"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Bang bang είσαι νεκρός ξανά stories of the city stories of the streets: Bang bang είσαι νεκρός ξανά

stories of the city stories of the streets

Wednesday, April 18, 2007

Bang bang είσαι νεκρός ξανά

Πώς μπορώ να γίνω μέρος του συνόλου, πώς μπορώ να μην περνάω απαρατήρητος, να μην είμαι αόρατος, να τραβάω τη ματιά σας, να δέχομαι τον χαιρετισμό σας, το χαμόγελό σας και όχι την περιφρόνηση και τον χλευασμό σας. Bang bang είσαι νεκρός. Έχω ανάγκη τον σεβασμό σας, να ανήκω κάπου, να ασχολούνται μαζί μου, να μοιράζομαι χαρές και λύπες, γέλια και κλάματα, να κάνουμε πλάκες και πειράγματα. Στην οικογένειά μου δεν υπάρχει χρόνος για να τον μοιραζόμαστε μεταξύ μας, οι γονείς μου τρέχουν συνέχεια για να προλάβουν να πληρώσουν λογαριασμούς και τράπεζες, να πάρουν καινούργιο αυτοκίνητο, ένα δεύτερο κινητό, ένα καλύτερο σπίτι. Α, ναι μιλάμε στο κινητό που μου πήραν, με ρωτάνε αν τα πήγα καλά στο σχολείο και έπειτα μου λένε ότι θα αργήσουν γιατί πρέπει να κάνουν υπερωρίες στη δουλειά τους. Οι δικοί μου μοιάζουν με τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας είναι σαν να είναι η φωνή (motherboard) του διαστημόπλοιού μου, ναι περισσότερο μοιάζουν με φωνή παρά με οντότητα. Μου δίνουν παραπάνω χαρτζιλίκι, μάλλον γιατί νιώθουν τύψεις που δεν έχουν χρόνο να μοιραστούν μαζί μου, bang, bang είσαι νεκρός ξανά. Να σας δώσω το χαρτζιλίκι μου; Δεν είμαι ζητιάνος, αλλά είμαι διατεθειμένος να κάνω ό,τι μου ζητήσετε. Bang bang είσαι νεκρός ξανά. Βαρέθηκα να με παραγκωνίζεται, να με σπρώχνεται σαν να με αγνοείται, να χαχανίζετε πίσω από την πλάτη μου, να είμαι αόρατος. Η μοναξιά είναι μεγάλη αλλά και το να σας βλέπω όλους μαζί να γελάτε, να περνάτε καλά και γω να ‘μαι στην άκρη μόνος πονάει περισσότερο. Μα πιο πολύ πονάει που δεν γνωρίζετε ούτε το όνομά μου, για να μην πω την ύπαρξή μου. Bang bang είσαι νεκρός ξανά.
Ψάχνω έναν τρόπο να βρω για να μου δώσετε σημασία, να δείτε ότι υπάρχω, ότι είμαι δίπλα σας, να μάθετε το όνομά μου.
Bang bang είσαι νεκρός ξανά.
Ίσως ο θάνατος μού δώσει αυτή τη λύση, ναι αλλά ο δικός μου ή ο δικός σας;
Bang bang είμαι νεκρός…

Πόσες φορές το έχουμε δει αυτό το έργο... έγινε μέχρι και θεατρικό έργο που παίζεται στα σχολεία επιμορφωτικά, έγινε και ταινία, όμως...





Ό,τι έγινε τη Δευτέρα στη Virginia επηρέασε και επηρεάζει όλο τον πλανήτη, γιατί δεν είναι η πρώτη φορά και σίγουρα όχι η τελευταία.




Αρκετοί λένε ότι φταίει η οπλοκατοχή, δύο στους τρεις Αμερικανούς οπλοφορούν, δηλαδή περίπου 200 εκατ. άνθρωποι. Κάποιοι λένε ότι στις πολιτείες όπου επιτρέπεται η οπλοφορία παρατηρείται μειωμένη εγκληματικότητα και τονίζουν ότι στην Ελβετία όπου υπάρχει το ίδιο μέτρο η εγκληματικότητα είναι σχεδόν μηδαμινή. Το όπλο τούς προσφέρει κάλπικη ασφάλεια και αυτοεκτίμηση, αλήθεια ποιος μπορεί να σου αντιμιλήσει όταν κραδαίνεις ένα όπλο μπροστά του; Με το όπλο γίνεσαι λοιπόν κάποιος από κανένας, όλοι σε προσέχουν. Η ανασφάλεια που υπάρχει στην Αμερική (όπως γράφουν οι δρόμοι) και που συνεχώς διογκώνεται χάρη στις φιλότιμες προσπάθειες της κυβέρνησης έχει ως αποτέλεσμα κάποιες καλές χριστιανικές πάντα βιομηχανίες να γίνονται πλουσιότερες. Κάποιοι φοιτητές εύχονταν να είχαν όπλα μαζί τους για να είχαν την ευκαιρία να... απαντήσουν στον ένοπλο, σίγουρα την επόμενη φορά θα έχουν. Η πρόταση είναι απλή δώστε όπλα σε όλους μικρούς και μεγάλους, ίσως έτσι να μη χρειάζονται καμία αλ γκάιντα club να τους τρομοκρατήσει και φυσικά οι βιομηχανίες να... έχουν τη δυνατότητα να βγάλουν ένα κάποιο κέρδος.


ΥΣ Από τα Λύκεια τώρα στα Πανεπιστήμια σαν ένας ιός που εξαπλώνεται...

ΥΣ2: Άκου αυτό ή αυτό

ΥΣ3: Και από την πλευρά των μπλόγκερ

ΥΣ4: Ο δολοφόνος για άλλη μια φορά είναι ο... διπλανός μας, ίσως αύριο να είμαστε εμείς(;;;;)



ΥΣ5: Ο Μάικλ Μουρ είχε κάνει μια φιλότιμη προσπάθεια με τον Ακήρυχτο Πόλεμο, αλλά όσο υπάρχουν άνθρωποι που φτιάχνουν άγαλμα στον πρόεδρο της εθνικής ένωσης όπλων, Τσαρλς Ίστον ή με πιο σωστή προφορά Χέστον, τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Ο εναγκαλιασμός των ΗΠΑ με τη βία θα συνεχίζεται μέσα και έξω από αυτήν...

19/4 ΥΣ: Βίντεο που τράβηξε ο ίδιος ο δράστης και το έστειλε στο nbc, πόσο εξοικειωμένοι έχουμε γίνει με την tv, λένε πως ήταν διαταραγμένος, μήπως δεν είμαστε όλοι;;;;; Αλήθεια πόσα ακόμα τέτοια βίντεο θα δούμε στο μέλλον;;;;;


UPDATE 23/4: Από την Περσεφόνη ειδικά αφιερωμένο σ'ευχαριστώ
posted by street spirit at 12:43 PM

21 Comments:

!!!!!!!!!!!


μπε φίλε!

9:43 AM  

provate, τι γλίτωσες;;;;;)

12:21 PM  

Πωω ρε συ spirit μου έχει δεθεί το στομάχι κόμπος με το ποστ σου...Και το πρώτο τραγούδι ταιριάζει τοοοσο γάντι στην υπόθεση...

Πόσες φορές το έχουμε δει αυτό το έργο, πόσα ακόμα τέτοια βίντεο θα δούμε, πόσο ακόμα αίμα θα θρηνήσουμε for nothing, how long, how long must we sing this song??? Ουφφφφφφφφφ

1:51 PM  

tell me why i don't like mondays - που έλεγε και ο Bob πριν γίνει Sir..
:(

5:00 PM  

Δεν μπορώ να το σχολιάσω εξαπλώνεται σαν λιμός αυτό το πράγμα.

Ασχετο δωσε πληροφορίες για τον ΟΣΕ γιατι δεν βρήκα εγω αυτά τα δρομολόγια στην ιστοσελίδα τους αλλά μόνο τα ακριβά?

6:43 PM  

proserpina, μάλλον very long

10:36 AM  

citronella, tell me why? ή αλλιώς monday bloody monday

10:37 AM  

μαράκι,εξαπλώνεται σαν λοιμός. Όσο για το τρένο το πιο απλό πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις τηλ. στο 1110 και να ζητήσεις για τα απλά δρομολόγια με τις καινούργιες αμαξοστοιχίες, που κάνουν το δρομολόγιο, νομίζω ότι όλα είναι 500 κάτι (501, 502 κ.λπ.), σου μιλάει ο ειδικός ;)

10:44 AM  

Δεν είδα καθόλου ειδήσεις τον τελευταίο καιρό... Έχω ανατριχιάσει... Τελικά πόση αλήθεια έχει εγκλοβιστεί σε αυτό το έργο?

είναι ν'απορεί κανείς...

11:13 AM  

fibi μου, είσαι τυχερή που δεν βλέπεις τηλεόραση, μακάρι να απελευθερωθεί η αλήθεια ;)

12:50 PM  

ναι πολλοι λενε οτι φταιει η οπλοκατοχη αλλα οχι αρκετοι
την ημερα που εγινε το σκηνικο στο πανεπιστημιο μπηκα στο site του cnn οπου ειχαν ερωτηση Poll αν πιστευετε οτι ο ελεγχος της οπλοχρησιας θα περιοριζε στο μελλον τετοια φαινομενα.
Το 65% περιπου 12000 ....ειπαν οχι.
Φταινε τα τραγουδια του φταιει κ ο λυραρης.....

3:35 PM  

michail, έτσι είναι, αυτή είναι η νοοτροπία τους όπως εμείς στο πορτοκαλί φανάρι γκαζώνουμε για να περάσουμε ή δεν σταματάμε σχεδόν ποτέ στη διάβαση πεζών για να περάσει ο πεζός, είναι η νοοτροπία μας που φταίει

11:44 AM  

δεν νομιζω πως το θεμα ειναι να γινουμε μελος ενος κοινωνικου συνολου. Αυτη ειναι μια ιδεα που μας την εχουν φυτευσει... στο αορατο προσπαθουμε να γινουμε ομαδα και τα καταφερνουμε. Οταν ομως, δεν τα καταφερουμε και στο ορατο... εκει γινεται το θεατρο.
.
δεν καταλαβα τι ακριβως εγραψα, ξερω ομως, τι ηθελα να πω...

6:03 PM  

confused, είτε στο ορατό είτε στο αόρατο έχουμε την ανάγκη να είμαστε αποδεκτοί, ευτυχώς και δυστυχώς

1:52 AM  

Χέστον... μια λέξη... και βγήκε ο προεδράρας και είπε οκ, είναι δράμα αυτό που συνέβη, αλλά τα όπλα είναι μπλα μπλα μπλα... υπέρ της οπλοκατοχής. Που μοιραία θα φέρει και την αλλόγιστη οπλοχρησία και τελικά τον θάνατο.
Δεν γυρνάμε καλύτερα στις σπηλιές, να ξέρουμε και πού βαδίζουμε;

11:36 AM  

Ωχ τώρα είδα το τελευταίο update και κοψοχολιάστηκα - τί ευχαριστείς καλε; Εγώ ευχαριστώ που μου έδωσες αφορμή να σκεφτώ... (μα πώς τα λέω, πώς τα λέω ο ηλεκτρολόγος)

12:05 PM  

Με τοσα προβληματα στον κοσμο αναρωτιεμαι ποτε θα προλαβουμε να τα λυσουμε πριν να τον καταστρεψουμε..(σφυζω απο αισιοδοξια η ατιμη!) :/

1:47 AM  

finally connected, ελπίζω να μη γίνουμε θέατρο ;)

12:23 PM  

proserpina, με συμπλήρωσες όσο καλύτερα γινόταν γι'αυτό το ευχαριστώ ;)

12:24 PM  

juanita, μα στην ουσία δεν έχουμε βγει από τις σπηλιές ;)

12:25 PM  

iliaxtida, τον καταστρέφουμε και αυτό είναι το υπέροχο, θα γλιτώσει από μας (αυτό θα πει αισιοδοξία) ;)

12:26 PM  

Post a Comment

<< Home