"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: <strong><strong>Γκρίζαγη</strong></strong> stories of the city stories of the streets: <strong><strong>Γκρίζαγη</strong></strong>

stories of the city stories of the streets

Monday, July 02, 2007

Γκρίζαγη




















Οι φωτό για να δείτε τι καταστρέφουν οι φωτιές στο Πήλιο και στην Πάρνηθα


Κάθε χρόνο θεατές στο ίδιο έργο, δάση να καίγονται χωρίς κανείς να κάνει τίποτα. Κάθε φωτιά μια πληγή που αντί ο χρόνος να την απαλύνει, την ανοίγει. Κάθε φωτιά μια ανοικτή πληγή.Όλοι κατηγορούν όλους και αυτό είναι το πιο εύκολο μέρος της υπόθεσης. Έπειτα μιλάνε για αναδάσωση, μόνο που αντί να φυτρώνουν δέντρα φυτρώνουν βίλες, μοντέρνα αναδάσωση θα πει κάποιος ίσως. Φοβάμαι πραγματικά, μήπως τα παιδιά μας δεν προλάβουν να ζήσουν τη γη όπως τη ζήσαμε μεις, με τα πράσινα δάση, με τα κρυσταλλένια γαλαζοπράσινα νερά της θάλασσας, με το καθαρό μπλε του ουρανού. Λένε ότι αυτό τον κόσμο τον δανειζόμαστε από τα παιδιά μας... Έχεις δει από κοντά ένα καμένο δάσος; Μια ρυπασμένη θάλασσα;Το γκρίζο του ουρανού; Αυτό θέλετε λοιπόν για τα παιδιά μας;
Έναν κόσμο γεμάτο στάχτη και αποκαΐδια, έναν κόσμο γεμάτο τσιμέντο;
Μια Γκρίζαγη!!!!

















Πάνω από 100.000 στρέμματα έκαψε η φωτιά σ'όλη την Ελλάδα. Ο Κ Παπούλιας έστειλε το μήνυμα: «Ζούμε μέρες εθνικού πένθους»


Φέτος για πρώτη φορά έκανα μπάνιο σε μια θάλασσα που επέπλεαν αποκαΐδια, στη Χαλκιδική. Φοβάμαι να πάω στο Πήλιο που έχω στην καρδιά μου, δεν θα αντέξω να δω αυτή την καταστροφή. Αλλά έμαθα και για την Αγιά στον Κίσαβο, ένα υπέροχο φυσικό τοπίο, απαράμιλλης ομορφιάς, κάηκε και αυτό. Η Πάρνηθα, αλήθεια πόσα δάση είχαν μείνει στην Αττική; Ίσως ο τελευταίος των... Μοϊκανών έπεσε. Αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι καλύτερα, είτε είχαν φωτιές πέρυσι, είτε φέτος, είτε θα έχουν του χρόνου...

Αλήθεια τι μπορούμε να κάνουμε; Να γίνουμε εθελοντές όπως οι muppet show girls; Να προσέχουμε να μη βάλουμε εμείς καμιά φωτιά κατά λάθος; Να μη γίνουμε ίσως αυτοί που αγοράζουν το σπίτι στο βουνό ή στο καμένο δάσος ενισχύοντας όλη αυτή τη βιομηχανία; Να μη δεχθούμε τίποτα λιγότερο από την αναδάσωση όσων δασών κάηκαν; Να απαιτήσουμε λύσεις για να μην ξανασυμβεί; Ποτέ δεν έχω δει μια μεγάλη πορεία για τα δάση που έχουν χαθεί, για φανταστείτε το λιγάκι... Να κάψουμε τα σπίτια όλων αυτών που ενισχύουν αυτό το χάλι (λιγάκι ακραίο);
Αλήθεια τι θα πούμε στα παιδιά μας για το δάσος; Μια φορά και έναν καιρό ήταν το δάσος;
Το τραγούδι της επικαιρότητας


ΥΣ UPDATE (μετά τη Βουλή): Η ΔΕΗ τα ρίχνει στην Πυροσβεστική και αυτή με τη σειρά της στη ΔΕΗ. Το ένα κόμμα κατηγορεί το άλλο, αλλά και τα υπόλοιπα αυτά. Τελικά ποιος φταίει;
Μάλλον φταίω εγώ, ναι εγώ, που αν δεν καεί το σπίτι μου δεν ανησυχώ. Φταίω εγώ που όταν πήγε να περάσει το ψήφισμα για τα δάση ούτε που ασχολήθηκα. Φταίω εγώ που εκείνο το οικοπεδάκι που είχα ως δασική έκταση κατάφερα με λίγο λάδωμα να το κάνω έτοιμο προς χρήση. Φταίω εγώ που αν και τόσα χρόνια βλέπω τα καλώδια της ΔΕΗ να περνάνε μέσα από δάση δεν φώναξα, δεν αντέδρασα. Φταίω εγώ που πετάω τα σκουπίδια σε κείνη την παράνομη χωματερή, δίπλα στο δάσος. Φταίω εγώ που περιμένω οι άλλοι να γίνουν εθελοντές. Φταίω εγώ που αύριο θα μου έχει γίνει συνήθεια η καμένη Πάρνηθα όπως η καμένη Πεντέλη, ο καμένος Υμηττός, το καμένο πρώτο πόδι της Χαλκιδικής, το καμένο Σέιχ Σου. Φταίω εγώ γιατί ψήφισα αυτούς, αλλά και τους προηγούμενους, για να μπορώ να τα ρίχνω πάντα σε κάποιον άλλον.
Ναι, δικό μου δημιούργημα είναι η Γκρίζαγη.


ΥΣ2: Μαρτυρία ενός αναρχορειβάτη
posted by street spirit at 1:57 PM

9 Comments:

Θα πούμε "βάλε τώρα την μασκούλα σου να πάμε βόλτα"..

9:03 PM  

citronella, ξέχασες να βάλει πρώτα τη στολή προστασίας...

3:21 AM  

γμτ πως στεναχωρήθηκα με αυτή την ιστορία!


γμτ γμτ γμτ!


μπεεεε κλαψ λυγμ! κλαψ λυγμ!

5:04 PM  

provato, γκμτ γκμτ γκμτ!!!!

2:21 PM  

Δυστυχώς, για άλλη μια φορά είμαστε θεατές της καταστροφής μας...

4:24 PM  

μου εστειλαν ενα email χθες με μια παρουσιαση στο pp που εδειχνε την καταστροφη.Εβαλα τα κλαμματα...

6:11 PM  

sofi-k, μήπως έχουμε βγάλει εισιτήριο διαρκείας σ'αυτή τη βλακεία;;;;

1:18 PM  

iliaxtida, μου ήρθε και μένα, αλλά δεν μπορεί να με κάνει να αισθανθώ χειρότερα από ό,τι ήδη αισθάνομαι, όταν ξέρω τι έχω δει και ζήσει εκεί και τώρα ξέρω ότι στη θέση τους υπάρχει η Γκρίζαγη

1:26 PM  

徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信社,徵信

12:25 PM  

Post a Comment

<< Home