"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: <strong>Μπορείς να διαβάσεις τη σκέψη μου;</strong> stories of the city stories of the streets: <strong>Μπορείς να διαβάσεις τη σκέψη μου;</strong>

stories of the city stories of the streets

Wednesday, October 03, 2007

Μπορείς να διαβάσεις τη σκέψη μου;

Πριν από περίπου 8 χρόνια, ένας βράχος στη Σίφνο ήταν η αιτία ή η αφορμή αν θέλετε να γνωρίσω τη Β. Πιο συγκεκριμένα, εκείνο το καλοκαίρι ήταν το πρώτο στην προηγούμενη δουλειά μου, οπότε το δούλευα ολόκληρο, πλην ενός μοναδικού Σαββατοκύριακου, όπου μαζί με τον Μίστερ Τ πήγαμε στη Σίφνο να βρούμε τον Α. Εκεί σε ένα από τα βράχια της Χρυσοπηγής βοήθησα να ανέβει από τη θάλασσα τη Β. Μπορείτε να πείτε ότι ο βράχος μάς σύστησε. Όμως εκείνο το καιρό τα πράγματα ήταν περίεργα και τελικά χαθήκαμε για περίπου 2 χρόνια. Όχι όμως και για τον κολλητό μου, τον Μίστερ Τ που έδεσε αμέσως με την κολλητή της Β, την Ε. Έτσι έστω και με δύο χρόνια καθυστέρηση οι φίλοι μας γίνανε με τη σειρά τους η αιτία να ξαναβρεθούμε εγώ και η Β. Από τότε οργώσαμε την Ελλάδα. Τις περισσότερες φορές ανεβοκατεβαίναμε Πάνω - Κάτω Πόλη, αλλά άλλες τόσες τις μοιράζαμε σε άλλα μέρη στην Ελλάδα. Τον περισσότερο καιρό βρισκόμασταν για σχεδόν 2 μέρες ανά 2 βδομάδες, αλλά όποτε βρίσκαμε ευκαιρία να τις κάνουμε παραπάνω δεν την αφήναμε ανεκμετάλλευτη. Τα 504 χλμ. που μας χώριζαν όσο και αν έμοιαζαν με βουνό δεν μας τρόμαζαν. Αυτό που κάθε φορά ήταν επίπονο ήταν ο χωρισμός. Ποτέ δεν την αποχαιρετούσα, ποτέ δεν περίμενα το τρένο να φύγει έφευγα πιο πριν, το ίδιο έκανε η Β. Μονάχα ένα θερμό φιλί και έπειτα δρόμο. Τα τελευταία 2 χρόνια λίγες ώρες πριν χωρίσουμε η Β γινόταν σκυθρωπή, τα μάτια της υγρά, η καρδιά μου κομμάτια, αλλά ποτέ δεν το έδειχνα, έπρεπε να δείχνω βράχος.
Πριν από περίπου ένα χρόνο και κάτι και αφού μεσολάβησαν διάφορα, ώστε να αναθεωρήσω και να ξαναδώ τη ζωή μου από την αρχή, είδα καθαρά ότι αυτό που ήθελα ήταν η Β και θα έκανα ό,τι χρειαζόταν για να είμαστε μαζί. Έτσι και πήρα τη μεγάλη απόφαση να αφήσω την Κάτω Πόλη και να ανέβω στην Πάνω Πόλη. Άφησα στην Κάτω Πόλη την οικογένειά μου, τους φίλους μου, μια καλή δουλειά και ανέβηκα στην Πάνω Πόλη μέσα στο άγνωστο, χωρίς δουλειά, γνωρίζοντας ελάχιστο κόσμο, ευτυχώς απάνω ήταν ήδη ο Μίστερ Τ, ενώ στα προηγούμενα πάνω-κάτω μου είχα γνωρίσει τα ψηλόπαιδα, τον κύριο και την κυρία εισαγγελέα.





Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο άλλαξα 3 δουλειές, δοκίμασα καινούργια πράγματα, πολλοί μου είπαν ότι έκανα επαγγελματική αυτοκτονία και ότι όλοι στο επαγγελμά μου προσπαθούν από την Πάνω Πόλη να πάνε στην Κάτω, όμως ως συνήθως πάω ανάποδα στο πλήθος. Φλάσμπακ, σχεδόν τις περισσότερες φορές θυμάμαι να προχωράμε στα νησιά ενάντια στα μπουλούκια. Η Β με στήριζε σε ό,τι φυσικά έκανα. Τα ψηλόπαιδα γίνανε καλά φιλαράκια μου. Ο Μίστερ Τ όπως πάντα νοιάζεται σαν αδελφός. Ο κύριος και η κυρία εισαγγελέα έστω και από απόσταση έδειχναν και αυτοί όσο μπορούσαν το ενδιαφέρον τους. Κατάφερα να βρω τα πατήματά μου τελικά ή έτσι τουλάχιστον πιστεύω. Φυσικά, ο μισθός μου δεν έχει καμία σχέση με αυτόν της Κάτω Πόλης, αλλά και τι μ'αυτό;
Φέτος, η Β και γω βρεθήκαμε στη χώρα των Κενταύρων. Εκεί μαγεμένοι από την παραμυθένια ατμόσφαιρα αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δικό μας παραμύθι.
Αυτό είναι το μυστικό μου. Σ'αυτό ήθελα να προσκαλέσω το Μαράκι. Αλλά όπως έχω πει: χαρά και λύπη, λύπη και χαρά εναλλάσονται τόσο γρήγορα που κάνουν και τους πιο τολμηρούς σεναριογράφους να τα 'χουν χαμένα.
Ένα μυστικό που ήρθε ο καιρός να αποκαλυφθεί καθώς πλησιάζουν οι μέρες που θα γίνει πραγματικότητα. Ένα μυστικό που θα φέρει κόσμο από τη Γαλλία, την Κύπρο, την Κάτω Πόλη και άλλα μέρη όλους στην Πάνω Πόλη.
Ένα μυστικό που δε θα είναι πια μυστικό στις 13 Οκτωβρίου ή Οκτωβρίου (διαλέχτε!!). Ένα μυστικό που ναι μεν ήθελα νωρίτερα να το μοιραστώ μαζί σας αλλά δεν έβρισκα τον τρόπο.
Ένα μυστικό που η συνέπειά του είναι ένα μεγάλο ταξίδι.

Αλήθεια, μπορείς να διαβάσεις τη σκέψη μου;;;;
posted by street spirit at 12:06 PM

56 Comments:

Μια νέα σελίδα λοιπόν, με το άρωμα όμως όλων των προηγουμένων, που σάς έφερναν και σας κρατούσαν κοντά.
Άντε βρε, με το καλό, να ζήσετε πάντα έτσι αγαπημένοι και με μια σχέση ...βράχο!!;)))

2:30 PM  

Στη Χρυσοπηγή ε? :)
Είχα διαβάσει τη σκέψη σου αρκετό καιρό πριν.. και η αλήθεια είναι ότι περίμενα πότε με το καλό θα ακούσω τα ευχάριστα! [στο επόμενο από το προηγούμενο ποστ είχα κάνει κ την πρόβλεψή μου] ;)

Χαίρομαι πολύ, ειλικρινά! Να 'στε καλά και πάντα αγαπημένοι!

2:54 PM  

citronella, το τελευταίο καιρό όλο νέες σελίδες ανοίγω, λες να πάω για βιβλίο;;;;)

3:27 AM  

wisdom, χμμμ εσύ ήξερες περισσότερα και από μένα, ύποπτο... ;)

3:28 AM  

Μπράβο σου, είσαι γεναίος τουλάχιστον!
Εννοώ που παράτησες την ΚάτωΠόλη για να διεκδικήσεις αυτό που ήθελες...

1:49 PM  

Συγνώμη, «ήθελλλλλλλες» ήθελα να γράψω!

1:50 PM  

σκύλε της βάλια κάλντα, πλλλάκα με κάνεις φιλλαράκι ;)

3:52 PM  

Η Ζωή καλέ μου, ΠΑΝΤΟΤΕ επιβραβεύει τους τολμηρούς που ξέρουν τί θέλουν & δεν διστάζουν να το διεκδικήσουν με όλο τους το είναι...!!!
Να είστε πάντα αγαπημένοι, υγιείς & απόλυτα ευτυχισμένοι, μέσα από την καρδιά μου σας εύχομαι!

ΥΣ: Τους ανθρώπους που ξέρουν να δείχνουν στην Αγάπη τη σημασία που της αρμόζει, πάντοτε τους εκτιμώ ιδιαίτερα...

9:51 AM  

Τι να τα κάνεις τα λεφτά, την καριέρα, την Κάτω Πόλη άμα η καρδιά σου είναι αλλού;
Χαίρομαι πολύ για την εξέλιξη :)
Να είστε πολύ ευτυχισμένοι μαζί!

(τώρα που διάβασα το post σου, μου έκαναν κλικ τα όσα σχολίασες στο πρόσφατο δικό μου!)

11:21 AM  

Ένα βήμα παραπέρα, στο παρακάτω της κοινής σας πλέον ζωής.
Να 'στε κι οι δυο ευτυχισμένοι.Μαζί.
Το ίδιο ταξίδι, με αντίθετη φορά, συμβαίνει για μένα. Μόνο που έχει ακόμα δρόμο να διανύσει.Και ράγες πολλές '-)))

11:47 AM  

αποπνέεις μια αξιοζήλευτη γαλήνη..και τωρα ξέρω και το λόγο ;)
ήθελα καιρό να στο πω...
βίον ανθόσπαρτο!!!

5:08 PM  

Με το καλό!Να είστε πάντα καλά κι ευτυχισμένοι!

10:55 PM  

ηλιαχτίδα, ;) τι να πω; είμαι σίγουρος ότι μας εύχεσαι μέσα από την καρδιά σου

10:40 AM  

urban tulip, τα κλικ έρχονται πιο γλυκά όταν δεν τα προσμένεις, αχ αυτήν τη Λατινική Αμερική πότε θα την πάμε;;;;;;;)

10:43 AM  

the muppet show girls, κάτι είχα καταλάβει και για το δικό σου ταξίδι, ράγες, βιβλία, γραμμές ό,τι και να 'χει σημασία έχει να το ζήσεις και είμαι σίγουρος ότι αυτό κάνεις ;)

10:48 AM  

παπαρούνα μου, μάλλον δεν με έχεις δει τις τελευταίες μέρες με τις προετοιμασίες του γάμου, έχουν γίνει τα νεύρα μου τσαντάλια και βάλε ;)

10:50 AM  

vanessa, σ'ευχαριστούμε πολύ, δεν ξέρω το πάντα μου φαίνεται λίγο τρομακτικό αλλά θα το προσπαθήσουμε ;)

10:51 AM  

τι να πω κι εγώ. όταν η αγάπη νικάει, όταν δύο άνθρωποι ενώνονται με ακόμα έναν τρόπο, χαίρομαι, νιώθω αισιόδοξος και γεμάτος. σας μπεεύχομαι όλα τα καλά του Θεού. να φτιάξετε μία οικογένοια ευτυχισμένη, γελαστή και δεμένη.

να πιείτε και κανένα ποτηράκι και για μένα στο γλέντι του γάμου, ναι;

πολλά φιλιά φίλε!
:-)

12:28 PM  

Η Πάνω Πόλη ήταν καιρός που σε καλούσε, όπως τα κουβεντιάζαμε, θυμάσαι;
Και παρά τις -αναμενόμενες- δυσκολίες του πρώτου καιρού, όχι μόνο δεν σε πρόδωσε η επιλογή, αλλά από ό,τι φαίνεται, σε οδήγησε σε νέες περιπέτειες!
Εύχομαι ένα όμορφο "ταξίδι", που να κρατήσει μέχρι τα βαθειά σας γεράματα, με καναδυό συνεπιβάτες παρέα, όταν νοιώσετε έτοιμοι να τους αποκτήσετε!
Για να ακονίσετε τη μνήμη σας... η Χρυσοπηγή φέτος τον Αύγουστο. Αχ αυτή η Σίφνος, θεριεύει έρωτες.
http://juanitalaquejica.blogspot.com/2007/09/xrisopigi-sifnos-cyclades-0807.html

11:37 PM  

Mε το καλο,βρε!
Να το προσεχεις το κοριτσι και να μην σταματησεις να την πηγαινεις ταξιδια.
Ποτε!


(τωρα στειλε μου ενα μεηλ να βρουμε μια λυση για τη μουσικη!Τωρα το ειδαι!)

10:52 AM  

provate, φίλε μου ένα μόνο;;;; πολλά θα πιούμε και για σένα ;)

8:19 PM  

juanita, αυτή η Σίφνος είναι ζημιάρικη, όπως και η Μήλος, το ιδανικό θα ήταν να μπορούσαμε να κάνουμε εκεί τον γάμο αλλά ήταν πολύ δύσκολο, αλλά και δω στην Πάνω Πόλη έχουμε βρει ένα πολύ καλό σημείο που λέγεται Άνω Πόλη, στα Κάστρα ;)

8:21 PM  

archive, ελπίζω τα ταξίδια να μην τελειώσουν ποτέ, θα κάνω ό,τι μπορώ, ωστόσο περιμένω τη βοήθειά σου για την επιλογή κομματιού κατά την είσοδο και τον χορό ;)

8:23 PM  

Αγαπητέ μου, η ώρα η καλή!
Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα, όλα να είναι χαρά στη ζωή σας!
(Οι επόμενες ευχές μετά!) :)

11:50 AM  

Αλήθεια η παραμυθένια ζωή δεν μας περιμένει... την φτιάχνουμε....

12:18 PM  

katerina μου, σ'ευχαριστούμε πολύ ;)

9:21 PM  

darthiir, όταν δεν βρίσκεις έναν δρόμο τότε τον φτιάχνεις, πάντα ήμουν αυτής της άποψης και στην πράξη και νομίζω ότι και συ έτσι είσαι φίλε μου ;)

9:24 PM  

μπράβο μπράβο μπράβο!!!Συγχαρητήριαααααααααααααααα

12:58 PM  

street spirit να μου ζήσετε που θα γίνει ο γάμος στο ξωκλησι (δεν θυμάμαι το όνομα του ρε γμτ) στα κάστρα ? Είναι φανταστικά εκει πάνω εχω πάει σε γάμο εκει και ήταν παραμυθένια!!
Επειδή περνάω τη φάση που περνούσες οταν ανέβηκες με καταλαβαίνεις καλύτερα, οσα κι αν αφησες αυτό που έχεις σε ανταμείβει για όλα.
Να είστε πάντα καλά!!

2:32 PM  

η ώρα η καλή!
σας εύχομαι κάθε ευτυχία και αγάπη να σας συντροφεύει σε κάθε σας βήμα!
πολύ συγκινούμαι με την ευτυχή κατάληξη της ιστορίας σας, φαντάζεσαι το γιατί πιστεύω...

άντε και με πολλούς απογόνους! ;)

11:24 AM  

Να προτείνω τραγούδι;
Te doy la vida από τον Compay Segundo. Λόγια; Σου δίνω τη ζωή μου, γιατί η ζωή μου είναι δική σου... μαζί θα ζήσουμε, μαζί θα πεθάνουμε, ενωμένες οι δυο ψυχές σε μία ύπαρξη... η αγάπη των γυναικών δεν έχει σύγκριση...

3:05 PM  

Ξέχασα το link (ήταν το τραγούδι των πρώτων 10 χρόνων όμορφου έγγαμου βίου, έτσι το ονομάσαμε...)http://download.yousendit.com/9EB3708A13A903F7

3:32 PM  

Έρωτας και τίποτ' άλλο. Σε χαίρομαι

5:04 PM  

Καλή συνέχεια ρε.

Στα λεγα ότι η Πάνω Πόλη είναι καλύτερη στην περίπτωση σου.

12:28 PM  

πω πω...γαμοι κ βαφτισια..ποσο μακρινα μου φαινονται ολα αυτα..ειδικα απο μια προσφατη απογοητευση που ειχα..δν ξερω αν πιστευω οτι θα μπορεσω ποτε να βρω καποιον που να δεσουμε τοσο πολυ..σε οσους τον βρηκαν παντως ευχομαι να μην απογοητευτουν ποτε!!για σενα λεω βρε!ειναι κ προσφατο το θεμα μιας κ ημουν θεσ/νικη πριν λιγο καιρο κ εγραψα ενα ποστ σχετικοτατον!!χαχα..αντε καλα στεφανα κ απο μενα βρε :)

2:30 PM  

Το ήξερα ότι έχανα κάτι σημαντικό με αυτό το τελευταίο μου ταξιδάκι. Μόνο που δεν ήξερα τι. ;)
Πολύ χαίρομαι που αποφασίσατε να ταξιδεύετε πάντα μαζί :) Είναι πολύ σημαντικό να έχεις έναν καλό σύντροφο μαζί σου για να μπορείς να μοιράζεσαι όλες τις μικρές χαρές κι αναποδιές που συναντάς.
Ένα μεγάλο ζεστό ζεστό χαμόγελο :))

12:39 AM  

This comment has been removed by the author.

9:12 PM  

Για δες, για δες...
Καιρό είχα να περάσω και με περίμενε έκπληξη...
Μέσα από την καρδιά μου λοιπόν, εύχομαι, κάπως καθυστερημένα, σε έναν άνθρωπο που τόσο εκτιμώ και στην εκλεκτή του, να ζήσουν και να ευτυχήσουν...

9:12 PM  

blogarismenh, λίγο καθυστερημένα αλλά καταλαβαίνεις έτσι;;;; σ'ευχαριστούμε πολύ ;)

10:00 PM  

μαράκι, το ξέρεις πολύ καλά ότι σε καταλαβαίνω και ως συμβουλή θα σου πω απλά να γεύεσαι την κάθε στιγμή και να ακούς μόνο την πρώτη φωνή μέσα σου ;) η μονή βλατάδων ήταν υπέροχη, να'σαι καλά
σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς

10:03 PM  

jojo, εννοείται ότι φαντάζομαι να'σαι καλά σ'ευχαριστούμε, πώς πάει κινείται;;;;;; τα φιλιά μου σε όλους σας ;)

10:05 PM  

juanita μου, καλή μου φίλη σ'ευχαριστούμε πολύ, φυσικά και για το τραγούδι δυστυχώς δεν το πρόλαβα για τον γάμο αλλά το κρατάω για μας γιατί είναι υπέροχο ;)

10:06 PM  

πρόβατο και όχι αρνί, ο έρωτας είναι ωραίοο πράγμα τελικά ;)

10:36 PM  

sofia, έτσι είναι στην περιπτωσή μου, τι να πω;;; ;)

10:37 PM  

iliaxtida, βρε σ'ευχαριστούμε πολύ, πέρασα πολλά ταξίδια μέχρι να βρω το κατάλληλο λιμάνι για να αρχίσω διαφορετικά ταξίδια, νομίζω κάποια στιγμή όλοι το βρίσκουμε, το θέμα και το δύσκολο είναι να το συνειδητοποιήσουμε, να το δούμε, γιατί πολλές φορές το χάνουμε, το προσπερνάμε, πολλές φορές τα καλύτερα είναι δίπλα μας και δεν τα βλέπουμε, σου εύχομαι να μπορέσεις να το δεις το δικό σου λιμάνι γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα βρεθεί στη ρότα σου ;) Ήσουν στα μέρη μας και δεν είπες τίποτα;;;;;;κρίμα, δεν πειράζει την επόμενη φορά

1:41 PM  

sikelia, το ζεστό σου χαμόγελο ήταν ό,τι χρειάζομαι με το κρύο που έχει πιάσει τελευταία εδώ στην Πάνω Πόλη. Τα ταξίδια με έναν σύντροφο που σε δέχεται όπως είσαι είναι ό,τι καλύτερο, αλλά μην ξεχνάς πως τα ταξίδια με σύντροφο είναι πάντα καλύτερα γιατί μπορείς να μοιράζεσαι μαζί του τις στιγμές, στιγμές που μερικές φορές τα λόγια είναι πολύ φτωχά ή πολύ λίγα για να τις περιγράψεις. Ελπίζω στα ταξίδια σου να 'χεις και συ τον κατάλληλο σύντροφο ;)

1:47 PM  

jason, ξέρει ότι η εκτίμηση είναι αμοιβαία, σ'ευχαριστούμε πολύ ;)

1:48 PM  

Να ζήσετε,να είστε αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι για όλη σας τη ζωή!!!Χαίρομαι που η απόφαση σου να πας στην Πάνω Πόλη σε οδήγησε σε αυτό το ταξίδι!

1:34 AM  

elise, να'σαι καλά, όταν τολμάς όλα είναι πιθανά και όσο λιγότερο φοβόμαστε γίνονται ακόμη πιθανότερα ;)

10:18 PM  

Έλα ρε καμάρι, γιούπι, ζήτω, μπράβο συγχαρητήρια, να 'στε καλά μέσα απ' την καρδιά μου, να 'στε γεροί, δυνατοί, ενωμένοι, να σας χαρίσει η ζωή απλόχερα ομορφιές, χρώματα, ταξίδια κι αρώματα, όλες τις ευχές μου, μεγάλες αγκαλιές και κύματα θετικής ενέργειας.
Φίλε, ελεύθερο πνεύμα, κράτα το κορίτσι αγκαλιά κι οργώστε το μέλλον, η ζωή ταξίδι είναι. Ξέρεις εσύ!
Χάρηκα πολύ :)

10:16 PM  

Τα συγχαρητήριά μου για τη "μεγάλη" απόφαση και την ουσιαστική αλλαγή πλεύσης. Με καπετάνιο και τιμονιέρη, το πλοίο πλέει λένε πιο ασφαλές, οπότε τα λόγια περισσεύουν!
Να περνάτε υπέροχα παίδες!!!
(στην Πάνω, Κάτω και Παρακείθε πόλη)

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

4:19 AM  

τυπάκι μου, να'σαι καλά, το'χω αγκαλιά μόνο που μερικές φορές φοβάμαι ότι το παρασφίγγω και θα το λειώσω... ;)

7:55 PM  

mikrouli μου, σ'ευχαριστούμε, έτσι με καπετάνιο και τιμονιέρη και στην Πάνω και στην Κάτω και στην Παρακείθε Πόλη και παντού, με τόσες ευχές τι να πω με έχετε συγκινήσει

8:19 PM  

με άφησες με ενα γλυκό χαμόγελο στα χείλη. Να το ξαναπω??"χαίρομαι που σε βρήκα"! Να περνας απο τα μέρη μου, Καλή συνέχεια :)

4:21 PM  

roadartist, ;)

3:11 AM  

徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信,徵信社,徵信

12:21 PM  

Post a Comment

<< Home