"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> stories of the city stories of the streets: <strong><strong>Αλκυονίδες μέρες</strong></strong> stories of the city stories of the streets: <strong><strong>Αλκυονίδες μέρες</strong></strong>

stories of the city stories of the streets

Wednesday, January 09, 2008

Αλκυονίδες μέρες



Αλκυονίδες μέρες. Μέσα στην καρδιά του χειμώνα, ανάμεσα στη μαυρίλα και τη μούχλα του, τα dvd, τα σκάνδαλα, τη short memory card που όλοι έχουμε μπλοκάρει με αποτέλεσμα να θυμόμαστε ότι μας πασάρει η επικαιρότητα των μέσων, την καταναγκαστική ευτυχία των ημερών, την ψυχανάλυση της σακούλας, την ακρίβεια να αναμοχλεύει το ζήτημα της άδειας τσέπης, το ασφαλιστικό δαμόκλειο σπάθη πάνω από τα κεφάλια μας, το σεισμό των 6,5 Ρίχτερ χωρίς θύματα, την Κένυα που δοκιμάζει το συνολάκι της Ρουάντα, τους ειδικούς που φέρουν γνώμη για όλα και για τίποτα, τα παράθυρα.

Αλκυονίδες μέρες που θυμίζουν ότι ξεχάστηκα στη θαλπωρή των προηγούμενων ημερών, παθαίνοντας οικογενείιαση, μια παράξενη αρρώστια, που είχα ξεχάσει ότι υπάρχει, καθώς τα πρότυπα αλλάζουν και η οικογένεια έχει βγει εκτός μόδας.
Οικογενείιαση, όλα τα μέλη μιας οικογένειας να είναι μαζί για πάνω από μια ημέρα. Μοιάζει πλέον με ταινία φαντασίας, με σκληρό ριάλιτι. Σχέσεις ανθρώπων που δοκιμάζονται κάθε στιγμή, συγκρούονται, ενώνονται, ένας ζωντανός πυρήνας που εκπέμπει ενέργεια. Παλιά, προσπαθούσα να την αποφεύγω, σαν να είχα αλλεργία, εξαφανιζόμουν με το που ξεκίναγε η οικογενείιαση, ίσως γιατί τότε μου έμεναν μόνο οι τσακωμοί και οι φωνές. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα την αναζητούσα κάποια στιγμή. Η Χοντρή (χαϊδευτικό προσωνύμιο που χάρισα απλόχερα στη μάνα μου όταν ήταν 56 κιλά) λέει ότι η ζωή είναι κύκλος, για μένα είναι γραμμές, πολλές γραμμές, άλλοτε παράλληλες, άλλοτε τεμνόμενες, άλλοτε συνεχόμενες, άλλοτε διακεκομμένες, άλλοτε σχεδιάζοντας σχήματα, άλλοτε απλά μπερδεμένες, ένα απίστευτο κουβάρι, που όσο το ξετυλίγεις τόσο σου δίνει, πάντα όμως φοβάσαι μην τελειώσει.

Κάπως έτσι βρέθηκα εγκλωβισμένος στις προηγούμενες μέρες στην οικογενείιαση και κάπως έτσι απλά ξέχασα να απεγκλωβιστώ. Πέρασα όλες τις γιορτινές μέρες με τους δικούς μου, είτε στην Κάτω Πόλη, είτε στην Πάνω. Είχαμε τις στιγμές μας, από αγκαλιές, φιλιά μέχρι βρισιές, δάκρυα, αλλά έπειτα πάλι αγκαλιές και φιλιά. Εξάλλου, είναι βαρετό να είστε πάντα αγαπημένοι, πολύ μονότονο, ωστόσο μην το δοκιμάσετε μόνοι στο σπίτι.

Αλκυονίδες μέρες με ξύπνησαν από την οικογενείιαση που μου είχε στερήσει μια αγαπημένη μου συνήθεια το blogging.

Αλκυονίδες μέρες μου έδωσαν να συνειδητοποιήσω ότι πέρασε ο χρόνος. Νωρίτερα ένιωθα πως τον είχε εγκλωβίσει το κρύο και η μούχλα.

Αλκυονίδες μέρες, το παράδοξο του χειμώνα.

Γεννήθηκα στις Αλκυονίδες μέρες και πρέπει να έγιναν τουλάχιστον 9... εγκλήματα, ωστόσο αν πριν έβλεπα με τρόμο και κεράκια που έσβηνα πίσω μου, τώρα βλέπω τα αναμμένα κεράκια που με περιμένουν μπροστά...










Ποιος άνδρας δεν θα ήθελε αυτά τα Happy birthday;;;;;


ΥΓ: θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα δώρο του κ. Δαμιανού Ρύζη που λατρεύω 9 Crimes


ΥΓ2: Και ένα δώρο από την proserpina


posted by street spirit at 1:24 PM

32 Comments:

Να ζήσεις, με τις Αλκυονίδες μέρες να σάς φωτίζουν πάντα:)
(Ευχαριστούμε για το δώρο!)

7:19 PM  

citronella, να'σαι καλά, καλός ο κ. Ρύζης, έτσι;;;;;)

7:29 PM  

Πολύχρονος να είσαι!

Μ άρεσε πολύ το κείμενο σου! Ίσως γιατί κάπως έτσι ένιωσα κι εγώ αυτές τις μέρες, που φιλοξενούσα 2 ξαδέρφια μου με τις οικογένειες τους! Οικογενείιαση!

Πραγματικά υπέροχο συναίσθημα όταν είσαι έτοιμος να το γευτείς!

Καλή Χρονιά να έχεις!

5:22 PM  

sofi-k, σ'ευχαριστώ, καλυτερότερη χρονιά να έχεις! Έτσι συμβαίνει με την οικογενείιαση την εκτιμάς όταν τη χάνεις, όπως και με πολλά άλλα πράγματα ;)

7:37 PM  

Χρόνια πολλά! Σου εύχομαι τα καλύτερα, πάντα κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα!
Καλή Χρονιά! :)

9:41 PM  

Καλά, αυτό με το τί εκτιμάς όταν το χάνεις, ξαναπες το...

Πολύ μου αρέσουν και μένα οι Αλκυονίδες μέρες :) Όσο για την οικογενείαση, εγώ που την είχα ζήσει σε υπερθετικό βαθμό τόσα χρόνια, όταν την έχασα για λίγους μήνες μπορώ να πω οτι δε μου έλειψε ;)

Ωραίος ο Δαμιανός! Το κλιπ το έχεις δει, ε;

Χρόνια πολλάαααα!!!

11:44 PM  

Αλκυονίδες μέρες ατόφιες κι ουσιαστικές κάθε στιγμή!

Χρόνια ευλογημένα και ευτυχισμένα,
σα δροσοσταλίδες πολύτιμες βιωμένα!

Μάλλον έγραψες όσα ζήσαμε όλοι μας. Λίγο ή πολύ.

Καλησπέρες

4:56 PM  

Οι καλυτερες στιγμές του 2007 να ειναι οι χειρότερες του 2008...χρόνια πολλάααααααα και κυρίως καλα!!!

11:02 PM  

Μου φαίνεται δεν έμεινε τίποτα να σου ευχηθώ γιατί κρατάς γερά την ευτυχία κοντά σου. Να χαμογελάς πάντα έτσι δυνατά!

Πολύ όμορφο το δώρο σου :)

2:47 PM  

Οι πιο όμορφες μέρες του χειμώνα...
Το μύθο μόνο δε θυμάμαι καλά.

10:14 PM  

Καταρχάς χρόνια σου πολλά!
Ξέρω τι θα πει οικογενείαση. την απόφευγα τα τελευταία χρόνια, από τότε που έμεινα στο δικό μου σπίτι. Φέτος όμως συνειδητοποίησα ότι παραήμουν μακριά...

5:57 PM  

wisdom, είναι ωραίο να είσαι κοντά σε αγαπημένα πρόσωπα, ιδίως όταν έχεις να τα δεις καιρό και αυτό σου εύχομαι και σένα ;)

1:52 PM  

proserpina, ;) έχεις αποθέματα γι'αυτό όταν θα σου τελειώσουν όμως ελπίζω να μπορείς να τη βρεις

1:56 PM  

the muppet show girls, να πάρει τις... ματιάσαμε και τώρα έχει πέσει η μούχλα πάνω μας πάλι, Λονδίνο γίναμε μ'αυτή την ομίχλη, πολλές δροσοσταλίδες τελικά ;)

2:08 PM  

storyteller, χρόνιιααααα καλυτερόοοοτερααααα ;) πολύ μου άρεσε η ευχή τα καλύτερα του 2007 να είναι τα χειρότερα του 2008 ;)

2:10 PM  

sikelia, χαμογελάω γιατί έχω και εσάς εδώ αυτό είναι άλλο ένα υπέροχο δώρο που μου έχετε δώσει απλόχερα ;)

2:19 PM  

jason, καλυτερότερη χρονιά φίλε μου, όσον αφορά τώρα τον μύθο η Αλκυόνη, κόρη του Αιόλου, του θεού των ανέμων, ήταν παντρεμένη και ζούσε ευτυχισμένα με τον Κύηκα, ο οποίος μια μέρα βγήκε στο πέλαγος για ψάρεμα, μόλις η Αλκυόνη είδε το σκάφος του να βυθίζεται πήδηξε από τον βράχο και σκοτώθηκε, όμως επειδή η αγάπη τους ήταν τόσο δυνατή, οι θεοί τους μεταμόρφωσαν σε πουλιά, τις αλκυόνες και καθώς γεννούν τα αυγά τους τον Ιανουάριο, ο Δίας επέτρεψε στον ήλιο να λάμπει δυνατά και να ζεσταίνει τις αλκυόνες μέχρι να επωαστούν τα αυγά τους. Έτσι οι ζεστές αυτές μέρες του Ιανουάριου ονομάστηκαν αλκυονίδες μέρες ;) φυσικά υπάρχουν και άλλοι μύθοι για το ίδιο θέμα

2:56 PM  

urbantulip, ξέρω πολύ καλά πώς νιώθεις και συ το ίδιο, τελικά όσο και αν την αποφεύγουμε άλλο τόσο μας λείπει ;)

3:01 PM  

Καλησπερα!! Καλως ορισες ξανα μετα απο τη διακοπη των γιορτών...
Τελικά η ζωή είναι κύκλος?? Ή γραμμές??.. :) Εγώ δεν ξερω τι ειναι αλλα με παιδεύει.. :) Καλή χρονιά και ότι επιθυμείς!! :)

6:57 PM  

roadartist, όλους μας παιδεύει γι'αυτό και είναι υπέροχη ;) καλυτερότερη χρονιά και φυσικά ό,τι επιθυμείς

7:43 PM  

Street spirit, είσαι μεγάλη υπόθεση φίλε μου.

5:05 PM  

jason, φίλε μου είμαι χαμένη υπόθεση ;)

7:48 PM  

streetάκο μου είχα μέρες να μπω στο blog σου τώρα είδα ότι είχες τα γενέθλιά σου.

Όλα τα καλά του Θεού να έχεις φίλε και ασύ και όσοι αγαπάς.

Η νέα φάση στην ζωή σου να είναι η καλλίτερη.

Χρόνια πολλά και καλά! με υγεία, και εσωτερική ηρεμία. μπεεεεε όπως πάντα!

10:26 PM  

provato, το καλό με τους φίλους είναι ότι μπορεί να χάνονται αλλά πάντα είναι εδώ και συ είσαι ένας από αυτούς. Μέχρι στιγμής είναι η καλυτερότερη και αυτό με κάνει κακό στο γράψιμο, αλλά δεν πειράζει, ό,τι επιθυμείς και συ φίλε ;)

10:46 PM  

Χρόνια πολλά με καθυστέρηση ..
Να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά!
Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου και συ επίσης εκείνους!

Φιλώ σε

2:52 AM  

katerina μου, να ΄σαι καλά ;)

1:10 PM  

Οι αλκυονίδες μέρες, δίνουν την ελπίδα της άνοιξης μεσ'την καρδιά του χειμώνα.
υπέροχες μέρες ναχεις τα γεννέθλιά σου!
πολύχρονος και ευτυχισμένος!

(ξέρω άργησα, αλλά τελευταία είμαι γενικώς στην κοσμάρα μου...)

2:42 PM  

jojo, όλοι είμαστε στην κοσμάρα μας, πόσο εσύ που πλέον είστε δύο, υπέροχες μέρες να'χουμε jojo μου, έχεις αρχίσει την αντίστροφη μέτρηση πλέον ;)

2:06 PM  

Χρονια σου πολλα αν και λιγο αργα!!!Ωραιες οι αλκυονιδες,αλλα αυτες εδω οι τελευταιες ειναι πολυ καλυτερες!Το μονο κακο ειναι οτι εχει αρχισει η εξεταστικη κ δν μπορουμε να τις χαρουμε οσο θα θελαμε.. :( Αλλα μας περιμενει κ το καλοκαιρακι!χεχε..

7:52 PM  

iliaxtida, ποτέ δεν είναι αργά, να 'σαι καλά ελπίζω να σκίσεις στην εξεταστική και να σηκώσεις επιτέλους το κεφάλι για να χαρείς τις όμορφες μέρες περισσότερο ;)

9:03 PM  

Πολύχρονος!
Εύχομαι να πάσχεις για πολλά ακόμα χρόνια από "οικογενείαση", γιατί αυτό για μένα είναι σημάδι ότι όλα βαίνουν καλώς!

8:07 PM  

A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片

8:38 PM  

Post a Comment

<< Home