"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Εντοιχισμένος ο καινούργιος Πάσχας stories of the city stories of the streets: Εντοιχισμένος ο καινούργιος Πάσχας

stories of the city stories of the streets

Wednesday, April 04, 2007

Εντοιχισμένος ο καινούργιος Πάσχας





Με αεροπλάνα και βαπόρια (πού να 'ξερε η Μπέλου),αλλά και αυτοκίνητα, τρένα και ό,τι άλλο προαιρείστε, σχεδόν όλοι εγκαταλείπουν τις μεγάλες πόλεις και πάνε στα χωριά τους και τα νησιά τους για να γιορτάσουν το Πάσχα. Ο τελευταίος ας κλείσει την πόρτα... Αν ένας ξένος ερχόταν στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη αυτές τις μέρες θα νόμιζε ότι ήρθε σε λάθος πόλη, με τόση ερημιά, με λίγα αυτοκίνητα, χωρίς κίνηση και λίγο κόσμο, θα περίμενε ίσως κάποιον κήρυκα να κυκλοφορεί στο δρόμο με ταμπέλα «ήρθε το τέλος». Αν πάλι ένας ξένος μού ζητούσε να του προτείνω πότε να έρθει στην Ελλάδα - εκτός από το καλοκαίρι - σίγουρα θα του πρότεινα το Πάσχα, γιατί είναι μοναδικό στον κόσμο. Υπάρχουν τόσα έθιμα σε τόσα διαφορετικά μέρη. Από τις φωτιές στον Πύργο της Σαντορίνης ώς τον επιτάφιο που μπαίνει στη θάλασσα στην Ύδρα και από τον πόλεμο των βροντάδων της Χίου ώς το σπάσιμο των μπότιδων (των σταμνών) στην Κέρκυρα. Από την Καστοριά και το μοναστήρι Αγίων Αναργύρων Μελισσότοπου μέχρι τα Πετροκέρασα, το χωριό με το μοναδικό δικαίωμα να φυλάει τον τίμιο σταυρό από την Κυριακή των Βαΐων ώς Μ. Δευτέρα. Και από το τσούγγρισμα των κόκκινων αβγών μέχρι τη σούβλα και το μαστέλο (σιφναίικο). Από την Πάτμο και το έθιμο του ιερού νιπτήρα ώς τη Δράμα και την περιφορά της εικόνας της Ανάστασης. Το Γλυκή μου έαρ είναι το χιτ αυτού του καιρού και ιδίως αν τύχει να το ακούσει από κάποια παιδική χορωδία (δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή τη στιγμή)θα του μείνει αξέχαστη. Όμως θα του έλεγα να αποφύγει τους δρόμους και κυρίως τις εθνικές οδούς γιατί εκεί επικρατεί ένα διαφορετικό έθιμο πιο μαύρο και αιματηρό...




Κάτι για να μας κρατάει σε εγρήγορση και για να μας βάλει σε σκέψη όλους εμάς λίγο πριν πιάσουμε τα τιμόνια και αφού γεμίσουμε τα αυτοκίνητα με τους ανθρώπους μας και τα πράγματά μας, ένα γράμμα-κραυγή:

Μαμά βγήκα με τους φίλους μου.
Πήγα σε ένα πάρτυ και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πει, να μην πιω αλκοόλ.
Μου είχες ζητήσει να μην πιω επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά, έτσι ήπια ένα αναψυκτικό.
Ήμουν υπερήφανη για μένα, γιατί είχα ακούσει αυτό που τόσο γλυκά με είχες συμβουλεύσει πριν φύγω, να μην πιω αν πρέπει να οδηγήσω, σε αντίθεση με αυτό που μου έλεγαν οι φίλοι μου.
Έκανα τη σωστή επιλογή, η συμβουλή σου ήταν η σωστή.
Όταν το πάρτυ τελείωσε όλοι μπήκαν στα αυτοκίνητα τους χωρίς να είναι σε θέση να οδηγήσουν.
Εγώ πήρα το αμάξι μου Ήμουν σίγουρη ότι Ήμουν καθαρή.
Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμά αυτό που με περίμενε .. ..
Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω ένα αστυνομικό να λέει
«το παιδί που προκάλεσε το δυστύχημα ήταν μεθυσμένο».
Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή.
Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και Εγώ προσπαθώ με όλες μου
τις δυνάμεις να μην κλάψω.
Ακούω τους γιατρούς να λένε ότι αυτή η κοπέλα δεν θα τα καταφέρει.
Είμαι σίγουρη ότι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν φανταστεί όταν έτρεχε τόσο πολύ.
Στο τέλος αυτός είχε αποφασίσει να πιει και Εγώ Τώρα πρέπει να πεθάνω.
Γιατί το κάνουν αυτό μαμά ? αφού ξέρουν ότι θα καταστρέψουν ζωές ?
Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια.
Πες στην αδερφή μου να μην φοβηθεί στο μπαμπά να είναι δυνατός .
Κάποιος έπρεπε να πει σε αυτό το παιδί ότι δεν έπρεπε να πιει αν θα οδηγούσε.
Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ Τώρα να Ήμουν ζωντανή> ...> ..
Η ανάσα μου γίνετε όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι μαμά..
Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη .
Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά> ...> .και να σου πω πόσο σε αγαπάω
Σε αγαπάω μαμά > ...> .αντίο!!!
Αυτές οι λέξεις γραφτήκαν από μια δημοσιογράφο που ήταν παρόν σε ένα δυστύχημα.
Η κοπέλα ενώ πέθαινε ψυθίριζε αυτές τις λέξεις η δημοσιογράφος τις έγραφε σοκαρισμένη.
Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μια εκστρατεία εναντίον της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.


ΕΝΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΣ ΚΑΙ... ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ



ΥΣ: Φεύγω και γω τελικά με αυτοκίνητο...

ΥΣ2: Προσοχή μη σουβλίσετε τον φίλο μου πρόβατο...
posted by street spirit at 1:09 PM

24 Comments:

καλό πάσχα φίλε! καλή ανάσταση! να χαίρεσαι τις αγάπες σου... και να σε χαίρονται! πολλά φιλιά!


μπεεεεε

:-))))

11:08 AM  

This comment has been removed by the author.

6:45 PM  

Άντε καλός οβελίας...

Εγώ πάντως θα τηνε σπάσω την στάμνα την πρώτη ανάσταση τζιέριμ'

Καλή ανάσταση :)

6:45 PM  

Καλό Πάσχα και να περάσεις όμορφα :))

6:59 PM  

φίλε μου πρόβατε, βγήκες από την κρυψώνα σου;;;;;πολύ ριψοκίνδυνο σε βρίσκω ;) χρόνια πολλά

8:03 PM  

darthirr, θα τηνε σπάσεις ε τότε υπέροχα θα περάσεις ;) χρόνια πολλά

8:04 PM  

confused, να περάσεις υπέροχα, χρόνια πολλά

8:07 PM  

Συγκλονιστικό το κείμενο ...της ασφάλτου. Υπέροχη η σκέψη σου! Μακάρι φέτος να σε ακούσουν/με όλοι & να μη χυθεί αίμα.
Ανάσταση σε όλους τους τομείς της ζωής σου σου εύχομαι, μέσα από την καρδιά μου!!!
Φιλιά

10:24 PM  

Kαλή ανάσταση να έχετε αγαπητέ, εις το επανειδήν

υγ: δεν έχω να καταθέσω κάτι δίπλα, τα άδειασα όλα στην ίδια και αποχώρησα :)

11:47 PM  

θα γελασω, φανταστηκα. Κακως, βεβαια! Δεν ειχα ποτε αφορμη για κατι τετοιο απο σενα. Στο τελος χαμογελασα...
παραξενο πραγμα η δημοσιογραφια και οι τελευταιες στιγμες της ζωης.

6:50 PM  

Καλό Πάσχα, και να τα περάσετε όμορφα:)

10:12 AM  

Χρόνια σου Πολλά & Πολύ Καλά γλυκό Πνεύμα!

2:19 AM  

Να 'σαι πάντα γλυκιά!
Και να ζήσεις ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

1:59 PM  

perases k to maliako??

12:44 AM  

ηλιαχτιδα, χρόνια πολλά και καλυτερότερα ;)

1:05 PM  

fibi, ελπίζω να είχες και συ το ίδιο καλή ανάσταση όπως και γω, όσο για δίπλα καλύτερα που τα άδειασες στην ίδια ;)

1:07 PM  

finally connected, θα σε κάνω και να γελάσεις εκτός από το να χαμογελάσεις, παράξενο πράγμα είναι ο άνθρωπος ;)

1:08 PM  

citronella, ελπίζω να πέρασες και συ υπέροχα ;)

1:09 PM  

0 comments, πραγματικά έπιασες 0 πού πάει το γλυκιά;;;; μάλλον μπερδεύτηκες αλλά δεν πειράζει, πάντως χρόνια σου πολλά

1:10 PM  

drskrafida, ευτυχώς πέρασα από τον Μαλιακό αλλά από το αντίθετο ρεύμα, πραγματικά τους λυπήθηκα αυτούς που ήταν στο ρεύμα για Κάτω Πόλη (Αθήνα), από τη Λαμία που είδα μέχρι σχεδόν τη Στυλίδα πηγαίνανε σημειωτόν ;)

1:13 PM  

This comment has been removed by a blog administrator.

3:40 PM  

Ωχ αμάν, νόμιζα οτι είχα κάνει comment αλλά τελικά δεν (απο νωρίς με πιάνει αυτό το άτιμο το altzheimer)

Αυτό το κείμενο στο τέλος το έχω διαβάσει, μου το είχαν στείλει με mail, συγκλονιστικό...με όλη τη σημασία της λέξης...

Λογικά θα έχεις γυρίσει τώρα, οπότε εύχομαι Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά!!!

(πωω, και το χαμστεράκι στο ροζ αυτοκίνητο όλα τα λεφτά :))

12:14 AM  

proserpina, χρόνια πολλά, τον είδα και γω είναι αλήθεια ;) όντως γύρισα, το αλτσχάιμερ θέλει προσοχή, να παίζεις sudoku το κείμενο το πήρα από email και γω, το χαμστεράκι μού θύμισε αυτό που είχα όταν ήμουν μικρός ;)

12:37 PM  

成人影城,成人網站,18成人,成人影片,聊天室,ut聊天室,尋夢園聊天室,18成人,成人網站,成人影片,ut聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,a片,微風成人,a片,A片,成人影城,聊天室,尋夢園聊天室,A片,成人網站,18成人,成人影片,微風成人區,a片,成人網站,18成人,微風成人,ut聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,A片,成人影城,成人網站,18成人,成人影片,聊天室,ut聊天室,A片,成人影城,成人網站,18成人,成人影片,聊天室,尋夢園聊天室,a片,聊天室,尋夢園聊天室,ut聊天室,A片,成人影城,成人網站,成人影城,a片,A片,A片,成人影城,成人網站,18成人,成人影片,微風成人,聊天室,尋夢園聊天室,ut聊天室,成人影城,成人網站,18成人,微風成人,聊天室,尋夢園聊天室,ut聊天室,成人網站,成人影片,微風成人,聊天室,ut聊天室,a片,A片,成人影城,a片

12:24 PM  

Post a Comment

<< Home