"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Το γεράκι και ο λύκος stories of the city stories of the streets: Το γεράκι και ο λύκος

stories of the city stories of the streets

Thursday, March 29, 2007

Το γεράκι και ο λύκος






Όταν πρωτοείδα το Γεράκι και ο λύκος ήμουν γύρω στα 12, ερωτεύθηκα αμέσως τη Μισέλ Φάιφερ, αλλά και η ιστορία της ταινίας έμεινε χαραγμένη βαθιά μέσα μου. Ήταν ένα ωραίο παραμύθι όπου ένα ερωτευμένο ζευγάρι είναι καταραμένο να συναντιέται μόνο όποτε ο Ήλιος αντικρύζει το Φεγγάρι. Η γυναίκα την ημέρα μεταμορφώνεται σε γεράκι (ποια άλλη άραγε θα μπορούσε να ήταν εκτός της Φάιφερ;) και ο άντρας το βράδυ γίνεται λύκος (Ρούντγκερ Χάουερ), ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στους δύο εραστές τους είναι ένας κλέφτης (Μάθιου Μπρόντερικ).






Κάθε ανατολή και δύση, τις στιγμές που εμφανίζονται και οι δύο ουράνιοι εραστές στον ουρανό, τότε μόνο συναντιούνται για ελάχιστες στιγμές. Κάτι τέτοιο περίπου ζω αυτό τον καιρό. Η Β δουλεύει από το πρωί μέχρι αργά το απόγευμα, που κάποιες φορές τραβάει και ώς το βράδυ. Εγώ πάλι πιάνω δουλειά το απόγευμα και γυρίζω σπίτι αργά το βράδυ. Πάντως ούτε η Β γίνεται γεράκι ούτε γω λύκος και φυσικά δεν χρειαζόμαστε κανέναν κλέφτη...






καλά δεν παίρνω και όρκο...





Ευτυχώς η Β που κρατιέται με νύχια και δόντια να μείνει ξύπνια το βράδυ (ξέρω μερικές φορές ότι είναι πολύ κουρασμένη) και βρισκόμαστε για λίγες στιγμές, αλλιώς θα βλέπαμε συνέχεια ο ένας τον άλλον να κοιμάται. Η Β είναι ο ήλιος και ο γραφών το Φεγγάρι (τρομάρα μου). Περιμένω το Σαββατοκύριακο σαν το φαντάρο που παίρνει την έξοδό του. ΄
Είναι υπέροχο πάντως κάθε βράδυ όσο κουρασμένος και να είμαι με το που ανοίγω την πόρτα του σπιτιού μου με περιμένει η πιο μεγάλη αγκαλιά, το πιο ζεστό χαμόγελο, το πιο τρυφερό φιλί. Και αν και μερικές φορές γυρνάω μαυρόασπρος γεμίζω χρώμα και αν και μερικές φορές φτάνω στο σπίτι με ένα κεφάλι που ζυγίζει τουλάχιστον ένα τόνο, με μιας γίνεται πανάλαφρο και αν και μερικές φορές τα μούτρα μου φτάνουν στο πάτωμα με το που σε αντικρύζω στο πρόσωπό μου σχηματίζεται το πιο μεγάλο χαμόγελο. Είναι απίστευτο να γυρνάω μέσα στη βαθιά νύκτα και να αντικρύζω τον Ήλιο, με γεμίζει ενέργεια και μια περίεργη αισιοδοξία, έστω και για αυτές τις λίγες μοναδικές στιγμές. Η έκλειψη στο δικό μας παραμύθι γίνεται κάθε Σαββατοκύριακο.

Μερικές φορές μπερδεύεσαι πού τελειώνει το παραμύθι και πού αρχίζει η πραγματικότητα ή και το αντίθετο, αν όμως έχεις αυτή την ασπίδα...
posted by street spirit at 11:24 AM

16 Comments:

Χεχεχε

Ωραίο έργο όντως :)

Το "δράμα" σου όμως το έπαιξε ο Βέγγος με μεγαλύτερη επιτυχία είναι η αλήθεια :ppp

12:52 PM  

:))))

7:13 PM  

Αχ τί γλυκόοοο. Να 'στε πάντα έτσι! (ωχ, δεν εννοώ να μη βλέπεστε, καταλαβαίνεις, έτσι;)

Ωραίο και το τραγουδάκι! (χεεε, το κατάλαβα οτι είναι γερμανοί, εμπρός στο δρομο που χάραξαν οι Wolfsheim! Τί; Αυτοί είναι παλαιότεροι; Ε, τεσπαν. Ωραίοι πάντως!!!)

Άντε, και να γράφεις πιο συχνα, ε;

10:53 PM  

darthiir, πάντα θες να με προσγειώνεις γιατί άραγε;;;;)για θύμισέ μου πώς λεγόταν η ταινία του Βέγγου;;;;;

1:36 AM  

confused, ;)

1:41 AM  

proserpina, άστα αυτά ξέρω πολύ καλά τι εννοείς χεχε ;) αν και παλιοί είδες πόσο τωρινοί ακούγονται;;;;)

1:45 AM  

Η αλήθεια είναι πως με τους τίτλους δεν τα πάω καλά...
Είναι εκεί που είναι παντρεμένος με την ... (μου διαφεύγει το όνομά της παρότι είναι σαν να τη νβλέπω μπροστά μου) και δουλεύουν ανάποδη βάρια :)))

9:27 AM  

Ακριβώς έτσι ήταν η προγούμενή μου 2ετία. Αλλά άλλαξε προς το πολύ καλύτερο.
Σού εύχομαι να γεμίσει η ζωή σου Σαββατοκύριακα (αν το θες).

12:18 PM  

darthirr, αυτό με την Τρυφίλλη είναι;;;)

1:28 PM  

0comments, μα φυσικά τη θέλω αυτή την ευχή, ελπίζω να τα καταφέρω όπως και συ ;)

1:29 PM  

πολύ γλυκό! τι άλλο να πω.. :)
Καλό, πολύχρωμο Σαββατοκύριακο!

8:01 PM  

Ώχ;;;
Όχι, άλλη είχα στο μυαλό μου αλλά τώρα με μπέρδεψες..
Πάντως είναι αυτό με τους απεργοσπάστες αν δεν κάνω λάθος ;)

11:06 AM  

ελπίζω να διάβασε αυτό το κείμενο...αν δεν το διάβασε ψυθίρισέ της το εσύ στ'αυτί.. :)

12:47 AM  

wisdom,και συ είσαι πολύ γλυκιά ;)

12:52 PM  

darthiir, επίτηδες το έκανα χεχε ;)

12:53 PM  

ο,τι... λωλοστεφανη, καλώς ήλθες από τα μέρη μου, φυσικά και δεν έχει ιδέα γι'αυτό το κείμενο, λες να της το ψυθιρίσω στ'αυτί, χμ, καλή ιδέα μπορεί και να το κάνω ;)

12:55 PM  

Post a Comment

<< Home