολείται μαζί τους. Κάπου διάβασα να αντιστέκεσαι χωρίς να εγκαταλείπεις.
Πσσστ φίλε, ναι σε σένα μιλάω και γω φοβάμαι αλλά ζω.

ΥΣ: Σε μια βόλτα μου λίγο έξω από την Πάνω Πόλη πέτυχα μια ταμπέλα, όταν μπήκα στο email μου βρήκα και μια ενδιαφέρουσα αφίσα

Διάλεξε

Photobucket - Video and Image Hosting

... με λόγια

Photobucket - Video and Image Hosting

αλλά και με πράξεις...
posted by street spirit at 6:36 PM

30 Comments:

Eγώ δεν φοβάμαι, απλά ζω, αλλά οι φωτογραφίες σου με μπέρδεψαν πολύ... άσε που δεν μπορώ να διακρίνω το κείμενο της πρώτης...μμμ... μήπως μπορείς να βοηθήσεις λίγο;
Καλησπέρα φίλε :-)

10:08 PM  

Ξέρεις street σε τέτοιες περιπτώσεις λες και ..το σύμπαν συνομωτεί για να δοκιμάσει τις αντοχές σου. Μεταφυσικό βέβαια;Ρ αλλά η αλήθεια είναι πως ναι το ότι είσαι αποφασισμένος αναγκαστικά με πράξεις θα το δείξεις (χεχε άψογες οι φωτό..).
Κι είναι συνήθως πρόσωπα φαινομενικά άσχετα, τρίτα, αυτά που θα σού δώσουν ένα ποτήρι νερό να ξαποστάσεις.
Καλό δρόμο να έχεις :)

10:14 PM  

δλδ... να μην εγκταλαπεις αν δεν αντισταθείς πρωτα?

10:51 PM  

Ο επιμένων νικά!
Πσστ, και πού 'σαι.. :))!

1:32 AM  

φίλε μου άγνωστε... όλα καλά θα πάνε... αλλά ακόμα και αν δεν πάνε, πάλι καλά θα έχουν πάει.


κάνε ό,τι έχεις να κάνεις κάθε μέρα και να δεις που τα μεγάλα μονοπάτια θα τα περπατάς σαν από μόνα τους να κινούνται κάτω από τα ποδάρια σου.


Σε φιλώ πολύ - καλή δύναμη θεού.

Μπεεε μπεεε μπεε

3:05 AM  

Συμφωνώ με το γελαστό πρόβατο.
Το κεφάλι ψηλά. Το βλέμμα θαρρετό. Κι αν το κλειδί φράκαρε δεν πειράζει, πάντα μπορείς να σπάσεις την πόρτα ;) Πάντως το πιστεύω, κάθε εμπόδιο για καλό. Στο τέλος η ανταμοιβή θα είναι πιο γλυκειά.

Τυχερέ!! Έχεις την Β. στο πλάι σου! Μια δόση δύναμης κάθε λεπτό :)

3:32 AM  

Μην αγχώνεσαι όμως γιατί η αρχή είναι το ήμισι και εσύ πέρασες την μέση πλέον... ;)

11:16 AM  

Χαχαχαχαχα!!!

Καταπληκτική η κοπέλα τςη δεύτερης φωτό!!!!!

10:38 AM  

σε λίγο θα τις θυμάσαι και θα γελάς, τις πρώτες δυσκολίες... Καλή αρχή, έστω όψιμα!

12:53 PM  

Μα αν δεν υπηρχαν στη ζωη σου οι προκλησεις , οι αλλαγες, οι ανηφορες, πως θα έμπαινες στη διαδικασία να ανακαλύψεις τις δικές σου δυνάμεις και αντοχές;

1:11 PM  

sorry παιδιά αν άργησα φταίει αυτή η κάρτα που 'χω αγοράσει και το μόντεμ των 56kb αχ adsl πόσο μου λείπεις!!! Κάτσε να πιάσω λεφτά και θα δεις ;)

7:06 PM  

vista, η βοήθεια έτοιμη Ε ΦΥΛΕ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΙΜΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΓΩ ΘΕΛΟΥ Ι ΠΑΝΟΥ ΕΙΔΟ ΪΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΥΣΩ ΣΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΑΓΝΑΝΤ ΝΑ ΦΑΟΥ ΤΩΝ ΑΪ ΛΙΑ ΝΑ ΠΡΩΣΚΗΝΣ... :) δεν νομίζεις ότι είναι επικίνδυνο να έχεις άγνοια του κινδύνου;;;;;

7:21 PM  

citronella, μεταφυσικό ή όχι το σύμπαν συνωμοτεί τώρα για καλό ή για κακό θα δείξει. Τα τρίτα πρόσωπα που δίνουν το νερό όπως λες είναι αυτά που ονομάζω street spirits. Οι φωτό γέλιο έχουν ;)

7:26 PM  

παπαρούνα δύο αρνήσεις ίσον κάτι θετικό σωστά;;;;;)

7:30 PM  

wisdom, σωστά και εδώ είμαι ;)

7:31 PM  

καλό μου πρόβατο, πώς να μην πάνε καλά μ'αυτά που γράφεις ;)

7:34 PM  

sikelia, μα φυσικά η Β είναι ό,τι καλύτερο δίπλα μου ;)

7:36 PM  

darthirr, στη μέση είμαι λοιπόν;;;)

7:39 PM  

jason, πώς να μη συμφωνήσω ;)

7:40 PM  

maiandre, και τώρα ακόμα έτσι τις ξεπερνάω τις δυσκολίες γελώντας, από το γέλιο αντλώ μεγάλη δύναμη ;)

7:42 PM  

urbantulip, πολύ σωστά, τα άλλα είναι βαρετά, για σκέψου μια ζωή σκέτη ευθεία, χωρίς λακκούβες και εμπόδια, μπρρρρρ χάλια!!!!! ;)

7:44 PM  

Θέλει λίγο χρόνο η προσαρμογή. Και αν τελειώνουν τα λεφτά, βρες τρόπο να επιβιώσεις μέχρι να στρώσουν τα πράγματα. Μην κάνεις πίσω αν δεν το πολεμήσεις, όχι εκεί που έφτασες. Και που είσαι... και στην Πάνω Πόλη θα βρεθεί κάποιος να εκτιμήσει ένα Street Spirit, απλά πρέπει να βρεθείς στο δρόμο του.

8:13 PM  

ναι! σκέψου πως θα ήταν, αν η ζωή σου ήταν ένας βαρετός, προβλέψιμος αυτοκινητόδρομος....α απα πα! Φυσικα την ώρα που βλέπεις τις δυσκολίες δεν σ αρέσει, αλλά πάντα μετά από μια μεγάλη δυσκολία ( θεωρώ ότι τα πάντα λύνονται σε αυτή τη ζωή - εκτός από εκείνα που δεν εξαρτόνται από μας), είναι όλα τόσο όμορφα :)

11:08 AM  

Καλη νεα αρχη!

4:07 PM  

Κουράγιο φίλε Σπίριτ.

Έχει δίκιο η Χουανίτα.

Η σκέψη μου κοντά σου.

5:46 PM  

juanita μου δεν εγκαταλείπω αν κάποιο είναι το δυνατό μου στοιχείο αυτό είναι το να πολεμάω μέχρι τελικής πτώσεως, ελπίζω να τα εκτιμούν τα street spirit στην Πάνω Πόλη ;)

3:04 PM  

urban tulip, αυτό είναι το ταξίδι ;)

3:05 PM  

dcd, καλώς σε ξαναβρήκα ;)

3:05 PM  

νυχτερινέ τύπε, αυτό έχω ανάγκη τη θετική σας δύναμη ;)

3:06 PM  

Σου το εύχομαι!

2:35 AM  

Post a Comment

<< Home