"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Υπέροχη μέρα σε γκρίζο φόντο stories of the city stories of the streets: Υπέροχη μέρα σε γκρίζο φόντο

stories of the city stories of the streets

Wednesday, February 07, 2007

Υπέροχη μέρα σε γκρίζο φόντο

Η μέρα σήμερα ξεκίνησε λίγο μουδιασμένα, έφυγα βιαστικά από το σπίτι γιατί άργησα να σηκωθώ το πρωί, διαπίστωσα πως ο ουρανός είναι γκρίζος, κάτι το οποίο είναι, πλέον, σπάνιο. Προχωρούσα στον δρόμο αλλά δεν μπορούσα να αποφύγω να μην κοιτάζω τους τυχαία συνοδοιπόρους μου στον δρόμο, πρόσωπα σκυθρωπά, γεμάτα άγχος, τρέχουν όλοι να προλάβουν, τρέχω και γω, αλλά κόβω ταχύτητα, διαπιστώνοντας ότι δεν θέλω να με βλέπουν και μένα έτσι. Στην στάση του λεωφορείου άνθρωποι με πρόσωπα σκυμμένα, φοβισμένα. Μέσα στο λεωφορείο η μοναδική μου ελπίδα να βρω μια σανίδα σωτηρίας, να δω ένα χαρούμενο πρόσωπο, αντ' αυτού τα πρόσωπα έχουν το γκρίζο του ουρανού. Πρόσωπα γεμάτα αγωνία, στρες, ανασφάλεια, φόβο, απόγνωση. Πρόσωπα πληγωμένα από σκέψεις, πράξεις, ανάγκες. Μια νεαρή γυναίκα κάθεται με τα δύο της παιδιά δίπλα στην πόρτα, το ένα είναι δεν είναι 3-4 χρόνων. Περιεργάζεται τον κόσμο, αλλά μόλις η ματιά του διασταυρωθεί με μια άλλη ντρέπεται και κρύβεται. Ήρθε η ώρα να κατέβω, πάτησα το κουμπί και βρέθηκα στην πόρτα του λεωφορείου, εκείνο γύρισε, μου χαμογέλασε πονηρά και με χαιρέτησε κουνώντας το χέρι. Ένιωσα πως ο ήλιος βρήκε διέξοδο ανάμεσα στα σύννεφα, ο ήλιος με χαιρέτησε. Μου έδωσε την ελπίδα που αναζητούσα. Στο γραφείο όλοι με ρωτάγανε γιατί είμαι τόσο χαρούμενος. Μα, ήταν μια υπέροχη μέρα σε γκρίζο φόντο
posted by street spirit at 1:24 PM

27 Comments:

Τι γλυκό!

(νομίζω το τραγούδι που του ταιριάζει είναι το Slipping away του Moby - ναι, ναι, το ξέρω, έχω κόλλημα με το συγκεκριμένο αλλά νομίζω πάει πολύ με το ποστ σου)

2:50 PM  

proserpina, θα γίνεις η dj μου;;;;;)

3:07 PM  

μάλλον ο πιτσιρίκος είδε τον ήλιο στο δικό σου πρόσωπο...για αυτό χαμογέλασε κι αυτός με τη σειρά του...:)

4:05 PM  

Eξαιρετικό και σαν φωτοblog!(Να μην μας την λέει ο κύριος Δήμου δηλαδή!) Χαριτωμένο και το ενσταντανέ!
- Mην αλλάξεις την εμφάνιση, μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το μελί το κεχριμπαρένιο!

5:16 PM  

(το νέο λουκ μού αρέσει και μένα, μεγειές!!)

Λοιπόν ξέρεις αυτό που λένε ότι μια γάτα κοιτάει μόνο έναν βασιλιά στα μάτια (καθότι σνομπ χεχε..)? Μού φαίνεται όμως πως αν σού χαμογελάσει ένα πιτσιρίκι νιώθεις βασιλιάς;)

6:25 PM  

Καλησπέρεεεεες

μεγιές μεγιές, τώρα σε είδα!!!

Να περνάς πάντα καλά :)

8:49 PM  

Πάντα βγαίνει ο ήλιος από το χαμόγελο ενός παιδιού :)

Σούπερ η νέα εμφάνιση!

9:16 PM  

Τρέχουν οι φίλοι τρέχω κι εγώ, είμαι μαζί τους δε θα χαθώ

Αυτό το γκρίζο φόντο του ουρανού μου βγάζει συχνά κάτι το ήρεμο, πάντα αφήνει να περάσει φως.. απλά διακριτικά.
Και το δικό σου φόντο είναι πολύ ωραίο, καλές εμπνεύσεις!

12:49 AM  

Μετά χαράς! Με γειά και το template (μόνο που με τις φωτογραφίες κάτι δεν του πάει καλά και βγαίνουν έξω απο τα περιθώρια...)

11:34 AM  

pwlina, κοκκίνισα, είσαι πολύ γλυκιά ;)

12:45 PM  

katerina, σ'ευχαριστώ πολύ, ωστέ καλό το κεχριμπάρι;;;;;)

12:50 PM  

citronella, σ'ευχαριστώ πολύ ;) τι βασιλιάς, τι θεός, ημίθεος και βάλε, χεχεχε, η γάτα μου αυτό έκανε και με τρέλαινε και τον λάτρευα τον Βίτο, πάντα με κοιτούσε στα μάτια, το πιο αστείο όταν ξάπλωνα με κοιτούσε στα μάτια μέχρι να τα κλείσω και μόλις τα 'κλεινα, εκείνος πηδούσε πάνω στο κρεβάτι γιατί αλλιώς τον έδιωχνα, όταν επίσης ήμουν άρρωστος καθόταν στο κάτω από το κρεβάτι στο ύψος του προσώπου μου με κοιτούσε στα μάτια και μου 'κανε παρέα χωρίς να ανεβαίνει στο κρεβάτι.

1:02 PM  

fibi, να'σαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα ;)

1:06 PM  

confused, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω πάντα βγαίνει ήλιος από το χαμόγελο ενός παιδιού και έχει τη δύναμη να κερδίσει τη μαυρίλα που υπάρχει γύρω μας και να μας γεμίσει με ενέργεια και αισιοδοξία, αλήθεια είναι τόσο καλή η νέα μου εμφάνιση;;;;;

1:12 PM  

wisdom,σ'ευχαριστώ να έχουμε καλές εμπνεύσεις, παλιό καλό τραγούδι του Παπακωνσταντίνου, το γκρίζο φόντο φυλακίζει το φως και μετά το αφήνει εξασθενισμένο να μας φωτίσει, λατρεύω την εικόνα όταν ανάμεσα από τα σύννεφα προβάλλει ο ήλιος και έτσι ένιωσα με το χαμόγελο του μικρού ;)

1:18 PM  

proserpina, δυστυχώς αυτό είναι για μένα το ελλάτωμά του, πώς μπορώ να το διορθώσω ξέρεις;;;;;;)

1:20 PM  

Το πρώτο που μου έρχεται είναι να μειώσεις το μέγεθος των φωτογραφιών, στον blogger μπορείς να διαλέξεις μικρό, μεσαίο ή μεγάλο. Μου φαίνεται όμως οτι δεν τις βάζεις απο εκεί τις εικόνες, ε;

4:20 PM  

Καλησπέρα!!
Και το δέντρο σας είναι πάντα εκεί!

:))

5:59 PM  

Δεν μου βγήκε η 'παραπομπή', συγνώμη:
http://imiaimos.blogspot.com/2007/01/blog-post_31.html

8:44 PM  

πανέμορφο το νέο σου περιβάλλον!!!
μου φαίνεται οτι η πόλη μας αρχίζει να σε επιρρεάζει....;)

τα λόγια σου μου θύμισαν πολύ δικές μου σκέψεις,
άλλωστε και γω κάθε μέρα στα λεωφορεία αυτά παρατηρώ.
μόνο που δεν είχα την τύχη να μου χαμογελάσει κανένας πιτσιρίκος ως τώρα και να μου φτιάξει τη μέρα.
είσαι τυχερός!

9:39 AM  

Φιλαράκι στριτ, τα καινούρια χρώματά σου μου θύμισαν τη λάμψη του μελιού και μ' αρέσουν πολύ... Σου πάνε :)

Για τις φωτό, κάτι θα κάνεις εσύ να κάτσουν εντός πλαισίων. Και να μην κάτσουν όμως, δεν έχει καμία σημασία.

Η ιστορία σου με τα Ίμια μου έσφιξε την ψυχή. Μπράβο που την κατέθεσες, μπράβο που την έβγαλες από μέσα σου, μπράβο που δεν ξέχασες.

Το γέλιο του πιτσιρικά ήταν όλα τα λεφτά. Κοίτα τι χάνω που δε χρησιμοποιώ συγκοινωνίες...

Κατά τις 3 του Μάρτη θ' ανέβω στην πάνω πόλη. Για δώσε κανένα στίγμα μπας και πιούμε καφέ. Και μακάρι να είναι γκρίζα η μέρα. Θα τη ζεσταίνουν χαμόγελα και καπουτσίνο ... Άντε ίσως και κανένα lagavulin :)

5:06 PM  

proserpina, έχεις δίκιο από το photobucket τις κατεβάζω ;)

11:39 AM  

ημίαιμε, καλός ήλθες στο φτωχικό μου, πολύ χαίρομαι που το δέντρο είναι ακόμα κει και ας είναι κεραυνοβολημένο, πολύ μου λείπει η Ζεστή Κοιλάδα (Βάλια Κάλντα) μάλιστα πριν από λίγο καιρό το συζητούσαμε. Με έκανες να γυρίσω πίσω και να χαζέψω τις φωτό από κει, έχω κατεβάσει κάμποσες και δω αν πας στο Νοέμβριο 2005 έχω μερικά ποστ από κει ;)

12:14 PM  

jojo, η τύχη χαμογελάει στους πρωτάρηδες λένε ;) λες να με έχει επηρεάσει τελικά η Πάνω Πόλη;;;;;;)

12:16 PM  

νυχτερινό φιλαράκι, και γω έχανα πολλά τόσα χρόνια με τη μηχανή ελάχιστες φορές έπαιρνα κάποιο μέσο,δεν ξέρω αν θα μπορέσω να κάνω κάτι με τις φωτό, πάντως θα προσπαθήσω. Όσο αφορά τα Ίμια, ένιωθα την ανάγκη να τα βγάλω από μέσα μου όπως τα έζησα, ήταν καιρό μέσα μου και με τρώγανε, είναι κάτι που δεν μπορώ να ξεχάσω. Ανέβα εσύ στην Πάνω Πόλη και θα πάμε για καφέ ;)

12:25 PM  

Kalispera,prosfata anakalypsa tin sygekrimeni selida kai einai katapliktikh.Akoma pio oraio einai o amesos tropos kai i afhghsh poy kanete.

12:46 AM  

徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信社,徵信

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home