"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Η βαλίτσα... stories of the city stories of the streets: Η βαλίτσα...

stories of the city stories of the streets

Tuesday, May 22, 2007

Η βαλίτσα...



Χώρος: Παντούλαντ
Χρόνος: Χθεστωραύριο
Τρόπος: Κανένας
Μουσική: Αγαπημένη

Έχει σκοτάδι εδώ μέσα, δεν μπορώ να κουνηθώ, το σώμα μου είναι μουδιασμένο, το κεφάλι μου πονάει, το μυαλό μου είναι ζαλισμένο. Βλέπεται ο προηγούμενος βιαζόταν να με αφήσει και έτρεχε, πέρα-δώθε εγώ τι περιμένατε να μην είμαι ζαλισμένος; Ο αέρας είναι ελάχιστος εδώ μέσα, είμαι κουλουριασμένος σαν φίδι. Α... μόλις κατάφερα να κουνήσω τον αντίχειρά μου. Ακούω κάτι σαν κύματα, πού με άφησε ο αθεόφοβος; Σίγουρα, είμαι κάπου κοντά σε θάλασσα. Άραγε είναι κανείς εδώ κοντά; θέλω να φωνάξω αλλά φωνή δεν βγαίνει, θέλω να κουνηθώ αλλά μόνο τον αντίχειρα κουνάω, θέλω να αναπνεύσω αλλά μόνο ψήγματα οξυγόνου εισπνέω, θέλω να δω αλλά μόνο σκοτάδι κοιτάω. Είμαι μέσα σε μια βαλίτσα, δεν θυμάμαι πώς πρωτοβρέθηκα μέσα της, όμως έκτοτε πολλοί είναι ιδιοκτήτες της, κανείς όμως δεν την ανοίγει. Ολοι τη μεταφέρουν από ένα μέρος σε άλλο και την παρατάνε. Κανείς δεν την ανοίγει. Ολοι της μιλάνε, αλλά δεν την ακούνε. Κανείς δεν την ανοίγει. Ακούω παφλασμό κυμάτων είμαι σίγουρα κοντά στη θάλασσα. Μάλλον πολύ κοντά. Ακούω και κάτι άλλο, νομίζω ότι είναι κεραυνοί, ίσως να έρχεται καταιγίδα. Με τον αντίχειρά μου κάτι πιάνω σαν σκόνη, σαν άμμο. Ίσως είμαι σε μια παραλία. Σίγουρα είναι κεραυνός, αυτό που ακούω και η θάλασσα αγριεύει. Ίσως ο επόμενος κάτοχος της βαλίτσας να γίνει η θάλασσα. Έλα κύμα, πάρε με. Ίσως η θάλασσα με ακούσει. Θα με πάρει στην αγκαλιά της, θα ανοίξει τη βαλίτσα και θα απελευθερωθώ.
Έλα κύμα, σε περιμένω...


ΥΣ: Αυτό το παραμύθι έφτιαξα σε σχέση με την εικόνα και τη μουσική
ΥΣ1: Πήρα τη σκυτάλη από την pooka, η οποία είχε την είχε πάρει νωρίτερα από τη Λίνα, αλλά και από την proserpina ποιος θα πάρει όμως τη σκυτάλη από μένα;;;;;
Προτείνω την citronella, την proserpina, τη wisdom, iliaxtida, argyrenia αν θέλετε και μπορείτε και φυσικά όποιον έχει τη διάθεση για παιχνίδια, απλά παίρνεται αυτή την εικόνα ή όποια άλλη θέλετε και πλάθεται μια ιστορία όπως εσείς θέλετε, βάλτε και τη μουσική-τραγούδι που σας μιλάει για την ιστορία σας


UPDATE 30/5: Την προηγούμενη Παρασκευή τη βαλίτσα της Αμαλίας την πήρε η θάλασσα και την άνοιξε και κείνη πέταξε στον ουρανό. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΜΑΛΙΑ. Ραντεβού την 1η Ιουνίου για να τιμήσουμε όλοι οι μπλόγκερ την Αμαλία
posted by street spirit at 2:56 PM

25 Comments:

ΦΟΒΕΡΟ... Πολύ πρωτότυπο:) Για αυτό εγώ κουβαλάω πάντα μαζί μου φουρκέτες για τα μαλλιά, ποτέ δεν ξέρεις σε τι μπορούν να χρειαστούν... ¨οπως να ανοίξεις μια βαλίτσα π.χ.:)

2:57 PM  

θα μπορουσε να ήταν η βαλιτσα κάποιου τύπου, που έχασε το πλοίο και βούτηξε για να το προλάβει!!!

η να την ξέβρασε η θάλασσα...
τι εχει μέσα όμως?

6:15 PM  

Απαπα...

Και ξεκινώντας να διαβάζω είπα πως στη σβούριξε.....

11:02 AM  

Καλά, η μουσική έδεσε φοβερά!
Με το καλό να έρθει το κύμα:)

(Ευχαριστώ και για την πρόσκληση, με την πρώτη ευκαιρία θα απαντήσω;)

11:07 AM  

pooka, κάτι ξέρεις εσύ ;)

1:07 PM  

drskafidas, πολλά θα μπορούσαν αλλά και τίποτα, εσύ τι νομίζεις ότι έχει μέσα;;;)

1:08 PM  

darthirr, κτύπα ξύλο!!!!! μ'αρέσει η θετική σου σκέψη ;)

1:08 PM  

citronella, έεεερχεται!!! ;)

1:09 PM  

Καλέ! Αμα σε πάρει η θάλασσα θα βουλιάξεις! looooool

Η μουσική υπέροχη...:)

1:31 AM  

proserpina, θα βουλιάξεις σ'έναν υπέροχο κόσμο ή θα επιπλέεις μέχρι να σε μαζέψει κάποιος πάλι;;;;;;)

1:35 AM  

πολύ όμορφο...

εγώ δεν ξέρω αν έχω αυτό το χάρισμα όμως, θα αυτοσχεδιάσω και βλέπουμε, ναι?


σε φιλώ

(να ξέρεις ότι ΠΑΝΤΑ έχω διαφορά φάσης)

2:50 PM  

Εικόνα
Μουσική
Ταξίδι

Γιατί ο δρόμος είναι αλήθεια, χίλια κι ένα παραμύθια,
είναι το σπίτι μας, δεν έχει τέλος...

Π.

4:39 PM  

Η μουσικη υπεροχη!!!Σ'ευχαριστω για την προσκληση,θα ανταποκριθω εντος των επομενων ημερων... :)

5:28 PM  

Όμορφο :))

1:36 PM  

αργυρένια, οι αυτοσχεδιασμοί είναι πάντα οι καλύτεροι ;) θα σου έλεγα ότι είσαι στην καλύτερη φάση

9:07 PM  

the muppet show girls, ο δρόμος είναι το σπίτι μας, είναι η αλήθεια χωρίς τέλος, είναι τα χίλια και ένα παραμύθια, πολύ όμορφο όλο αυτό που είπες ;)

9:12 PM  

iliaxtida, όποτε θες, όπως θες ;)

9:13 PM  

confused, ;)

9:14 PM  

thumamai pou otan eixe vgei to cd evaza sto repeat to kommati ki oneireuomouna. einai thlivero, gluko, aerino ki aisiodokso mazi.
einai stigmes pou niwthw pws eimai auti i valitsa. kai kouvalaw olo ton kosmo mesa mou.
gia emena to egrapses vre? lolz
kalimera :)

11:05 AM  

sikelia, ίσως πολλοί να νιώθουν έτσι εκτός από σένα, φαντάζεσαι πόσες βαλίτσες υπάρχουν στον κόσμο, περιμένοντας κάποιος να τις ανοίξει;;;; ίσως θα πρέπει να βρουν έναν τρόπο να ανοίγουν μόνες τους αυτόματα ;)

2:37 PM  

Μόλις χτες γύρισα με τη βαλίτσα στο χέρι.. :)

Πιστεύω να βρω χρόνο και έμπνευση, αλλιώς τουλάχιστον θα γράψω για ένα αληθινό ταξίδι ;)

11:27 PM  

ετοιμο!!!

6:18 PM  

wisdom, με τη βαλίτσα στο χέρι;;;; ό,τι καλύτερο ;)

10:10 PM  

iliaxtida, το είδα ;)

10:10 PM  

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,抓 姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,尋人,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,A片,抓姦,A片

12:22 PM  

Post a Comment

<< Home