"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: Do you like matmazel the greece?? stories of the city stories of the streets: Do you like matmazel the greece??

stories of the city stories of the streets

Friday, July 13, 2007

Do you like matmazel the greece??







Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει εδώ και μέρες για do you like matmazel the greece, σε ελεύθερη μετάφραση διακοπές, όμως, δεν υπάρχει χρόνος ούτε για μερικές αράδες καθώς παλεύω με τα μεγαθήρια ΤΕΒΕ - Εφορία. Έχω γίνει Βέγγος, από τον 1ο όροφο στον 3ο και από αυτόν στον 4ο και ύστερα στον 1ο. Στο δεξιά γραφείο, έπειτα στο τέρμα αριστερά και μετά στο τρίτο στη μέση και φτου και από την αρχή. Έχω χαθεί στους λαβύρινθους της Εφορίας, σαν να πρόκειται για μυστική συνωμοσία μεταξύ των δημοσίων υπαλλήλων. Έρχονται εδώ αυτοί και μας κουράζουν αντί να μας αφήσουν στην ηρεμία μας, να και μεις φτιάχνουμε έναν λαβύρινθο ορόφων, γραφείων και χαρτιών τον συνδέουμε και με το ΤΕΒΕ ή το ΙΚΑ και άντε αυτοί να βρουν τον μίτο...
Ευτυχώς, για μένα τον έχω βρει και αυτός είναι οι διακοπές που έρχονται και είναι τόσο μα τόσο κοντά μου. Δύο και σήμερα, όπως θα έλεγαν οι φαντάροι. Διακοπές, ακούγονται σαν μελωδία στα αυτιά μου. Αλλά και στη δουλειά αυτήν την εβδομάδα υπάρχει μια άλλη συνωμοσία. Φεύγεις για διακοπές, πρέπει να πήξεις. Και ναι, πήζω αλλά δεν πειράζει, τι έμεινε πια σήμερα και την Κυριακή και γεια σας...
Θέλω να σας ευχηθώ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!!!! σε όσους φεύγουν και σε όσους μένουν κουράγιο θα έρθει η σειρά σας και σας παρακαλώ να έχετε το νου σας στο... μαγαζί... να μου το προσέχετε...
Θα μου λείψετε!!!!


ΥΣ: Ολο τον Αύγουστο θα τον... φάω στην Πάνω Πόλη οπότε πρέπει να πάρω δυνάμεις. Όσοι μείνουν να φυλάνε την πόλη θα 'μαστε μαζί και θα 'χουμε το νου μας και στην μπλογκόσφαιρα φυσικά. Ελπίζω η Πάνω Πόλη να είναι όσο ωραία είναι και η Κάτω Πόλη τον Αύγουστο, γιατί τον Αύγουστο η Κάτω Πόλη είναι η αγαπημένη μου.


Ένα τραγουδάκι έτσι για καλό καλοκαίρι

ΥΣ2: Για να το ανεβάσω αυτό το ποστ σήμερα αναγκαστικά θα αργήσω στη δουλειά, αλλά δεν πειράζει, αξίζει γιατί ήθελα να σας χαιρετήσω
posted by street spirit at 1:52 PM

26 Comments:

Καλά να τα περάσεις, thanks για το σούπερ άσμα!

4:54 PM  

citronella, ;) και συ

2:00 AM  

Καλές βουτιές spirit σε δρόμους ξεκούρασης και ταξιδιού '-)))
Ο Bob είναι πάντα αδυναμία του καλοκαιριού κι όχι μόνο!
One Love!

10:39 AM  

Καλές Διακοπές! Να είσαι Καλά!

2:36 PM  

Καλά να περάσεις!! Και να πάρεις δυνάμεις!
κι εγώ από Τρίτη φεύγω..

Καλές βουτιές!! :))

4:20 PM  

hey man! να περάσεις πολύ καλά, να ξεκουραστείς να χαλαρώσεις και να διασκεδάσεις.


μπεεεεεε!

:-))

4:41 PM  

Πραγματικά σου εύχομαι να περάσεις σούπερ!!!!

6:03 PM  

Kαλές διακοπούλες και καλές βουτιές, κάνε ένα μακροβούτι για μας και να μαζέψεις πολλές εμπειρίες να έχεις να μας λες :)

9:51 PM  

Πήζεις νέοπας; Πήζεις για μια άδεια; :p

Άντα καλές ακρογιαλιές :)

11:15 AM  

Να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα :))

9:16 PM  

θα εντριφησεις στο μυστηριο της χαρας ή μαλλον καλυτερα της ξεγνοιασιας...

11:03 PM  

Καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση, καλό φόρτωμα(μπαταρίας) και καλό ξεφόρτωμα(κούρασης).
Να περάσεις τέλεια :-)

8:55 PM  

the msg, i'm back, one love, έτσι έτσι;;;;;)

1:47 PM  

juanita, να 'σαι πάντα καλυτερότερα ;)

1:47 PM  

wisdom, παραλίγο να πέσουμε στα ίδια μέρη, το φαντάζεσαι; τελευταία στιγμή αλλάξαμε γνώμη για τα Κουφονήσια και τα κρατήσαμε για του χρόνου ίσως ;)

1:49 PM  

provato, ακριβώς αυτά έκανα και σ'ευχαριστώ μόνο που αντί για τα γνωστά μοχίτο το 'ριξα στα ρακόμελα ;)

1:49 PM  

sofi-k, μάλλον μάζεψα σούπερ ενέργεια γιατί έτσι ακριβώς πέρασα, να'σαι καλά ;)

1:50 PM  

fibi, πάντα αυτό δεν κάνω;;;;; θα το βάλω στους 180C και σύντομα θα σας τις προσφέρω όπως πάντα καλοψημένες ;) fibi μιλάμε για πολύ μακροβούτι

1:52 PM  

darthirr, έπηξα μπας και τα κατάφερνα να πληρωθώ για τις διακοπές αλλά αυτό δεν μου έκατσε, πάραυτα δεν με σταμάτησε να πάρω τους δρόμους και τώρα να 'μαι πάλι εδώ έχοντας όμως τη θάλασσα μέσα μου ;)

1:54 PM  

confused, τώρα κατάλαβα γιατί πέρασα υπέροχα, είχα τόση θετική ενέργεια που δεν γινόταν αλλιώς ;)

1:55 PM  

finally connected, μάστερ έκανα μιλάμε, είμαι έτοιμος να διδάξω πια το μάθημα της ξεγνοισιάς ;)

1:56 PM  

charty, είχα φουλ ξεφόρτωμα, αλλά και φόρτωμα και τώρα ήρθα ανανεωμένος και έτοιμος για μια καλύτερη χρονιά, γιατί για μένα η χρονιά ξεκινάει πάντα μετά το καλοκαίρι ;)

1:58 PM  

Καλές διακοπές και καλές επιστροφές σε όποιες πόλεις (πάνω, κάτω ή επί τα αυτά:-P) βρίσκεσαι :-)

11:32 PM  

vista, πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στα λημέρια μου, τώρα επέστρεψα στο καβούκι μου στην Πάνω Πόλη αλλά ξέρεις είμαι μονίμως πάνω κάτω και πλαγίως ;)

9:13 PM  

ante nteee... perimeno neo post didaxis!

3:31 AM  

finally connected, άργησα αλλά τα κατάφερα ελπίζω να ανταποκρίθηκα στις προσδοκίες σου και να μην σκούριασα ;)

3:05 AM  

Post a Comment

<< Home