"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: <strong><strong><strong>BALI (TANAH LOT)</strong></strong></strong> stories of the city stories of the streets: <strong><strong><strong>BALI (TANAH LOT)</strong></strong></strong>

stories of the city stories of the streets

Tuesday, November 20, 2007

BALI (TANAH LOT)

Η μέρα μετά τον γάμο πέρασε σαν να μην υπήρχε. Δεν την καταλάβαμε παρά μόνο όταν αρχίσαμε να φτιάχνουμε βαλίτσες στις 12 το βράδυ. Μας πήρε μέχρι τις 3 το πρωί για να τελειώσουμε. Στις 6.30 το πρωί έπειτα από έναν τρίωρο ύπνο αρχίζει το ταξίδι προς το όνειρο. Μπήκαμε στο αεροπλάνο, βγήκαμε στην Αθήνα με λάφυρα μια τούρτα και μια σαμπάνια. Εκεί βρήκαμε τον Μιχ, φίλος και γαμπρός μου που εργάζεται στο αεροδρόμιο της Κάτω Πόλης. Είχαμε ένα τετράωρο αναμονή οπότε η παρέα ήταν απαραίτητη. Ήρθαν και οι δικοί μου για να μας απαλλάξουν από τα λάφυρα. Μα ποιος χριστιανός σκέφτηκε 9 το πρωί τη σαμπάνια;;; Γύρω στη 1 μπήκαμε στο αεροπλάνο που θα μας είχε για συντροφιά του για περίπου ένα δωδεκάωρο. Έτσι γίναμε οι άνθρωποι που μπήκαν σε αεροπλάνο και βγήκαν από διαστημόπλοιο...

από το αεροπλάνο φτάνοντας στη Σιγκαπούρη

Κατεβήκαμε για μεταβίβαση στη Σιγκαπούρη, σ'ένα τεράστιο αεροδρόμιο, διαστημικό σταθμό θα το έλεγα εγώ, με εσωτερικούς κήπους, πισίνα, sky train να σε πηγαίνει από το ένα terminal στο άλλο... φυσικά νωρίτερα είχαμε πάρει και το λάφυρό μας από το διαστημόπλοιο, άλλη μια τούρτα, την οποία τη χαρίσαμε σ'έναν ευγενή πωλητή, που δεν μπορούσε να το πιστέψει. «Για σένα και τους συναδέλφους σου», του είπαμε... και τους αφήσαμε όλους αγάλματα στο μαγαζί.
Έπειτα από ένα γενναίο shopping therapy ξαναμπήκαμε στο διαστημόπλοιο. Ύστερα από περίπου 3-4 ώρες βρεθήκαμε στο Μπαλί.
Στην αρχή δεν το είχαμε ακόμη καταλάβει παρά λίγο αργότερα ότι δεν είχαμε μεταφερθεί απλά σε ένα άλλο σημείο της Γης αλλά σε άλλον πλανήτη. Το τουριστικό γραφείο μάς είχε πλανέψει...

Σαν την πύλη του Stardust δεν είναι;;;; (πού είσαι Χαρδαβέλλα;;;;;)

τέτοιες πύλες υπάρχουν παντού χωρίζουν τις συνοικίες στους δρόμους, στις εισόδους των ναών ακόμη και στο αεροδρόμιο

Ένας άλλος κόσμος απλωνόταν μπρος στα μάτια μας. Μας υποδέχτηκαν παραδοσιακά ντυμένοι με μπατίκ οι συνεργάτες του ταξιδιωτικού γραφείου, μας φορέσανε γιρλάντες στολισμένες με λουλούδια και μπήκαμε στο καμουφλαρισμένο ρομπότ-βανάκι από το οποίο παρακολουθούσαμε έκπληκτοι έναν τελείως διαφορετικό κόσμο.

Αφήσαμε το Denpasar, την πρωτεύουσα του Μπαλί, και κατευθυνθήκαμε για το ξενοδοχείο που βρισκόταν απέναντι από τον πιο όμορφο ίσως ναό του νησιού, τον Tanah lot.
Αφού τακτοποιηθήκαμε στο δωμάτιο όπου φυσικά και μας περίμενε μια τούρτα και είχαμε μια σύντομη ενημέρωση από τον ταξιδιωτικό πράκτορα, αφήσαμε τους άλλους Έλληνες και παρά την κούρασή μας πήγαμε να δούμε από κοντά τον Tanah Lot.

Αυτός ο ναός ήταν έτοιμος να φύγει για άλλον πλανήτη σαν ένα σκάφος

Tanah Lot (γη στη μέση της θάλασσας, κτισμένος τον 15ο αιώνα)

Η θάλασσα είχε μαζευτεί σαν κουρτίνα αποκαλύπτοντας τον πλούσιο εσωτερικό της κόσμο και κάνοντας εύκολη την πρόσβαση για μας στον ναό

Αρκετός κόσμος μαζεμένος στο ναό και γύρω από αυτόν, όλοι συνδεδεμένοι με τη μαγεία του, την ηρεμία του, προσπαθούν να κλείσουν έστω για μια στιγμή ένα ταξίδι μαζί του και ίσως το καταφέρνουν να μεταφερθούν για αλλού, απλά άλλοι το συνειδητοποιούν και άλλοι ούτε που το καταλαβαίνουν.

Εικόνες τέτοιες με κάνουν να λέω Terima Kasih (ευχαριστώ πολύ)

ΥΓ: ΟΣΟΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ ΑΠΟ ΦΩΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!
posted by street spirit at 1:40 PM

17 Comments:

Για φέρε, για φέρε!

ΥΓ εκεί που είχε αποσυρθεί η θάλασσα, δεν φοβηθήκατε την τσουναμοπαλίροια;

2:48 PM

μετά απο 8 χρόνια που έκανα ακριβώς αυτό το ταξίδι, χαίρομαι που βλέπω και αναγνωρίζω τα μέρη σαν να μην άλλαξε τίποτα!

εμένα μουχε μείνει:
η διαφορά της singapore airlines απο οποιαδήποτε αλλη εταιρεία,

το αεροδρόμιο της σιγκαπούρης καθώς και η ίδια η πόλη (γιατί στο γυρισμό απο το Μπαλί έμεινα 3μέρες και κει),

τα ψάρια που κολυμπούσαν στις λιμνούλες μέσα στο αεροδρόμιο (σαν τεράστια πολύχρωμα μπαρμπούνια!)

η πρώτη εντύπωση οταν πάτησα στο Μπαλί που ήταν η βαριά μυρωδιά υγρασίας και καρικευμάτων που είχε ο αέρας,

όλα τα αξιοθέατα που είδα εκεί και κυρίως ο ναός της Θάλασσας που μας έδειξες...

rafting κάνατε στο ποτάμι?
η πρώτη και μόνη φορά που έκανα ήταν εκεί,
και ήταν εκπληκτική εμπειρία!

υπέροχο μέρος!

3:39 PM

Μια τούρτα ξανά. Από Τερκενλή. Για εκείνη κυρίως που χαρίσατε στους υπαλλήλους απλόχερα.

Κι άλλες φωτογραφίες από το ταξίδι!
Καταιγισμός στιγμών.
Terima Kasih '-))

Φιλιά

4:57 PM

σκύλε της βάλια κάλντα, στο Μπαλί δεν έχουν τσουνάμι ούτε σεισμούς θεωρούν ότι είναι ευλογημένοι και με το δίκιο τους μάλιστα πιστεύουν ότι όσοι κτυπήθηκαν από το τσουνάμι, τιμωρήθηκαν επειδή ασπάστηκαν τον μουσουλμανισμό

9:31 PM

jojo μου, όχι απλώς διαφορά έτη φωτός μπροστά είναι, τι να λέμε τώρα, αλλά μην τα μαρτυράς όλα τι θα πω μετά εγώ, ε;;;;;)

9:34 PM

the muppet show girls, σλουρπππ έχει περάσει ένας μήνας από τότε οπότε γιοοούυυπιιιι, αντέχεις τον καταιγισμό;;;;;;;)

9:35 PM

aaaaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......!!!!!!!! :)

12:45 AM

Πριν αρκετά χρόνια φίλοι της ξαδέρφης μου είχαν πάει για γαμήλιο ταξίδι στο Μπαλί, ε κι από τότε μου έμεινε κι εμένα η ιδέα... :)
Τι όμορφα! Κι ο ναός..
Άλλος κόσμος' όπως το λες.

ΥΓ: Εννοείται ότι περιμένουμε και τη συνέχεια, το ρωτάς? :)

12:57 AM

Φυσικά και περιμένουμε τη συνέχεια!
Υπέροχες όλες, πιο υπέροχη όμως η πρώτη;)

1:07 PM

iliaxtida, :))))

12:47 PM

citronella, για σένα την έβαλα την πρώτη ήμουν σίγουρος ότι θα σ'αρέσει ;)

12:48 PM

wisdom, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ιδέα ότι πάνε τόσοι τελικά Έλληνες στο Μπαλί, αλλά έτσι είναι, αν και μακριά φαίνεται ότι οι Έλληνες δεν καταλαβαίνουν από αποστάσεις ;) να πας αξίζει ;)

12:49 PM

μπορούμε να ανεβάσουμε και βιντεο...αφού τα κουμπαράκια μου κάναν το ίδιο ταξίδι πριν 2 μήνες και κρατάω στα χέρια μου τα στιγμιότυπα απο την κάμερα!!!!!!
αχ και γω θέλω!
σνιφ και κλαψ

6:17 PM

mpoumpoula, κάντο λοιπόν, μη μείνεις στα θέλω προχώρα στις πράξεις ;)

4:52 PM

Σ αυτό το όμορφο ταξίδι ζωής που ξεκινήσατε, να είναι όλα γαλήνια και χαρούμενα! Να είσαστε γεροί και αγαπημένοι ως τα βαθιά σας γεράματα. Να γίνεται ο ένας αιτία να καλυτερεύει ο άλλος και να έχετε υπομονή. Να αποκτήσετε παιδιά, πολλά παιδιά και εγγόνια "ως νεόφυτα ελαιών" γύρω σας!
Σας φιλώ!

(Οι ωραίες φωτογραφίες και το κείμενο γίνεται αιτία ταξιδιού και για μάς!)

11:26 PM

katerina μου, σ'ευχαριστούμε πολύ, ανταποδίδουμε τα φιλιά, αν όντως γίνουν αυτές οι λέξεις και αυτές οι εικόνες αφορμή για ένα ταξίδι, πραγματικά δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά και συγκίνηση από αυτό ;)

8:14 PM

色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室