"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: <strong><strong><strong>2</strong> </strong></strong> (Ή αλλιώς Γενέθλιο μπλογκ part II) stories of the city stories of the streets: <strong><strong><strong>2</strong> </strong></strong> (Ή αλλιώς Γενέθλιο μπλογκ part II)

stories of the city stories of the streets

Tuesday, November 28, 2006

2 (Ή αλλιώς Γενέθλιο μπλογκ part II)

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


Άρχισε από περιέργεια ως ένα ταξίδι χωρίς προορισμό, χωρίς πυξίδα. Ήταν μια προσπάθεια για να ξεφύγω από τη βαρύτητα της μαύρης τρύπας της ζωής μου, αλλά συνειδητοποίησα ότι η ιστορία της ανθρωπότητας βρίσκεται ήδη σε μια μαύρη τρύπα. Στην πορεία προς το άγνωστο γνώρισα και έκανα φίλους που ούτε το φανταζόμουν, οι οποίοι είτε συνέχισαν ως συνταξιδιώτες χωρίς πυξίδα, είτε το ταξίδι τους ήταν πιο σύντομο από το δικό μου, αλλά πάντα θα υπάρχουν τα σχόλιά τους να μας τους θυμίζουν. Πότε έγραψα το πρώτο μου ποστ πότε πέρασαν δύο χρόνια δεν κατάλαβα. Προσπαθούσα να βρω την ανάσα μου breath in breath out όταν πρωτοδιάβασα την breath και κατάλαβα ότι πρέπει να τολμήσω αυτήν την περιπέτεια. Ένα ταξίδι με σκαμπανεβάσματα, φουρτούνες, νηνεμίες, χαρές και λύπες. Ένα ταξίδι που έκανε τις στιγμές μοναδικές και μεγαλύτερες. Πέρασαν δυο χρόνια στον σύμπαν της μπλογκόσφαιρας, το μπλογκ μου ως ένας ανεξάρτητος δορυφόρος (νέα έννοια για τους αστρονόμους σίγουρα) έλκεται από διάφορους πλανήτες-μπλογκ, οι οποίοι έχουν όλοι κάτι να προσφέρουν σ'αυτό το μπλογκοσύμπαν, υπάρχουν αστέρια που μόλις γεννήθηκαν και άλλα που απλά έλαμψαν και ύστερα έσβησαν, υπάρχουν κομήτες που μπορεί και να αλλάξουν το σύμπαν έστω και ας κάνουν απλά ένα πέρασμα και υπάρχουν κάποιοι ανεξάρτητοι δορυφόροι που τους έλκουν διάφοροι πλανήτες αλλά αυτοί παραμένουν ανεξάρτητοι να ταξιδεύουν στο σύμπαν προσπαθώντας να το γνωρίσουν και να συλλέξουν όσες περισσότερες πληροφορίες ώστε να μπορέσουν να το κατανοήσουν και να καταλάβουν τον λόγο που άρχισαν αυτό το ταξίδι, την Επαφή, ίσως έτσι να έρθουν πιο κοντά στον εαυτός τους.
Πώς οι ναυτικοί όταν γυρνάνε σπίτι τους από τα μακρινά ταξίδια τους γεμάτοι παράξενα δώρα για τους δικούς τους, έτσι νιώθω ότι έχω μαζέψει πολλά δώρα που τόσο απλόχερα μού χαρίσατε όλο αυτό τον καιρό, μα πιο πολύ τον πολύτιμο χρόνο σας, που μοιραστήκατε μαζί μου. Έπειτα από δύο χρόνια ταξίδι στην μπλογκόσφαιρα νιώθω πιο πλούσιος από εμπειρίες και συναισθήματα. Υπήρξαν άνθρωποι που στάθηκαν δίπλα μου χωρίς να έχουμε συναντηθεί ποτέ στον... έξω κόσμο. Γνώρισα ανθρώπους που μου δίνουν την αίσθηση να ελπίζω σε ένα καλύτερο αύριο. Και αυτό που νιώθω και έχω ανάγκη να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Πάει εδώ και λίγες μέρες ο δεύτερος χρόνος πάμε για άλλα...


ΥΣ: Ελπίζω να ρίξατε μια δεύτερη ματιά στο ποστ γιατί υπάρχει ένα δώρο για σας. Ένα υπέροχο τραγούδι από τον αγαπημένο μου Schiller
posted by street spirit at 12:12 PM

34 Comments:

(Χαμογέλασα με το που είδα τον τίτλο στο μόνιτορ, χαμογελώ περισσότερο τώρα που το διάβασα!)

Με μια βροχή διαττόντων λοιπόν και πολλή αστερόσκονη, σου εύχομαι καλή συνέχεια στο όμορφο ταξίδι σου και να μάς ταξιδεύεις και εμάς:))
Μακρυά από μαύρες τρύπες που απορροφούν την ενέργεια, και μέσα από πολύχρωμους γαλαξίες;)

3:10 PM  

νομιζω, πως θα πηγαινοερχομαι για αρκετο καιρο ακομα, μεσα σε αυτο το μπλοκακι...

7:22 PM  

Μήπως το σύστημα που είσαι φανερώνει ότι υπήρχαν ευχάριστες εξελίξεις στο εργασιακό στην Άνω Πόλη;
Καλή Συνέχεια Street!

3:44 PM  

να τα εκατοστήσεις για να σε διαβάζουμε για πολλά πολλά ακόμα χρόνια!

όσο περνάει ο καιρός, κόσμος πάει κι έρχεται, αλλά κάποια μπλογκ έχουν κάτι που μας κρατάει... ;)

7:11 PM  

citronella, πώπω βροχή διαττόντων και αστερόσκονη!!!! συνταξιδεύτριά μου νομίζω ότι λίγο πολύ ο ένας τον άλλο βοηθάει να ξεφύγει από τις μαύρες τρύπες που απορροφούν την ενέργειά μας τα πιστεύω μας και ό,τι άλλο και αλληλοταξιδεύουμε σε πολύχρωμους γαλαξίες ή ακόμα και παράλληλα σύμπαντα ;) πάντα να χαμογελάς διαλύεις έτσι όλες τις μαύρες τρύπες

12:05 PM  

finally connected, μάλλον την πάτησες και ελπίζω να είναι για ακόμα περισσότερο ;)

12:07 PM  

juanita, είσαι γάτα, το παλεύω αν και φαίνεται πολύ δύσκολο είμαι δοκιμαστικά, πρακτική το λένε αυτοί, σε έναν χώρο στο αντικείμενό μου αλλά από τελείως άλλη πλευρά και οπτική, στην ουσία με διακατέχει ένα είδος δονκιχωτισμού που δεν έχω ιδέα πού θα με βγάλει, έχω μόνο μία μικρή ελπίδα και είμαι ξοπίσω της ;)

12:11 PM  

jojo, να 'σαι καλά, δεν θέλω να σας κρατάει αλλά να σας ταξιδεύει ;)

12:13 PM  

Να είσαι καλά και να γιορτάσουμε παρέα πολλά πολλά γενέθλια :-)
Eμείς ευχαριστούμε για τα όμορφα και παραμυθένια ταξίδια που μας πήρες μαζι σου :-)

2:38 PM  

Εσύ τελικά όλα στα ταξιδάκια μου είσαι :p

tip: Όταν δεν μπορείς να ανεβάσεις φώτο δεν φταίει το σύστημα αλλά τα cookies του browser σου..

9:56 AM  

Street spirit-άκο μου πως μου διέλαθεν της προσοχής;
Με υγεία και κέφι να ολοκληρώσεις ένα νέο κύκλο!
Ελπίζω να είσαι καλά στη νέα πόλη και να δημιουργείς!
Την αγάπη μου!

12:31 PM  

vista, να τα γιορτάζουμε παρέα πολλά πολλά γενέθλια καλά θα είναι, τα καλύτερά μου ταξίδια είστε εσείς ;)

12:37 PM  

darthiir, είμαι ταξιδομανής τι να κάνουμε;;;;) μπα όποτε πάω να κατεβάσω κάτι μού βγάζει Your organization's Internet use policy restricts access to this web page at this time.

12:39 PM  

katerinaki, να ΄σαι καλά, στην Πάνω Πόλη προσπαθώ και όπου βγάλει ;)

12:42 PM  

wow!

πότε πέρασαν 2 χρόνια!

να συνεχίσεις έτσι, με κέφι και όρεξη

όταν αρχίζεις το blog συνήθως πέφτεις με τα μούτρα αλλά με τον καιρό η ζωή σου αλλάζει και μαζί με αυτή η χρόνος που έχεις διαθέσιμος. εγώ την εποχή αυτή έχω πολλη δουλειά αλλά πάντα σκέφτομαι το blogάκι μου και με την πρώτη ευκαιρία γράφω

καλή συνέχεια :)

2:24 PM  

Ένα ταξίδι που έκανε τις στιγμές μοναδικές και μεγαλύτερες.

;) Καλή συνέχεια συνταξιδιώτη!

4:43 PM  

evee, σε καταλαβαίνω αλλά το μπλογκ είναι δύσκολο να το αποχωριστούμε, καλά κάνεις και όποτε μπορείς ασχολήσε μαζί του, το κέφι και η όρεξη πάντα υπάρχει, ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά, να παίρνεις και καμιά ανάσα evee ;)

10:44 AM  

wisdom, το ταξίδι συνεχίζεται συνταξιδιώτισσά μου ;)

10:47 AM  

να σου ζήσει το δίχρονο!! εύχομαι ακόμα περισσότερες breaths!

3:30 PM  

Φίλε μου Street (γιατί τόσο καιρό που τα "λέμε" φίλοι γίναμε, σωστά;), δεν λέω... καλή η ελπίδα και κυνήγα την μέχρι όπου σε βγάλει. Μαζί σου!
Αλλά κράτα και το καλαθάκι με το κολατσιό στον ώμο, να μην πεινάσεις στο δρόμο. Δύσκολο... αλλά δυστυχώς αναγκαίο...

5:06 PM  

juantita, φίλη μου, καλά τα λες, αλλά το κολατσιό ήταν λίγο, όμως ο δρόμος θα με βοηθήσει στο κάτω κάτω τι street spirit είμαι;;;;)

10:48 AM  

Πέρνα να σε κεράσω Ojos de Brujo αφού δεν έχεις κανένα κομμάτι τους. Για το δρόμο...

2:59 PM  

Xρόνια πολλά και εμπνευστικά, άντε θα σε κεράσω τη νέα μου έμπνευση...

Σοκολατόπιτα με λευκή σοκολάτα :)

5:18 PM  

ώρα καλή στην πρύμνη σου κι αέρας στα πανιά σου!;)

4:21 AM  

juanita μου, πώς μπορώ να αντισταθώ μπρος στα Μάτια του Μάγου;;;;)

11:07 AM  

fibi, η σοκολατόπιτα είναι μούρλια σ'ευχαριστώ πολύ ;)

11:09 AM  

pwlina, φύσα θάλασσα βαθιά ;)

11:13 AM  

Χρόνια πολλά, άργησα να σε ανακαλύψω αλλά σε βρήκα ;)

12:29 PM  

argyrenia, το καλό πράγμα αργεί να γίνει χεχεχε, σ'αυτό το ταξίδι ανακαλύπτουμε ο ένας τον άλλον αργά ή γρήγορα, δεν έχει σημασία ;)

12:57 PM  

Ααα σ΄εσένα βρήκα το Once in a lifetime? Καλά, η μνήμη μου τείνει να γίνει χρυσόψαρου: το έχω κατεβάσει το άσμα εδω κ κάτι μέρες (και εννοείται το ακούω συνέχεια, το έχω βάλει κ στο mp3 μου) και τώρα που ξαναμπήκα στο μπλογκ σου είδα που το έχεις για κατέβασμα. Και δεν θυμόμουν οτι απο σένα το έχω κατεβάσει!!! Ααα, παααει η proserpina... (παρεπιπτόντως, έχεις ακούσει το Du bist nicht allein του ιδίου; καταπληκτικό)

10:24 PM  

proserpina, θα κοιτάξω μήπως το βρω, το έχεις;;;;;)

12:02 PM  

Το έχω, το θέμα είναι πώς το στέλνω... Αμα είναι στείλε στο μέιλ μου το δικό σου

12:39 PM  

Σου έχω πει και σε άλλο σου ποστ πώς σε βλέπω και πώς σε θεωρώ.

Εδώ θα σου ευχηθώ να χιλιάσεις τα ποστ και τους φίλους που θα χουν την τύχη να σε ανακαλύψουν.

Ήσουν από τους πρώτους που διάβασα και χαίρομαι πολύ γι' αυτό.

Σε νιώθω φίλο έστω κι αν δεν έχουμε ειδωθεί ποτε.

Ελπίζω μια μέρα να τα πούμε κι απο κοντά.

12:46 AM  

τύπε νυχτερινέ, και γω σε νιώθω φίλη μου και σαν να γνωριζόμαστε από καιρό, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια τα οποία ξέρω ότι είναι λόγια ψυχής ;)

2:11 PM  

Post a Comment

<< Home