"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Πέμπτη πράξη stories of the city stories of the streets: Πέμπτη πράξη

stories of the city stories of the streets

Friday, January 12, 2007

Πέμπτη πράξη

Photobucket - Video and Image Hosting

η φωτό τραβήχθηκε από τη ΝASA 9 Ιανουαρίου 2006

Στις 9 Ιανουαρίου τα κεριά που άφησα πίσω μου γίνανε περισσότερα και αυτό το θεωρώ τρομοκρατική πράξη, καθώς ξεπέρασα τα χρόνια του Χριστού. Την επομένη, η Πετραλιά παρουσίασε τη νέα διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού ανακαλύψτε τις αισθήσεις σας, δεύτερη τρομοκρατική πράξη. Μόλις χθες ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής Γιωργάκης Μπους Μικρότερος παραδέχθηκε ότι έγιναν λάθη με τη στρατηγική στο Ιράκ, ότι η ευθύνη είναι δική του και ως εκ τούτου θα στείλει 21.500 Αμερικανούς στρατιώτες στο Ιράκ για να διορθώσει τα λάθη του, τρίτη τρομοκρατική πράξη.
Σήμερα μία ρουκέτα γύρω στις 6 το πρωί έπληξε το κτίριο της Αμερικανικής Πρεσβείας, στον τρίτο όροφο, δημιουργώντας τρύπα πάνω από το θυρεό. Ευτυχώς δεν υπήρχαν θύματα παρά μόνο υλικές ζημιές, τέταρτη τρομοκρατική πράξη.
Αύριο έρχεται ο ειδικός διαμεσολαβητής για το Σκοπιανό Μ. Νίμιτς για την ονομασία των Σκοπίων, αλλά και για την πρόσφατη απόφαση της κυβέρνησης της ΠΓΔM να προχωρήσει στη μετονομασία του κεντρικού αερολιμένα της χώρας από «Πέτροβετς» σε «Mέγας Aλέξανδρος», πέμπτη τρομοκρατική πράξη.
Την επόμενη, παρακαλώ...


ΥΣ: Ένα δώρο από τον δρόμο


Photobucket - Video and Image Hosting
posted by street spirit at 12:22 PM

35 Comments:

Εεε για να σκεφτώ, ποια να είναι η επόμενη...μήπως το οτι αρχίζει σιγά σιγά η γιουροβιζιονιάδα; (με επικρατέστερη να μας εκπροσωπήσει(sic)τη Despina-Vandi, όχι Moiraraki)

Ζούμε υπο το κράτος του φόβου, αν το καλοσκεφτείς lol

Χρόνια πολλά και πάλι! (μια κάρτα, άραγε, έφτασε στον προορισμό της;)

8:44 PM  

Χαχα!
Α θα το παίξουμε σαν παιχνίδι αυτό...;
Χμ...
Τότε εγώ λέω πως η επικρατέστερη για επόμενη τρομοκρατική πράξη είναι που ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΜΑΣ!!!

ΥΓ:
Χρόνια πολλά, αγαπητέ...

1:14 AM  

εγώ θα σταθώ στην πρώτη τρομοκρατική πράξη,
που την πέρασες στα μουλωχτά και έτσι αθόρυβα,
και θα σου πω:

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!!!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

2:29 PM  

Χρόνια Πολλά οδηγέ μου!

Σου εύχομαι να τρομοκρατήσεις και συ λίγο τη ζωή!

11:03 PM  

Χρόνια πολλά -λίγο καθυστερημένα βέβαια!
Τα καλυτερότερα!;)

7:11 PM  

φίλε χρόνια πολλά και καλά! να έχεις όλα τα καλά του θεού κι εσύ και όσοι αγαπάς!!! (μόλις έγινε η έκτη πράξη...μπεεεεεεε)


χάπι μπεεεεερθντέι!!!

:-))

9:08 PM  

δεν είναι σιχαμένη η διαφημιστική καμπάνια του τουρισμού;
Στην αρχή νομίζεις ότι πρόκειται για διαφήμιση φακών επαφής!!Πάλι η κιτσαρία μας κυνηγάει...
(ουφ, τα πα και ξαλάφρωσα:))

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

12:40 AM  

Χρονια καλα!

12:19 PM  

Xρόνια πολλάάά!! Να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!
Έ ας σε χαιρόμαστε και εμείς βρέ, με τις ωραίες φωτο και τα κείμενα! :)

4:24 PM  

proserpina, αυτό θα'ναι πλήγμα, κάτι είχα ακούσει για c real, τεσπά και του φόβου αλλά και της κάμερας. Θα μπω ευθύς αμέσως να τη δω την κάαααρτααα σ'ευχαριστώ πολύ ;)

6:25 PM  

jason, αυτό ισοδυναμεί με πολλές ρουκέτες και δεν είναι καν από την Αλβανία,
να 'σαι καλά ;)

6:27 PM  

jojo μου, αυτό σημαίνει ότι το τρομοκρατικό κτύπημα είχε επιτυχία σωστά;;;)

6:28 PM  

maiandre, στρατηγέ μου, αυτό προσπαθώ εδώ και 34 πλέον χρόνια ;)

6:29 PM  

wisdom μου, όλα εδώ είναι καθυστερημένα έτσι και αλλιώς οπότε είμαστε όλοι έτοιμοι για τα καλυτερότερα έστω και αν έχουν μια μικρή καθυστέρηση ;)

6:31 PM  

φίλε μου πρόβατε, αυτή όντως ήταν η έκτη πράξη, αλλά όχι το τέλος ;)

6:35 PM  

παπαρούνα μου, σε έπληξε πολύ άσχημα βλέπω η δεύτερη τρομοκρατική πράξη, το μπλογκ μου πάντα στη διάθεσή σας για ξελάφρωμα ;)

6:38 PM  

dcd, με προκαλείς ή μου φαίνεται η επόμενη πράξη είναι να έχω χρόνια καλά;;;;;;)

6:39 PM  

κατερίνα μου, να σας χαίρομαι και να με χαίρεστε αυτό είναι η επόμενη ίσως πράξη ή μήπως έχει ήδη διετελεστεί ;)

6:45 PM  

33; Πωπω! Καλή Ψυχή! Δεν υπάρχει σωτηρία! Και αιγοκεράκι ε; Καλά, μην κλαις, υπάρχουν και χειρότερα. Δύο μέρες πριν από εσένα ο καλός μου φύσηξε (προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερε μόνος του και χρειάστηκε την βοήθεια 10 καλών φίλων για να μην πιάσουμε πυρκαγιά) 45 κεράκια!
Γι αυτό σου λέω... υπάρχουν και χειρότερα, χαχα!
Καλόχρονος! Και Πολύχρονος!

7:13 PM  

juanita μου, και ο καλός σου αιγόκερως... μάς αντέχεις;;;εγώ είμαι σε χειρότερη μοίρα όπως μου λένε έχω ωροσκόπο Σκορπιό και λένε πως είναι μούρλια συνδυασμός, βγαίνουν σκόρδα, σταυροί κ.λπ. παλιά θα 'λεγα πωπώ 45;;;; τώρα ξέρω πως δεν είναι τόσο μακριά όσο φαίνονται.... αλλά είναι ένα ακόμα κτύπημα!!!! ;)

12:02 PM  

Ααα βλέπω κοσμοϊστορικά γεγονότα συνέβησαν την 9η τρέχοντος! (τρομερή η φωτό)

Πωωω, αυτό το τραγουδάκι είναι τεεεεελειο

Rows of houses all bearing down on meee

Faaaaaade out again

Μισό όμως διότι μπερδεύτηκα: οι φωτο και το άσμα δεν υπήρχαν εξαρχής, μετά τις έβαλες, έτσι δεν είναι;

9:14 PM  

Άστο, δεν την λέω γιατί άμα την κάνω μετά θα λες ότι είχες αποκλειστικότητα :)

10:38 AM  

proserpina, όπως είπες δεν υπήρχαν, διότι φωτό και μουσική μπορώ να βάλω μόνο από το σπίτι με σύνδεση 42kbp και είναι δύσκολο αλλά όποτε βρίσκω την ευκαιρία, τότε φορτώνω φωτό και μουσική, χαίρομαι που σου άρεσαν και φυσικά που ξαναέκανες τον κόπο να μπεις ώστε να τα δεις γιατί μάλλον πολλοί δεν θα τα δουν ;)

11:35 AM  

darthirr, και δεν αξίζω μια αποκλειστικότητα;;;;;)

11:36 AM  

αα...κι εσύ αιγοκεράκι λοιπόν,μου είχε διαφύγει ομολογουμένως :-) χρόνια καλά λοιπόν!

3:09 PM  

(κάλλιο αργά παρά ποτέ, το είδα επιτέλους!)
χρόνια πολλά, όμορφα, ερωτευμένα, και ταξιδιάρικα:))
η φωτό σούπερ!

8:29 PM  

vanessa, και γω με κέρατα, χρόνια μας πολλά ;)

11:48 AM  

citronella, αυτό είναι το σλόγκαν που ακολουθώ στη ζωή μου γενικά ;) σ'ευχαριστώ πολύ citronella μου, αυτές τις μέρες συζητάγαμε εδώ για να 'ρθούμε καμιά βόλτα από τα μέρη σου, έχεις να μας προτείνεις τίποτα;;;;;)

11:53 AM  

άντεεεε, με το καλό, κερνάω καφέ!!:)
για εκτός πόλης (που αξίζουν, πχ καραντερε) είναι μάλλον λασπωμένα/παγωμένα τώρα - μην ακούτε τις ειδήσεις, εδώ το πρωί πέφτουμε υπό του μηδενός!

υπάρχει το σπήλαιο Μααρά, που είναι κοντά και έυκολα προσβάσιμο, και φυσικά το χιονοδρομικό χωρίς πολύ χιόνι:Ρ.
(δηλαδή προσωπικά προτιμώ να πάω για σουβλάκια στον Γρανίτη ή για καφέ στα σύνορα που τώρα άνοιξαν.)
στείλε μαίηλ για λεπτομέρειες!

12:05 PM  

citronella, για το καραντερε έχω ακούσει πολλά, οκ ;)

1:01 PM  

citronella, το email μου είναι satikin@yahoo.com ;)

1:06 PM  

ωραίο τραγούδι.. αν έπρεπε κάποιο να παίζει στο background αυτού του blog, θα 'ταν αυτό :)

P.S. Απεκαλύφθεις ;)

3:55 PM  

wisdom, αν ήξερα πώς θα το είχα ήδη κάνει ;)

5:13 PM  

Χρόνια πολλά και ας έρχονται οι ευχές μου τελευταίες και καταϊδρωμένες.
Να είσαι πάντα καλά :-)

3:59 PM  

成人影城,成人網站,18成人,成人影片,聊天室,ut聊天室,尋夢園聊天室,18成人,成人網站,成人影片,ut聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,a片,微風成人,a片,A片,成人影城,聊天室,尋夢園聊天室,A片,成人網站,18成人,成人影片,微風成人區,a片,成人網站,18成人,微風成人,ut聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,A片,成人影城,成人網站,18成人,成人影片,聊天室,ut聊天室,A片,成人影城,成人網站,18成人,成人影片,聊天室,尋夢園聊天室,a片,聊天室,尋夢園聊天室,ut聊天室,A片,成人影城,成人網站,成人影城,a片,A片,A片,成人影城,成人網站,18成人,成人影片,微風成人,聊天室,尋夢園聊天室,ut聊天室,成人影城,成人網站,18成人,微風成人,聊天室,尋夢園聊天室,ut聊天室,成人網站,成人影片,微風成人,聊天室,ut聊天室,a片,A片,成人影城,a片

12:21 PM  

Post a Comment

<< Home