"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: <strong><strong><strong>13</strong></strong></strong> stories of the city stories of the streets: <strong><strong><strong>13</strong></strong></strong>

stories of the city stories of the streets

Tuesday, November 13, 2007

13

Πέρασε ένας μήνας από τις 13 Οκτωβρίου. Ξέρω πως άργησα να γράψω, όμως ήθελα κάποιο χρόνο για να συνειδητοποιήσω ό,τι είχε συμβεί αυτόν τον έναν μήνα, να επεξεργαστώ όλα τα συναισθήματα που γέμισαν το είναι μου, να ξεκαθαρίσω με όλες τις αισθήσεις που ένιωσα, μάλλον ο «σκληρός» είχε φρακάρει. Ζούσα σαν ένα όνειρο μέσα σ'ένα όνειρο, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω. 13 Οκτωβρίου μια μέρα που δεν μπορείς να την περιγράψεις, μόνο να την αισθανθείς μπορείς. Μια μέρα που θα μείνει για πάντα μέσα μου, βαθιά χαραγμένη. Η πλημμυρίδα συναισθημάτων που με διακατείχε κείνη τη μέρα θα έσπαγε όλα τα κοντέρ. Η ευτυχία είχε φτάσει στο κόκκινο τόσο που με τρόμαξε την επομένη που ξύπνησα, φοβήθηκα μήπως δεν το έζησα, όμως τα πόδια μου ακόμη με πονούσαν, το νυφικό ήταν πεταμένο στο πάτωμα όπως και το κοστούμι, η Β ήταν δίπλα μου ξαπλωμένη με το πρόσωπό της ακόμη βαμμένο και βρισκόμασταν σ'ένα υπέρδιπλο κρεβάτι, που σίγουρα δεν ήταν δικό μας, άρα τα έζησα όλα.
Ήρθαν φίλοι από τη Γαλλία και την Κύπρο, φίλοι παιδικοί που χάθηκαν στο παρελθόν και ως διά μαγείας εμφανίστηκαν στην εκκλησία, συγγενείς είδαν άλλους συγγενείς που είχαν να δουν εδώ και 30 χρόνια. Μέσα σ'έναν γάμο τελικά κρύβονται πολλές άλλες μικρές ακατέργαστες ιστορίες.
Ωστόσο, δεν θα ξεχάσω ποτέ τα υγρά μάτια των δικών μου, αλλά ούτε και τη λάμψη τους έστω και αν μέχρι την τελευταία στιγμή έψαχναν τι θα φορέσουν, με αποτέλεσμα παραλίγο η νύφη να περιμένει τον γαμπρό, ευτυχώς χάρις στον Μ και το αμαξάκι του μια cl mercedes (τρέχουν τα σάλια μου) φτάσαμε στην Άνω Πόλη. Το εκκλησάκι της μονής Βλατάδων στην Άνω Πόλη, μικρό και απλά υπέροχο, η ιστορία του σε τύλιγε και σ'έδενε καλά με το μυστήριο. Ο καιρός, όμως, μας τα χάλασε καθώς άλλαξε απότομα και έπιασε ένας φοβερός αέρας, αλλά από την άλλη ίσως απλά να ήθελε να 'ρθει και αυτός στο γάμο. Εξάλλου, του το χρωστούσα καθώς δυο μέρες νωρίτερα δεν είχε φυσήξει καθόλου για να μπορέσω να διασχίσω τη μισή πόλη με τα πόδια κρατώντας δύο στήλες γεμάτες μπαλόνια.
Νωρίτερα στο σπίτι το ψηλόπαιδο, ο Μ και ο Τ με πείραζαν, με τυραννούσαν, μου έκρυβαν τα ρούχα μου, τα οποία για να τα πάρω έπρεπε να γίνω ρεζίλι στη γειτονιά με αυτά που με βάζανε να κάνω και έπειτα με ξύρισαν και με έντυσαν, είχε πολύ γέλιο. Αυτοί είναι οι κολλητοί μου. Οι οποίοι τα έδωσαν όλα και στο γλέντι έπειτα όπου χόρεψαν από θρακιώτικα μέχρι James. Φυσικά, άλλος ένας κολλητός μου είναι ο Θ ο οποίος ίσα ίσα που μας πρόλαβε την ώρα που φεύγαμε από το σπίτι, αλλά δικαιολογείται γιατί έχει έναν μπόμπιρα να προσέχει, όμως αυτός ήταν το πρωτοπαλίκαρο στα θρακιώτικα και πώς να μην είναι αφού αυτός μας είχε μυήσει σ'αυτόν τον απίστευτο ρυθμό πριν από μερικά χρόνια.
Ένας συγγενής της Β, παππούς, 80 φεύγα, ενώ ήταν βαριά άρρωστος και δεν έβγαινε με τίποτα από το σπίτι ήρθε να μας ευχηθεί γιατί δεν ήθελε να χάσει τη χαρά της ανιψιάς του. Ένας άλλος παππούς επίσης συγγενής της Β κοντά στα 86 χόρεψε τρελή ροκεντρολιά και μας άφησε όλους με ανοιχτά στόματα, ήταν βλέπετε στην εποχή του βασιλιάς του ροκεντρόλ χορού. Ήρθε ο Γ με τη γυναίκα του από την Κάτω Πόλη, ένας από τους ήρωες της εποχής μας που θαυμάζω και ας μην το ξέρει, μαχητής της ζωής όσο δεν πάει. Ήρθε και ο Η, φίλος και συνάδελφος από την πρώην δουλειά μου, που μαζί του ένιωθα ότι ήταν και το Μαράκι, το οποίο χάσαμε πριν από λίγο καιρό. Το Κολιόπαιδο με τον Μούλτι και τον Σπάιρους όλοι τους από την Κάτω Πόλη. Η Η επίσης από τη δουλειά, ψυχή του γλεντιού. Θείοι από τη Λήμνο, το Βόλο, τη Νεμέα, το Αγρίνιο. Η θεία Αννέτο που τρέλανε κόσμο με τα σκίρτσα της και ας είναι εβδομήντα και.
Είναι πολύ συγκινητικό και ανείπωτο να βλέπεις τόσο κόσμο που πραγματικά μπήκε σε κόπο για να έρθει να μοιραστεί τη χαρά σου. Κάπου εκεί σε μια φωτοσταλίδα ένιωσα την αγαπημένη μου γιαγιά Όλγα να χορεύει λέγοντας χαριτωμενιάρικα όπως μόνο εκείνη μπορούσε την ατάκα που έμαθε στον καιρό του πολέμου «you fucking bastard», λίγο πιο πέρα σε μια άλλη φωτοσταλίδα ο παππούς μου ο Ν έπαιζε το σαξόφωνό του, ίσως βέβαια να έφταιγε και το ρακί το κυπριακό που μου έφερε η κολλητή μου η Κ με τον φίλο της τον Μ...
Ήταν ένα όνειρο που έδωσε τη θέση του σε ένα άλλο όνειρο. Στο ταξίδι. Ναι σ'αυτό που θα κάνουμε εγώ και η Β για την υπόλοιπή μας ζωή, αλλά και σ'ένα πιο άμεσο και πιο κοντινό, που μας βρήκε σχεδόν απροετοίμαστους να τρέχουμε μετά τα μεσάνυχτα της Κυριακής 14 Οκτωβρίου να φτιάχνουμε τις βαλίτσες μέχρι τις 3 και στις 6.30 το πρωί της Δευτέρας έπρεπε να ήμασταν στο αεροδρόμιο... Πρώτος προορισμός Μπαλί (Συνεχίζεται)


Από μια φίλη που κάναμε στο Μπαλί με εμπειρίες από πολλά ταξίδια, ταξιδευτής η ίδια, ένα από αυτά και η Αυστραλία όπου μας εξήγησε ότι οι Έλληνες είναι από τους λίγους εκεί που σέβονται τους Αβορίγινες και τους ζητάνε την άδεια όποτε είναι να κάνουν κάποιο φεστιβάλ ή γιορτή αλλά και κείνοι...

Απλά απολαύστε το!!!!!!



και από μια άλλη πλευρά...




ΥΓ: ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΩΣ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ!!!!!
posted by street spirit at 2:56 PM

31 Comments:

να ζήσετε και να στε ευτυχισμένοι, καλως ήρθες στη πόλη μας!!!!
Αυτό το νούμερο 13 δεν είναι αγαπημένο μόνο απο μένα τελικα!!!
την καλησπέρα μου!

3:37 PM  

Να ζήσουτε, ευτυχισμένοι!

3:46 PM  

To ξερα πως θα παντρευτεις στη μονή Βλατάδων πιο τέλειο μέρος για τέτοια στιγμή δεν ξέρω.Να είστε πάντα ευτυχισμένοι...

6:58 PM  

Να ζήσετε πάντα ευτυχισμένοι και υγιείς!
Πάντα η ζωή σας να είναι σαν αυτό το μήνα :))

8:03 PM  

mpoumpoula, σ'ευχαριστούμε καλώς σας βρήκα και γω που νόμιζα πως είμαι ανάποδος άνθρωπος επειδή έχω τυχερό νούμερο το 13, είμαστε τελικά πολλοί ;)

9:46 PM  

σκύλε μου της βάλια κάλντα, σ'ευχαριστούμε, ελπίζω κάποτε οι δρόμοι μας να συναντηθούν σε κάποιο από τα ταξίδια μας

9:51 PM  

μαράκι, ήταν τέλειο, αφού δεν μπορούσαμε στη Χρυσοπηγή τουλάχιστον βρήκαμε το κατάλληλο μέρος στην Πάνω Πόλη, να 'σαι καλά και φυσικά τα καλύτερα για σένα, ξέρεις εσύ ;)

9:54 PM  

confused, σ'ευχαριστούμε, μακάρι να κρατήσει παραπάνω όσο πάει, μακάρι και συ και όλοι σας να νιώσετε ό,τι ένιωσα αυτόν το μήνα

9:56 PM  

Να ζήσετε!!! :)))
Να είστε πάντα έτσι όπως είστε τώρα' σας το εύχομαι!

Υ.Γ. Περιμένουμε κ photos ε? ;)

10:02 PM  

wisdom, γλυκιά μου, να'σαι καλυτερότερα, προσπαθώ για τις φωτό είναι πάρα πολλές όμως, ευχάριστος μπελάς ;)

10:23 PM  

Να ζήσετε,και για ένα τέτοιο 13άρι σας αφιερώνω αυτό:)

2:41 PM  

δεν ξέρω τι έγινε το προηγούμενο σχόλιό μου... τοξαναγράφω.

να ζήσετε!
να ευτυχίσετε και να είστε πάντα αγαπημένοι και γεροί,
να φτάσετε αγκαλιά ως τα βαθιά γεράματα και να θυμόσαστε πάντα με νοσταλγία εκείνη τη μέρα του Οκτώβρη καθώς και τις τόσες άλλες όμορφες στιγμές που σας περιμένουν απο δω και μπρος στην κοινή σας ζωή!

4:13 PM  

να υποθέσω ότι το τραγούδι που χορέψατε ήταν αυτό που σας ανέβασε στον ..παράδεισο?! ;)

[13ο σχόλιο!]

5:09 PM  

Να το ζείτε.
Το ταξίδι. Το όνειρό σας.
Κοινό και για αυτό ξεχωριστό.

Όσο για τη Μονή Βλάταδων, δε μπορούσατε να κάμετε καλύτερη επιλογή '-)

Φιλιά. Και στους δυο σας.

6:30 PM  

citronella, πώς τα καταφέρνεις και μπαίνεις μέσα στο μυαλό μου, ξέρεις το σκεφτόμουν αυτό το τραγούδι, είχα όμως αφήσει το cd στην Κάτω Πόλη, σ'ευχαριστούμε πολύ ;)

1:52 PM  

jojo, γλυκιά μου κάτι ξέρεις εσύ για τις όμορφες στιγμές που μας περιμένουν, περνάς ήδη μία από τις καλύτερες ;)

1:55 PM  

wisdom, πολύ χαίρομαι που εσύ έκανες το 13ο σχόλιο, είσαι το γούρι μου λοιπόν, τίποτα τελικά δεν είναι τυχαίο ;)

1:59 PM  

the muppet show girls, σ'ευχαριστούμε θα βάλουμε τα δυνατά μας, πολλά φιλιά και από μας ;)

2:03 PM  

Να ζήσετε, να ζήσετε!

Κάθε ευτυχια σας εύχομαι! Να είστε πάντα χαμογελαστοί, και όταν έρχονται δυσκολίες, να κρατάτε ο ένας το χέρι του άλλου και να παίρνετε δύναμη!

Μακάρι η ζωή σας να είναι πάντα όμορφη!!!!

Μου έφτιαξες την μέρα!!!

8:32 AM  

Γεμάτο αγάπη και ευτυχία το ποστ σου :) Πλημμύρισε από ζέστη το μέσα μου μαζί σας!
Never let go...

Τα χαμόγελά μου :)

2:05 PM  

Σας εύχομαι ο γάμος σας να είναι τόσο όμορφος όσο ο μήνας του μέλιτός σας. Να είστε ευτυχισμένοι!

6:21 PM  

sofi-k, ;) τι να πω τόση θετική ενέργεια... μου 'φτιαξες και τη δική μου μέρα

1:37 PM  

sikelia μου, και συ μας ζεσταίνεις με το χαμόγελό σου ;)

1:38 PM  

urbantulip, ωραία θα ήταν ;)

1:40 PM  

παιδακια να ζησετε και να ειστε ευτυχισμενα! :) καλα..αυτο θα πει πολιτισμικο σοκ!για το βιντεακι λεω!! χε χε!τελειοι!θελω κι εγω να ταξιδεψω πολυ κ να γνωρισω ανθρωπους διαφορων φυλων κ χρωματων!!!!!!!!! :D

12:42 AM  

Άπαιχτο το βιντεάκι,δεν θα το πίστευα αν δεν το έβλεπα!Και πάλι να ζήσετε και να είστε ευτυχισμένοι,είστε πολύ τυχεροί που βρήκατε ο ένας τον άλλον...

3:27 PM  

Καλώς τους! Να Ζήσετε!
Καλή Δύναμη, γιατί η Ευτυχία θέλει Δύναμη, Αγώνα και συνεχή Φροντίδα.
(Η "δική μας" μέρα με τον καλό μου, όταν αποφασίσαμε να γνωριστούμε καλύτερα, ήταν Τρίτη και 13, πριν 21 χρόνια. Εύχομαι να σας πάει τόσο καλά όσο και μας η "γρουσούζικη" κατά τα κοινά ημερομηνία.)

12:07 AM  

iliaxtida, να 'σαι καλά, απίστευτο δεν είναι το βιντεάκι;;;;;;) σου εύχομαι να το κάνεις γιατί αξίζει

10:04 PM  

elise, έτσι αισθανόμαστε και γω έπαθα πλάκα όταν το πρωτοείδα, είδες τι κάνει ο συνδυασμός πολιτισμών;;;;;)

10:06 PM  

juanita μου, εύχομαι η ευχή σου να πιάσει ;)

10:07 PM  

A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風

8:40 PM  

Post a Comment

<< Home